Geld & Recht alle pijlers

Is antwoorden nu echt zo moeilijk?

26-08-2008 14:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was dit topic eigenlijk begonnen met allerlei quotes van de laatste week uit het modtopic op de sekspijler. Maar die lijst ging zo lang worden en dus ook verwarrend om te lezen dat ik nu gewoon verwijs naar dat topic en wel bladzijde 16 en 17. Verder wil ik ook nog verwijzen naar de VVV en dan gaat het om bladzijde 221, 222, 241 en 243.



Zoals jullie wellicht zien wordt er gewaarschuwd maar wordt er ook van meerdere kanten gevraagd om verduidelijking. Echter wat schertst mijn verbazing, er wordt gewoon geen antwoord gegeven?!

Is dit de normale gang van zaken hier? We verwijzen lafjes naar de regels of naar topics die ooit al een keer geweest zijn en dan moet de forummer het maar begrijpen? Als er dan vervolgens meerdere malen gevraagd wordt om verduidelijking wordt er geen antwoord gegeven, maar een weekje later gewoon weer een waarschuwing. Waarop weer vragen volgens omtrent de regels en weer geen antwoord...



Dus nogmaals Angels, reageer eens op de vragen zoals gesteld in bovenstaande topics op de diverse bladzijden!
Alle reacties Link kopieren
Gaat het er nou om wat er in de visvijver wel en niet mag ?



Was van het begin af aan al een onduidelijk geneuzel van de schrijvers zelf daar vond ik . Zo blij dat er gehengeld mocht worden maar veels te eng om dan ook gewoon te schrijven ;" ik zoek dit en dat zelf zie ik een en ander zus en zo .... wie ? O , jij ? Woon je dan toevallig een beetje in de buurt van X ...ok , kom maar op MSN " Nee........ het moest worden ingekleed met fantasieverhalen want stel je voor dat een ander denkt dat je zit te hengelen op een hengeltopic . Pfffff .

Toen die erotische verhalen niet mochten bleef het ook bij vaag gedoe over dikke visjes, dunne visjes , slijmerige visjes ....... Waarom dat topic nou nooit gebruikt is waar het voor bedoeld was ( off topic gezellige - géén geile - gesprekjes en/ of zoeken naar een date die matcht ) is mij een raadsel , hoor . En het is me ook een raadsel dat een en ander dan uitgespeld dient te worden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Bianca, blijkbaar is het toch niet te moeilijk om te lezen. Nou, voor sommigen wel.



Rest me nog eraan toe te voegen: ik blijf niet in herhaling vallen.
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel5 schreef op 26 augustus 2008 @ 15:10:

Dank je wel Bianca, blijkbaar is het toch niet te moeilijk om te lezen. Nou, voor sommigen wel.



Rest me nog eraan toe te voegen: ik blijf niet in herhaling vallen.
:worship:
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met Bianca. Slotje hierop?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar zijn die regels helemaal niet zo duidelijk. Je stelt dat er werd gechat, maar zoals ik al eerder aangaf, als er slechts 2 of 3 mensen in een topic zijn op dat moment en die reageren op elkaar ontstaat er nu eenmaal een slowchat gesprek. Waar slaat het dan op om hiervoor een waarschuwing uit te delen? Want ook dat stelde je ergens, dat er niet gechat mocht worden volgens de regels?!

Dat we het niet expliciet over seks mogen hebben dat begrijp ik ook nog wel, maar dat het ook niet meer mag gaan over broodjes worst, mosselen en soort gelijke onderwerpen, tsja wat maakt dan dat er in de VVV meer zou mogen als elders?
Alle reacties Link kopieren
Viva Angel5 schreef op 26 augustus 2008 @ 15:10:

Dank je wel Bianca, blijkbaar is het toch niet te moeilijk om te lezen. .
Nou, is ook een gedeelte ervaring ( ik kan zo zeggen welk topic jij - of welke Engel dan ook - gaat sluiten en wat mag blijven , welke off topic té off topic is en wat niet ) en/of aanvoelen ; ik heb nog nooit de Forum-regels gelezen geloof ik .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ook mee eens. Zal ook deels wel een kwestie van levens- c.q. forumervaring zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het nog 1x uitleggen, en dan zou mijn voorstel zijn om dit topic daarna te sluiten.



Maar DeWit, zoals ik al uitlegde in het topic zelf mag je best kletsen, maar is het niet de bedoeling dat er hele geile-praat chatsessies volgen. Gewoon praten is geen probleem, maar dat snap je denk ik zelf ook wel. Aangezien je de link zelf legde met klets-topics die ook gewoon mogen bestaan.



Kortom, vissen doe je in de visvijver, en de geile praat die je wil uitwisselen met je vangst doe je op MSN.



Duidelijk nu? Dan zou ik zeggen: ik verklaar dit topic voor gesloten!

Mee eens Angel 5?
Alle reacties Link kopieren
Eerst kijken of dewit het begrijpt?
Alle reacties Link kopieren
Ok! X-D
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk begrijpt dewit het, ik kom daar nooit, en ik snap jullie uitleg al.



Kind kan de was doen. ( of de vijver leegvissen )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven