Geld & Recht alle pijlers

Mode & Beauty gaan samen

29-01-2008 11:04 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om ruimte vrij te maken voor een pijler Lijf & Lijn gaan de Angels morgen (woensdag) aan de slag om de pijler Mode & Beauty samen te voegen.



Dit heeft de volgende gevolgen:

- Beauty komt als op zichzelf staande pijler te vervallen en wordt samengevoegd met Mode ( Mode & Beauty)

- Op de pijler Lijf & Lijn komen alle sport- en aanverwante topics te staan

- Alle lijntopics gaan van Eten naar Lijf & Lijn

- De button van Beauty wordt zsm mogelijk vervangen door een nieuwe voor Lijf & Lijn



Heb je vragen en/of opmerkingen stel ze hier of mail naar forum@viva.nl



Nathalie
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed!
Alle reacties Link kopieren
Dus sport nog steeds niet als aparte pijler maar weer als onderdeel van jong en slank en lekker er uit zien?



Sporten is voor de LEUK...
Alle reacties Link kopieren
allis schreef op 29 januari 2008 @ 11:28:

Dus sport nog steeds niet als aparte pijler maar weer als onderdeel van jong en slank en lekker er uit zien?



Sporten is voor de LEUK...
Omdat de pijler niet letterlijk 'Sport' heet, maar Lijf & Lijn draait het enkel om jong en slank? Beetje kort door de bocht, vind je zelf ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal voor de samengevoegde mode & beautypijler, prima plan!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
wil ook sport ipv lijn!
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Sport wil in plaats van Lijf & Lijn kan ik kort zijn: er komt geen naamsverandering.
Het is ook nooit goed he!



IK WIL BOLLETJEKOEKJES!

Oh nee, daar moet ik voor op de eetpijlert zijn hahaha
Alle reacties Link kopieren
Joh, het hele idee van de sportpijler was nou juist dat het niet een onderdeel was van dingen als afslanken of optutten. Als je het samenvoegt met dieettopics sneeuwt het onder. Dat was de conclusie van ettelijke pagina's opmerkingen, klachten, ideeen en ervaringen. Als je dat kort doro de bocht vind, prima. Het gaat me niet om de naam, maar om de inhoud. Dit is dezelfde indeling als eerst, voor eht nieuwe forum, toen er juist gevraagd werd om een nieuwe indeling.



Maar goed, laat maar, ik denk niet dat het idee ooit over komt.
Ik vind het een goeie zet, ETEN gaat nu alleen maar over NIET ETEN.
Onzin Maudym. Ik heb ze laatst geteld. Ik had de topics van de laatste 14 dagen in beeld. Ongeveer 55 topics over eten/recepten en iets van 23 dacht ik mbt lijnen. De precieze aantallen staan ergens in het topic over pleidooi voor de sportpijler. Ik weet ze niet meer precies uit mijn hoofd.



Allis, zie mijn opmerking hierboven. Dat zal dus wel meevallen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Sja, misschien worden de topics over lijnen wat meer bezocht. Zou je een pleidooi bij de sporters kunnen houden, meer te posten ;-]
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het probleem was toch ook dat het voor mensen niet duidelijk was waar ze een topic over sporten zouden moeten plaatsen of vinden? Dat lijkt me nu wel duidelijk! Ook de zegeningen tellen he mensen? :-p
Alle reacties Link kopieren
Mode en Beauty samen vind ik iig een heel goed idee! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Mode en Beauty samen is heel goed.

Lijf en lijn mwoah (ik had liever het woord Sport erin gezien, maar dat ligt nogal gevoelig geloof ik) Maar laat ik eens niet zeuren. Sporters weten nu in ieder geval waar ze topics moeten plaatsen, en als we al die lijners overhalen om te sporten i.p.v te mekkeren over calorieen, dan is er al heel veel gewonnen.

Natalie...... bedankt!!!
Meds, ik doe het allebei, goed? Mekkeren over kcals én sporten. :)
Alle reacties Link kopieren
De titels van de pijlers zijn aangepast:



Mode & Beauty

Lijf & Lijn



Een nieuwe button voor Lijf & Lijn volgt zo snel mogelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het hélemaal eens met Meds.



Er is nu in ieder geval een duidelijke plek voor sport, en ook de Eters kunnen blij zijn dat ze geen Niet- of Weinig-Eters meer tegenkomen op hun pijler.



Jippie!
Kijk, tuurlijk zou het nog veel idealerderderder geweest zijn om 'sport' in de titel te hebben, maar aan de andere kant, lijf&lijn daar kunnen we ook prima mee uit de voeten. 'Sport' schrikt misschien de wandelaars en fietsers af (ik noem maar iets) en die zijn natuurlijk ook helemaal welkom. En die lijners.. sja.. eensch met Meds ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de nieuwe button gezien en daar kunnen de sporters best mee uit de voeten denk ik :)
Hij's leuk Mod!
Alle reacties Link kopieren
Goedgekeurd hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Dank u :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven