Geld & Recht alle pijlers

Media Markt BTW Dagen

23-01-2017 12:22 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdag 00.00 uur is het weer zover. Voor Club leden (gratis) zelfs al vanaf 18 uur.



Wie is er van plan iets te kopen en wat ben je dan van plan te kopen op deze dagen?



Ik ben al een tijdje aan het azen op een bridge camera en een stofzuiger. Ik denk dat ik deze week daar mijn slag zal slaan.
Alle reacties Link kopieren
Waren dat niet de Media Markt oplichters dagen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Geldt dit ook voor online aankopen?
Alle reacties Link kopieren
Tussen een kudde wilden lopen graaien naar hebbedingetjes die ik eigenlijk toch niet nodig heb? Neuh.....
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
ik zorg dat ik van te voren de juiste prijs al weet .. want ik heb met MM de ervaring dat de prijs hoger maken zodat het lijkt alsof je korting krijgt..



en hun service is prut..



dus check je prijzen en dan pas kopen
Jep, de oplichtersdagen. Kijk eens wat een product NU kost en wat het kost tijdens die BTW dagen. Je zal zien dat de 'officiele prijs' verhoogd is ineens en dan 21% eraf en je komt op bijna/meestal hetzelfde bedrag als wat je nu betaald. Maar elk jaar werkt dat marketing trucje weer als een tierelier door de mensen die er in trappen
Als ze de prijzen niet vlak voor die dagen ineens zouden verhogen, zou het aantrekkelijk zijn.



http://radar.avrotros.nl/ ... kt-sigaar-uit-eigen-doos/
http://radar.avrotros.nl/ ... kt-sigaar-uit-eigen-doos/
Zelfde gedachte
Alle reacties Link kopieren
Kijk eerst eens wat dat nu kost bij de Mediamarkt. Het is een mooie marketingstunt, het lijken mooie aanbiedingen. De waarheid kan weleens anders zijn.
Op de Tros Radar site zie je mooie voorbeelden van die oplicht praktijken
quote:Orangetree schreef op 23 januari 2017 @ 12:30:

Zelfde gedachte
Alle reacties Link kopieren
Dat van die aangepaste prijzen is niet meer... tegenwoordig staat er een tool op de website dat je nu al kan zien wat dingen gaan kosten na de korting.



Ik snap dat veel mensen in het verleden blijven hangen maar als je zoals hier iemand al aangeeft vooraf goed je huiswerk doet wordt je nooit voor de gek gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd, ik wil een tablet kopen. Ik heb de huidige prijs opgeschreven zodat ik donderdag kan kijken of die gewijzigd is.
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:Europe86 schreef op 23 januari 2017 @ 12:42:

Dat van die aangepaste prijzen is niet meer... tegenwoordig staat er een tool op de website dat je nu al kan zien wat dingen gaan kosten na de korting.



Ik snap dat veel mensen in het verleden blijven hangen maar als je zoals hier iemand al aangeeft vooraf goed je huiswerk doet wordt je nooit voor de gek gehouden.



Dit.

Wij hebben een geluidssysteem op het oog. Scheelt dadelijk ruim 300 euro.
Volgens mij verhogen ze dan altijd de prijzen voordat die dagen zijn en daarna hanteren ze de oude prijs weer onder het mom van korting.



Maar ik ben alweer mosterd zie ik.
Kun je zien op tweakers.com en dan de pricewatch. Die houdt de prijzen in de gaten en kun je mooi vergelijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Europe86 schreef op 23 januari 2017 @ 12:42:

Dat van die aangepaste prijzen is niet meer... tegenwoordig staat er een tool op de website dat je nu al kan zien wat dingen gaan kosten na de korting.



Ik snap dat veel mensen in het verleden blijven hangen maar als je zoals hier iemand al aangeeft vooraf goed je huiswerk doet wordt je nooit voor de gek gehouden.



afgelopen keer was het wel degelijk het geval..



Ik had van te voren goed gekeken en prijzen bijgehouden.. toen kwam de actie.. produkt was wel degelijk duurder dan 2 weken daarvoor.. En nee.. geen mobiel oid.. maar relatief simpel produkt..



Sowieso is MM niet altijd goedkoopst.



Het is geen punt om daar te kopen maar zorg voor goede info voordat je wat koopt
quote:poldervrouw schreef op 23 januari 2017 @ 12:57:

[...]





Sowieso is MM niet altijd goedkoopst.



Het is geen punt om daar te kopen maar zorg voor goede info voordat je wat kooptKlopt helemaal. Ik ga meestal naar een speciaalzaak in ons dorp. Meestal doen ze daar ook nog wat van de prijs af. En goed advies, dat is bij de MM vaak minder.
Ik heb destijds mijn GoPro 2 dagen gekocht voor de actie inging. In de actieperiode teruggegaan met de factuur en netjes mijn geld terug gekregen.

Ik wist zeker dat ik het product had en daarbij betaalde ik gewoon de prijs die overal gerekend werd voor dat type gopro.

Stond destijds gewoon in de voorwaarden dat dat mocht!
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 23 januari 2017 @ 13:04:

En goed advies, dat is bij de MM vaak minder.Dat is een understatement. Ik zocht eens iets bij de MM, maar vond een leeg schap. Ik vroeg aan een medewerker of ze die nog hadden. Antwoord: dat verkopen we niet. Dus ik heb die medewerker meegenomen naar het lege schap. "Oh, nou ja, als het schap leeg is, is het blijkbaar op".
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
ze schermen bij MM met dagprijzen.. dat geldt voor sommige artikelen maar zeker niet met wasmachines en drogers (wat ik dus nodig had bij vorige actie).. OMdat ik al even de prijzen in de gaten had gehouden wist ik het zeker dat ze de prijs omhoog hadden gegooid.. dus droger elders gekocht voor prima prijs
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat veel mensen door de actie/reclame ook geprikkeld worden om dingen te kopen, terwijl ze die daarvoor eigenlijk helemaal niet nodig hadden/bedacht hadden om te kopen. (het gevoel van) korting trekt aan.
Uit ervaring weet ik dat je bij de mediamarkt ook kunt afdingen



Ik heb zo 150 euro van een wasmachine afgekregen en nog een stofzuiger erbij voor de halve prijs. Dit was buiten reclame periodes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 23 januari 2017 @ 13:20:

Uit ervaring weet ik dat je bij de mediamarkt ook kunt afdingen



Ik heb zo 150 euro van een wasmachine afgekregen en nog een stofzuiger erbij voor de halve prijs. Dit was buiten reclame periodes.Dit, en check in de winkel ook even de online prijs. Dit wil nog wel eens verschillen (online goedkoper) maar in de winkel moeten ze, ook al beginnen sommige medewerker dan te mopperen, het product gewoon meegeven voor de online prijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven