Leuk hotel Zuid-Holland gezocht

19-05-2024 12:31 19 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet iemand uit eigen ervaring nog een leuk en betaalbaar hotel in regio Zuid-Holland?

Rond de €100 per nacht, in het hoogseizoen (in weekend is geen vereiste). Geen bed op een slaapzaal o.i.d. En in de buurt van de gezelligheid/drukte of goed bereikbaar met OV, ook vanaf hotel zelf (zonder heel ver te moeten lopen, i.v.m. knieblessure).

Lichte voorkeur voor de kust (Scheveningen/Den Haag, al weet ik dat veel mensen op dit forum Scheveningen verschrikkelijk vinden 😁).

Hou me ook aanbevolen voor tips in de buurt! Zag bijv. Rijswijk. Zitten daar leuke hotels?
Alle reacties Link kopieren Quote
Via booking.com kun je toch al je wensen aanvinken/filteren en op de kaart kijken? Kun je meteen kijken of het je wat lijkt.
En dan kun je desnoods gericht vragen naar de persoonlijk ervaring met hotel x of Y.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ik ook al gekeken. Vind het lastig. Veel verschillende meningen. Met "ik mis tissues op de kamer" kan ik niet zoveel.. Vandaar mijn vraag of hier iemand een leuk hotel weet uit eigen ervaring. Zie vaak goede tips langskomen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind zelf Den Haag en Scheveningen spuugduur met toeristenbelasting. Zit inmiddels al op ruim 6 euro, als je met z’n tweeën bent voor een nachtje ben je al 13 euro kwijt. Ga je met OV of auto? Parkeren vind ik ook erg duur in die contreien. Ik pak meestal de trein (heb kortingkaart, kan partner met korting mee) en kies dan bv de ibis in Leiden. Daar fiets huren en je kunt naar strand. Of de ibis styles in Delft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen het laatste stuk met OV. Inderdaad i.v.m. hoge parkeerkosten (zag al €35 per dag).
Kan auto redelijk in de buurt kwijt (gratis, dus rest met OV, dan prima te doen). Ik ga 's kijken naar Ibis!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ideetjes als je strand leuk vindt:
- Hoek van Holland/Monster
- Oostvoorne/ Brielle/Rockanje

Of out of the box: Hellevoetsluis/Zuidland/Goudswaard : schityerende natuurgebieden en dan fietsen huren ☀️😄

Eerlijk gezegd denk ik dat 100 e per nacht in het hoogseizoen met 2 personen wel een utopie is tegenwoordig. Je bent buiten het hoogseizoen ih weekend al zo 150e kwijt.

Succes met je zoektocht & voorpret!
Alle reacties Link kopieren Quote
BbqViva2 schreef:
19-05-2024 13:09

Eerlijk gezegd denk ik dat 100 e per nacht in het hoogseizoen met 2 personen wel een utopie is tegenwoordig. Je bent buiten het hoogseizoen ih weekend al zo 150e kwijt.

Succes met je zoektocht & voorpret!
Ik ga in m'n eentje 😬. Maar dan vind ik €160/ nacht nogal wat geld... (en zeker als je een paar dagen wil gaan)

Ga 's kijken maar je strandtips, bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn ervaring is dat je via de lokale vvv sites (bijv. vvvKatwijk / Gouda / Groene hart enz. ) leuke, kleinschalige huisjes, een apppartement kunt vinden.
Verhuurders staan niet bij Booking.com, vanwege de hoge provisie en administratie.

Wel betrouwbaar, gecheckt door vvv, touristen office. Echt verrassend!
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanx! Ga ik ook even naar kijken..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben erg tevreden over het Holiday Inn Express (Parliament). Het ligt midden in Den Haag meteen bij het Plein, heel veel restaurantjes en wat je maar wilt onder handbereik. Prima kamers, goed ontbijt dat altijd bij de prijs in zit. Ik betaalde er laatst rond 120 euro per nacht voor. Maar de prijzen verschillen wel erg per datum.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hadassah schreef:
19-05-2024 13:16
Ik ga in m'n eentje 😬. Maar dan vind ik €160/ nacht nogal wat geld... (en zeker als je een paar dagen wil gaan)

Ga 's kijken maar je strandtips, bedankt!
Daar krijg je helaas amper korting voor toch? Ik vind het ook een hoop geld, maar wel de realiteit in het hoogseizoen. Om parken/ketens betaal je zo 2k voor een week een huisje 😵‍💫
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt. Je betaalt vaak gewoon voor 2 personen (maar ik bedoelde dat ik dat in verhouding wel een hoop geld vind).

Heb al wel paar betaalbare adressen gevonden inmiddels. Nu nog kiezen... (en toch ook nog even verder kijken 😁)
Alle reacties Link kopieren Quote
Yella78 schreef:
19-05-2024 14:27
Ik ben erg tevreden over het Holiday Inn Express (Parliament). Het ligt midden in Den Haag meteen bij het Plein, heel veel restaurantjes en wat je maar wilt onder handbereik. Prima kamers, goed ontbijt dat altijd bij de prijs in zit. Ik betaalde er laatst rond 120 euro per nacht voor. Maar de prijzen verschillen wel erg per datum.
Die lijkt me ook leuk! Leuke locatie 😁
Alle reacties Link kopieren Quote
NS spoordeelwinkel heeft ook regelmatig trein + hotel acties. Wel goed naar de voorwaarden kijken (zelf geen ervaring mee)
Alle reacties Link kopieren Quote
Leiden - Fletcher Leiden centraal. Je zit zowat op het station en volgens mij op zich best een redelijke prijs.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben laatst met dochter een nacht naar Parkhotel Bilderberg in Rotterdam geweest. Midden in het centrum, erg goed hotel met heel uitgebreid ontbijtbuffet. Ik zie voor bijvoorbeeld 23-24 juli 109,95. Zelf had ik een executive kamer, daar was het uitzicht wel echt geweldig! Maar die zijn wat duurder. Ik vond de locatie vooral gewoon erg prettig. Met de metro stap je zo voor de deur uit. Ik had de auto op P+R capelse brug geparkeerd, kost niks. Paar haltes met de metro en je bent er.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is LEIDEN geworden! In een spiksplinternieuw hotel dat volgende maand open gaat, 200m van het station 😁 (Intercityhotel).

Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb er zeker een paar opgeslagen voor een volgende keer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hadassah schreef:
25-05-2024 12:06
Het is LEIDEN geworden! In een spiksplinternieuw hotel dat volgende maand open gaat, 200m van het station 😁 (Intercityhotel).
Leiden is leuk!
Veel te doen, terrasjes, musea, singelpark en gezellige markt op zaterdag.
Om de hoek van jullie hotel "Freddy's" restaurant, Van de Werff, de Bruine Boon en meer in het centrum.

Hou er wel rekening mee dat dit hotel onderdeel is van 'stadsvernieuwing' m.a.w. één grote bouwput.
Het straatje ervoor is m.n. 's avonds een hangplek met veel blikjes bier en een openbaar toilet.
Maar wieweet bij de opening alles spic&span :A:
De voorpret is er en jullie kamer, ontbijt vast super.
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt goed en staat ook genoteerd! Ik ben benieuwd..

Het duurt nog even voor ik ga (in de zomer), misschien valt het dan iets mee? Ach, en anders komt het ook zeker goed. Centrum dichtbij en het hotel is vast heerlijk, fijn alles nieuw! 😁

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven