Geld & Recht alle pijlers

Jouw koningsdagbuit

27-04-2017 13:09 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar nog geen topic over je koopjes op de koningsdag rommelmarkt?



Na ja, bij deze!



Ik heb al onwijs veel gekocht bij een zeer grote rommelmarkt. Nu even snel thuis de spullen neergelegd, ik eet een broodje en ga door naar de volgende rommelmarkt die wel veel kleiner is.



Foto's volgen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Vanmiddag ga ik de stad in. De buit zal wat biertjes en aan het einde van de dag eten in een restaurant zijn

Ik ben aan het ontspullen, dus mag de vrijmarkt niet op van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Een Philips sapcentrifuge en Guerlain nagellak. Bij elkaar 6 euro.
Een zak paaseitjes
Alle reacties Link kopieren
Auto's, zelf uitgekozen door onze zoon een paar boekjes en een kleine plastic dino en iejoor (zou ik nooit hebben gekocht want ze zijn behoorlijk lelijk) maar hij koos ze echt zelf uit en wilde ze echt mee hebben. Als je dan zegt dat hij iets mag uitkiezen moet je ook je woord houden ook als je kind pas 1,5 is dus mee gingen ze. En een houten ballenbaan, die hebben mensen die we kennen ook en vond hem altijd al leuk maar te duur. Voor deze prijs kon ik hem niet laten staan. Hij helemaal blij en ik ook, wel iets meer uitgegeven dan ik bedoeld had.



Geslaagde koningsdag voor ons.
Ik heb mij goed ingehouden

Maar de 2 setjes kop-en-schotel van Royal Albert en Queens voor 1 euro per setje kon ik niet laten liggen.

Ze zei dat 'de rest' al was verkocht. Damn
Alle reacties Link kopieren
Een bak Lego, voor 5 euro!
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
Lekker niks! Ik heb al meer dan genoeg troep.
Internagelaktisch
Ik vond hetgeen er op tv van de Koningsdag in Tilburg getoond werd echt en .
De gewone weekboodschappen
Niks leuks gevonden dit jaar

Was verder wel leuk trouwens, lekker zonnetje en even over de marktjes hier in de stad gewandeld.
Een mooie grote koperen schaal, die gaat naar buiten met bloemetjes erin. En een treinbaantje voor mijn kleinzoon.

Helemaal vergeten af te dingen...
Alle reacties Link kopieren
Mijn koningsdagbuit:. Pak wc papier, zak Hollandse wokgroente, zak Mini krieltjes, zak volkoren broodjes, pak koffie, fles koffiemelk, zak kattenvoer, zak kattengrit, flesje olijfolie, zak bananen. Heb net de dagelijkse boodschappen ff gedaan bij de AH haha. Verder doe ik niks bijzonders vandaag, lekker thuis blijven en stofzuigen, dweilen e.d.
Alle reacties Link kopieren
Poncho voor 2,50, flessenwarmer 2 euro, zakje zwangerschapskleding (broek, 3 zomerjurkjes, 2 buikbanden) 12,50.

Ben tevreden, zou graag nog een rondje lopen maar peuter moest ook naar huis om te slapen.
Kleding voor dochter voor de rest van het jaar (komende 2 maten), wat speelgoed, en ik heb mijn setje paddingtonmokken compleetgemaakt :D
Alle reacties Link kopieren
2 verkleerdjurken en spaanse schoenen voor dochter (5jr) totaal 4,50

en een Bengh tuniekje ook voor dochter 5 euro

2 disney poppen ook voor dochter, 1,25 euro

en een (nieuwe) auto voor zoon (7 hij wilde er toch nog een vanwege traditie haha) plus een xbox spel nog in folie , totaal 6 euro

en voor man twee grote van Dales N/E en E/N, samen voor 1,50



en ijsjes natuurlijk
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond naar de stadsmarkt, vanochtend naar de dorpsweide.

En voor het eerst niet geslaagd.

Niks gekocht!

Om mezelf te troosten heb ik slippers op internet besteld
Hier wat kinderkleding voor de volgende maat voor zoonlief, een spel van tiptoi, lego en een verjaardagskado lego gekocht.

Verder mocht zoon zelf wat uitzoeken voor 2 euro, en die heeft een partij auto's gekocht, en hij kreeg er nog 1 van oma die we toevallig tegen kwamen.

Verder kregen beide zonen nog een knuffel kado.
Alle reacties Link kopieren
4 puzzels van Jan van Haasteren, 1 puzzel van Wasgij nog in het plastic, Road Block (een smart game/denkpuzzel) en Machi Koro (kaartspel)
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond op een grote vrijmarkt in een andrere stad. Een kostuum voor man voor €5. Kleuter heeft t meeste, een nepleren jas €6, een speelgoed boormachine van black&dekker met accecoires voor €4 en wat kleine speelgoeddingen voor kleine prijsjes. Heb zelf nix gekocht. Daar totaal €16,80 uitgegeven. Daarnaast nog een suikerspin, marokkaanse bladerdeeg kiphapje en een friet, totaal €8. Misschien strax in eigen stad nog een rondje vrijmarkt.



Edit: hier in de stad, was er geen vrij/rommel markt. Of we waren te laat.
•°: Don't be the same, be better!
Oe, krijg net van mijn zusje te horen dat er in een boekje dat ze vanochtend kocht (kinderboekje 'Lieve woordjes') een hele tekst voorin staat van een vader aan zijn kind die hij niet mag zien...

Het boekje is als nieuw, zusje heeft het bij een vrouw gekocht. De ex die haar kind weghoud bij vader???
Hier 5 boeken, van goede auteurs, dikke pillen voor 4,25 allemaal samen!



Was op zoek naar een schaakspel maar niet gevonden:(
Alle reacties Link kopieren
Zak Royal Canin en kattengrit bij een volkomen uitgestorven Intratuin.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Geen buit, want beslist geen bezoek aan marktjes. To much troep.
Alle reacties Link kopieren
Drie bakken met houten rails voor 13 euro, paar plastic dinosaurussen, een trekker, een helikopter, boek van sesamstraat en een boel miniloco. Dat laatste voor 5 euro, stuk of 10 boekjes en een doos. Voor bij de verzameling!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven