Geld & Recht alle pijlers

Mijn zoon over 5 jaar

22-04-2017 22:24 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdag opa heeft mijn zoon vergeet om te halen op school..ik rijden meteen daar naar toen hij kom uit om 14.45.ik stap in de auto om 14.55 ..toen ik in de auto was en einde van onze straat ik zacht mijn zoon was in de auto van een vrouw dat ik niet vertrouw ze pipi met haar auto ik probeer om terug te keren. Ze laat mijn zoon met andre vrouw op stoep. De vrouw zegt tegen mijn hier jou zoon de deur van school is als dicht . Ik heb gezeten wat hoe zo was .ik heb mijn zoon gepakt .Ik heb meteen naar school gerijden toen ik daar komt ik zie 5 auder de deur was open ik loop naar de klas van mij zoon jurf was daar ik heb meteen gezet ze heeft mijn gezet goede dat je kom ik heb van jou zoon gezet als je papa e mama niet zie terug op klas .de 2 vrouwen hebben aan mijn gelogen hun habben mijn zoon gepakt zonder mijn toestemming ook van jourf alle 2 hebben mij mobile nummer..maar hun habben mijn niet gebeld..ik was boos ik vertrouw hun niet ..wat ik moet doen
Ik had de vrouwen in kwestie overigens gewoon uitgekafferd.

Hoe riskeren ze het om zomaar effe mijn kind te willen ontvoeren?



En mijn zoon geleerd dat hij na school enkel bij mij of opa instapt, tenzij 's ochtends anders afgesproken.
Alle reacties Link kopieren
Ja thanks
quote:Wintertime16 schreef op 22 april 2017 @ 22:39:

Opa zou zoon ophalen van schoolmaat was te laat. TO ging toen alsnog snel zoon halen. Toen zag ze 2 andere vrouwen met haar zoon. TO vertrouwdehet niet en is naar school gegaan met zoon. Ze zag 5 andere ouders en de juf had tegen zoon gezegd dat hij terugmoest komen als hij papa of mama niet zou zien. Die 2 andere vrouwen hebben gelogen en haar zoon zonder toestemming van TO of de juf meegenomen.ze hadden TO's mobiele nummer maar hebben niet gebeld. Ze is boos en vertrouwt ze niet en wil weten wat ze moet doen.



Dit dus, pff. Heftig, ik zou niet weten hoe hierop te reageren/wat te doen en had waarschijnlijk ook hier een topic geopend.



Ik hoop dat je goede tips krijgt, nu je verhaal duidelijk is!
quote:TinyBel schreef op 22 april 2017 @ 22:42:

En mijn zoon geleerd dat hij na school enkel bij mij of opa instapt, tenzij 's ochtends anders afgesproken.Dit ja. En de juf vragen om toezicht te houden op kinderen van nog maar 5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ja thanks..i? sorry mens ik ben geen Nederland maar ik probeer uit leggen
Alle reacties Link kopieren
Thanks Patricia
Alle reacties Link kopieren
Maybe your English is better?
Alle reacties Link kopieren
Bizar. Hier staan ze bij de juf/meester en gaan ze pas weg als ouders/verzorgers er zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
mijn man en ik denken aan het praten met het schoolhoofd, omdat ze namen onze zoon zonder onze toestemming en ook zonder hun
Mijn zoon van 5 jaar...



Afgelopen donderdag was opa vergeten om mijn zoon van school te halen.. Zodra ik het hoorde reed ik direct naar hem toe. School gaat uit om 14.45. Ik stapte om 14.55 in de auto..

Toen ik in de auto zat en [... ik denk iets van: bijna bij school was] zag ik dat mijn zoon in de auto van een vrouw zat die ik niet vertrouw [... ik denk: en zij stopte de auto toen ze mij zag] en ik probeerde om te keren. Ze liet mijn zoon bij een andere vrouw op de stoep staan. Die vrouw zei tegen mij: 'Hier is jouw zoon, de deur op school was al dicht. Dat is niet normaal [hoor, hem zo op straat laten staan].' Ik zei: 'Wat? Hoezo [de deur] was dicht? Dat kan niet. Opa is vergeten om hem op te halen.'

Ik heb mijn zoon vastgepakt omdat ik beide vrouwen niet vertrouwde. Ik ben meteen naar school gereden en toen ik daar kwam zag ik nog 5 andere ouders en de deur was open. Ik liep naar de klas van mijn zoon, de juf was daar nog gewoon en ik heb meteen verteld wat er was gebeurd. Ze heeft mij gezegd: 'Goed dat je nog gekomen bent. Ik heb tegen jouw zoon gezegd: als je papa en mama niet ziet moet je terug de klas in komen.' Die 2 vrouwen hebben dus tegen mij gelogen en hebben mijn zoon meegenomen zonder mijn toestemming of die van de juf, terwijl ze allebei mijn mobiele nummer hebben, maar ze hebben mij dus niet gebeld. Ik ben boos en vertrouw ze niet, wat moet ik nu doen?



Klopt het zo TO? Als je post al echt is. En anders was het een leuke uitdaging



In dat geval beide dames (moeders van andere kleuters neem ik aan) erop aanspreken. Als niemand hem komt ophalen blijft hij bij juf in de klas, zij hoeven hem niet mee te nemen. Ook aan je zoon zeggen dat hij met niemand anders mee mag tenzij je dat van tevoren hebt afgesproken. En als hij het niet meer weet, met wie hij mee gaat na school, dat hij dan aan juf vraagt of ze jou belt.



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ja daarom de 2 vrouwen hebben gelogen tegen mij ik vertrouw ze niet
Alle reacties Link kopieren
Bedankt alle mens hier
quote:Mariafarias schreef op 22 april 2017 @ 22:57:

Ja daarom de 2 vrouwen hebben gelogen tegen mij ik vertrouw ze nietMaar het zijn moeders van andere kinderen? Want hoewel ik het wel heel gek vind dat ze hem meegenomen hebben, zie ik niet direct reden waarom ze niet te vertrouwen zouden zijn? Misschien wilden ze bellen zodra ze thuis waren of langs je huis rijden om te kijken waar je was? Speelt je zoon wel eens met hun kinderen? Heb je ze gevraagd waarom ze hem meenamen?
Alle reacties Link kopieren
Wat zal je geschrokken zijn gelukkig niets ernstigs gebeurd. Vertel je zoon, dat hij niet zomaar bij iemand in de auto mag stappen als je dit niet afgesproken hebt. Ik zou zeker op school gaan praten, er moet beter toezicht komen bij het ophalen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moestuinier schreef op 22 april 2017 @ 22:37:

Maar over 5 jaar dan?tja dan is opa nog vergeetachtiger om zoon op te halen en dan staan er natuurlijk lovergirls die knul op te wachten.
you go girl
Misschien hebben die twee vrouwen jouw kind meegenomen, omdat hij door de juf alleen op het schoolplein aan z'n lot was over gelaten

Ik zou de juf haar verklaring ook niet gelijk als de waarheid beschouwen.
Alle reacties Link kopieren
één van de moeders had we als een ruzie
Alle reacties Link kopieren
Maar heel erg bedankt jullie hebben mijn goede gehelp ik zal zeke met de meester over praten...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees een beetje stress om een kind of zoiets.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariafarias schreef op 22 april 2017 @ 23:37:

Maar heel erg bedankt jullie hebben mijn goede gehelp ik zal zeke met de meester over praten...Het is gehelpt.
Ja en?
quote:minnimouse schreef op 22 april 2017 @ 22:26:

Wat je moet doen? Je stukje nog eens herschrijven en nu in fatsoenlijk Nederlands zodat we weten wat je bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
overigens een goede tip om voor de volgende x mis verstanden te voorkomen.



Ga zelf ook weer naar school (volwassen onderwijs cursus Nederlands) dat zal je veel profijt opleveren in de toekomst.



Ook voor je zoontje is het prettig als vader en moeder correct Nederlands kunnen praten en schrijven.
Alle reacties Link kopieren
" ze pipi met haar auto"... met de beste wil van de wereld begrijp ik deze zin niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 22 april 2017 @ 23:44:

Ik lees een beetje stress om een kind of zoiets.En incontinentie in een auto?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 23 april 2017 @ 01:49:

" ze pipi met haar auto"... met de beste wil van de wereld begrijp ik deze zin niet...Ze toeterde.. denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven