Geld & Recht alle pijlers

Mijn zoon over 5 jaar

22-04-2017 22:24 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdag opa heeft mijn zoon vergeet om te halen op school..ik rijden meteen daar naar toen hij kom uit om 14.45.ik stap in de auto om 14.55 ..toen ik in de auto was en einde van onze straat ik zacht mijn zoon was in de auto van een vrouw dat ik niet vertrouw ze pipi met haar auto ik probeer om terug te keren. Ze laat mijn zoon met andre vrouw op stoep. De vrouw zegt tegen mijn hier jou zoon de deur van school is als dicht . Ik heb gezeten wat hoe zo was .ik heb mijn zoon gepakt .Ik heb meteen naar school gerijden toen ik daar komt ik zie 5 auder de deur was open ik loop naar de klas van mij zoon jurf was daar ik heb meteen gezet ze heeft mijn gezet goede dat je kom ik heb van jou zoon gezet als je papa e mama niet zie terug op klas .de 2 vrouwen hebben aan mijn gelogen hun habben mijn zoon gepakt zonder mijn toestemming ook van jourf alle 2 hebben mij mobile nummer..maar hun habben mijn niet gebeld..ik was boos ik vertrouw hun niet ..wat ik moet doen
Niet meer zoveel drinken.
Alle reacties Link kopieren
Euh.. ok.. sorry je OP is een mysterie
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen? Je stukje nog eens herschrijven en nu in fatsoenlijk Nederlands zodat we weten wat je bedoelt.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Apezuurtje schreef op 22 april 2017 @ 22:25:

Niet meer zoveel drinken.
Niet meer blowen
Alle reacties Link kopieren
When they go low, we go high. (M.Obama)
Geen touw aan vast te knopen
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat je op tijd bij school bent.
Snappen jullie dan niet dat dit een opdracht is?

Zoek de logica en de clue in 't verhaal?



Heerlijk spelletje ...
Alle reacties Link kopieren
Snappen ze het op een ander forum wel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik snap het geloof ik. Best heftig hoor.

Opa was zoon vergeten op te halen dus TO rijdt erheen. Staan er 2 vrouwen en zoon zit volgens mij al in de auto bij een van hen. De deur van de school stond gewoon open en de juffen hadden geen toezicht en hebben moeder ook niet gebeld dat er niemand zoon is komen ophalen.
Alle reacties Link kopieren
Je beheerst de taal nog niet zo goed? Ben je allochtoon?



Was je wel of niet op tijd op school? Dat snap ik even niet. Hebben 2 moeders (?) je zoon maar meegenomen?



Het overkomt iedereen wel eens dat je te laat bent, het wordt je vast wel vergeven. Dikke pech zo te lezen.



Je komt heel gestressed over. Hoezo dat? Waarom vertrouw je die vrouwen niet?
Alle reacties Link kopieren
Huh?



Ja, wat Doreia schrijft begrijp ik er ook uit. Heb je geen idee wie die vrouwen waren?
Had ik maar een motto.
Zo is het wel duidelijker, leve Google translate:



Jueves abuelo olvides de mi hijo para obtener school..ik conducir directamente a ella cuando él salga a 14.45.ik entra en el coche de las 14:55 ..toen yo estaba en el coche y al final de nuestra más tarde presentar mi hijo en el coche de una mujer que no me fío de ellos Pupi su coche trato de volver. Dejaron a mi hijo a la mujer Andre en las aceras. La mujer dice que aquí la puerta de mi hijo en la escuela y densa que no es normal. Pasé algunos cómo estaba tan cerca que no se olvida de abuelo halen.ik Me llevé a mi hijo porque confío en todos los 2 mujeres .I no gerijden de inmediato a la escuela cuando vengo veo cinco Auder la puerta estaba abierta me caminando a clase con mi hijo Yurf estaba allí inmediatamente me puse los ha puesto mi bueno que es que tengo que poner a su hijo como su padre e mamá no se refleja en el aula .a dos mujeres han mentido a su Habben mi hijo atrapado sin mi permiso también jourf todo 2 me tiene mi móvil nummer..maar su Habben no gebeld..ik estaba enojado no me fío ..What para hacer su
Alle reacties Link kopieren
Opa was vergeten zoon op te halen. Twee andere moeders hebben hem toen mee genomen en spraken moeder aan op laat zijn. Zij beweerden dat de schooldeur al dicht was. Dat bleek niet waar en bovendien had juf tegen zoon gezegd dat als zijn ouders er niet waren hij terug naar de klas moest komen. De andere moeders hadden haar nummer en kunnen bellen, maar dat is niet gebeurd.

Wat nu te doen?





Ik zeg loslaten.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Maria, schrijf duidelijker Nederlands. Zo begrijpen we niet wat je bedoelt.
We don't see things as they are we see things as we are
Ik vind het ook moeilijk om te begrijpen maar ik haal er hetzelfde uit als Doreia. Dat is inderdaad schrikken. Betere afspraken met de juf maken een optie?
Alle reacties Link kopieren
Maar over 5 jaar dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 22 april 2017 @ 22:32:

Ik snap het geloof ik. Best heftig hoor.

Opa was zoon vergeten op te halen dus TO rijdt erheen. Staan er 2 vrouwen en zoon zit volgens mij al in de auto bij een van hen. De deur van de school stond gewoon open en de juffen hadden geen toezicht en hebben moeder ook niet gebeld dat er niemand zoon is komen ophalen.Oh, dit is misschien nog logischer.
manamana...tutuutududu
quote:Moestuinier schreef op 22 april 2017 @ 22:37:

Maar over 5 jaar dan?



Kind in kwestie zal 5 zijn?



"Mijn kind over 5 jaar" - Mijn kind van 5
Alle reacties Link kopieren
Opa zou zoon ophalen van schoolmaat was te laat. TO ging toen alsnog snel zoon halen. Toen zag ze 2 andere vrouwen met haar zoon. TO vertrouwdehet niet en is naar school gegaan met zoon. Ze zag 5 andere ouders en de juf had tegen zoon gezegd dat hij terugmoest komen als hij papa of mama niet zou zien. Die 2 andere vrouwen hebben gelogen en haar zoon zonder toestemming van TO of de juf meegenomen.ze hadden TO's mobiele nummer maar hebben niet gebeld. Ze is boos en vertrouwt ze niet en wil weten wat ze moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven