Geld & Recht alle pijlers

Jouw koningsdagbuit

27-04-2017 13:09 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar nog geen topic over je koopjes op de koningsdag rommelmarkt?



Na ja, bij deze!



Ik heb al onwijs veel gekocht bij een zeer grote rommelmarkt. Nu even snel thuis de spullen neergelegd, ik eet een broodje en ga door naar de volgende rommelmarkt die wel veel kleiner is.



Foto's volgen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:koekkie schreef op 27 april 2017 @ 14:56:

O, wat erg van dat kinderboekje...! Ik zou in staat zijn om het terug te brengen, lees het niet meer met plezier, nare bijsmaak!Nare bijsmaak zeker, maar terugbrengen is lastig. De markt was niet lang erna voorbij, probeer dan maar eens die vrouw terug te vinden... En die vrouw wil 'm duidelijk niet
Alle reacties Link kopieren
Hier oranje tompoucen
Alle reacties Link kopieren
Bumba leer tablet voor dochter en een kaasstengel en we liepen langs een kleed met een afschuwelijke grote knuffel, een aap en banaan in 1. Dochter helemaal enthousiast: MAMA NANA AAPIE, dat vond diegene zo leuk dat hem kreeg
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Genoeg geld om met het hele gezin te kunnen zwemmen in center Parcs, de auto daar te kunnen parkeren en ook nog te kunnen lunchen daar.

Oh en ruimte op zolder.
Alle reacties Link kopieren
Monopoly (guldenversie in Nieuwstraat), Lego ideeenboek, dolfje Weerwolfje, nerf pistool met pijltjes, Lego bionicles en een voetbalspel. In totaal ongeveer 15 euro.

Jongens zijn er blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het spel Scrabble gekocht vanmiddag, voor €3 en het is nog als nieuw!
Alle reacties Link kopieren
quote:koekkie schreef op 27 april 2017 @ 14:56:



Voor de rest verbaas ik mij ieder jaar weer wat voor rommel er tussen ligt waarvan mensen nog denken dat ze het gaan verkopen: afgetrapte schoenen? Kleding voor volwassenen uit de jaren 90? Berg ondefinieerbare snoertjes.....



Echt he?
Alle reacties Link kopieren
Zaklamp, puzzels in een koffer, 3 nieuwe voorleesboeken en een smart game. Totaal €13. Ik ben tevreden, vooral ook dat we weinig nieuwe rommel binnen hebben gekregen aangezien ik aan het opruimen ben.
Barbiepop kleertjes,schoentjes voor kleindochter.
Alle reacties Link kopieren
Een paar goede Shabbies (de hoge laarzen) en een stapel kinderboeken voor in totaal €11,50!
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Merkjurkjes van Petit louie en Tumble&Dry: 2 voor 6 euro (en allebei nog érg mooi). Een longsleeve voor 0,50 en een potje voor een euro. Ohja en een buitenspel voor 5 euro, dat was nog nieuw.



Verder ben ik niet zo goed in markten afstruinen, ik loop altijd maar een beetje door het middenpad te koekeloeren. Bij de kramen komen heb ik vaak weinig zin in ivm dringende irritante mensen. Maar een zand-watertafel had ik ook graag willen vinden!
Alle reacties Link kopieren
Jongens hebben hier voor 60 euro aan speelgoed verkocht, ikzelf voor 75 euro aan kinderkleding, boeken en woonaccessoires



Jongens mochten 5 euro van de buit uitgeven en hebben uiteraard weer auto's en Playmobil gekocht (Dat hadden we nog niet..) Zelf heb ik dus niks gekocht, want ik moest bij m'n kraampje blijven. Heel budgetvriendelijk dus!
Alle reacties Link kopieren
De kinderen hebben zelf heel veel gekocht. ..

Ik heb vooral boeken gekocht voor ze. ..3 van dagboek van een muts, 1 fantasia boek en nog n ander boek van geronimo stilton. Elfen playmobil voor n prikkie, n spel voor de Wii en een smurfen bordspel. Alles als nieuw en de prijzen zijn vele malen lager dan in de winkel. Ik ben blij dus:-)
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niets, ben bang dat ik wat te laat weg ben gegaan want wat er nog op die kleedjes lag was inderdaad meer troep dan verkoopbare spullen.

Was zelfs een kleedje waar een bordje bij stond met 'alles gratis'.....mensen keken er eens naar maar namen het echt niet mee
1 vegetarische Vietnamese loempia met saus voor 1,50€. Daarna begon het flink te regenen.
quote:z-u-s schreef op 27 april 2017 @ 17:16:

1 vegetarische Vietnamese loempia met saus voor 1,50€. Daarna begon het flink te regenen.Jeetje, dat is anderhalf keer zo duur als op een gewone dag. Je had je dag dus niet blijkbaar.
Een Philips living colors lamp, mooie jurken en een mooie jas, een gave tas en een mooi oud theeblik.
Helemaal niks voor mezelf Ik wilde graag boeken, dvd's of gewoon leuke hebbedingen. De kinderen daarentegen hebben allebei een tas vol met spullen meegesjouwd... nog meer Barbies, auto's, vliegtuigen, poppen etc. Zoon heeft voor weinig geld echt mooie boeken gekocht, dat vond ik wel leuk!
5 tompoucen



De kinderen edelstenen.
quote:Cateautje schreef op 27 april 2017 @ 17:20:

[...]



Jeetje, dat is anderhalf keer zo duur als op een gewone dag. Je had je dag dus niet blijkbaar. Oh ik was er wel blij mee hij was lekker warm.
Alle reacties Link kopieren
Stekjes.

Een tomatenplant en een druivenplant.
quote:Star schreef op 27 april 2017 @ 17:26:

5 tompoucen



De kinderen edelstenen.Uitstekende score. Wel van die oranje?
Alle reacties Link kopieren
Floor kinderboeken.

Een hoe overleef ik ... kinderboek

Een Harry Potter boek in het Nederlands voor in de kinderboekenkast

Een spel wat mijn dochter graag wilde hebben.

Vier jaargangen Donald Ducks



Verder vond ik het erg veel troep dit jaar of duur.
Het Viva forum is papaja.
quote:z-u-s schreef op 27 april 2017 @ 17:33:

[...]





Uitstekende score. Wel van die oranje?Uiteraard
All stars voor €5, zo goed als nieuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven