Geld & Recht alle pijlers

Nog een fout gemaakt!

27-04-2017 00:35 31 berichten
Ik heb echt geen verstand van werken en alles wat ermee te maken heeft



Dus bij loonheffingskorting 'vanaf' de verkeerde datum ingevuld! Ik begin en teken het contract 1 mei 2017, maar heb 24-4-2017 ingevuld :moe:



Om het nog erger te maken heb ik hier mijn VOORLETTER(s) niet ingevuld, ik begrijp uberhaupt niet hoe dat moest. Hoezo naam en voorletters. Als je dus Kluun Vaak heet....moet je dan 'Kluun Vaak K' invullen of 'Kluun Vaak, K' als K de enige voorletter is?



[img]http://i.imgur.com/uRDbUCu.jpg[/img]



http://i.imgur.com/uRDbUCu.jpg



En je vorige topic was vol?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 27 april 2017 @ 00:42:

En je vorige topic was vol?ugh sorry ben in paniek
quote:Kluun1985 schreef op 27 april 2017 @ 00:42:

[...]





ugh sorry ben in paniek Paniek? Serieus?
Naam wordt doorgaans achternaam mee bedoeld dus dan wordt het Vaak, K.



Ze begrijpen voornaam achternaam ook wel hoor. Niet zo druk om maken!
Misschien helpt het je trouwens voortaan bij belangrijke documenten even iemand te vragen om met je mee te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Moet je het nu nog invullen of heb je dat al gedaan en is dit achteraf gestress?



Als het het eerste is, de datum weet ik niet of dat uitmaakt. Lijkt mij niet en anders moet je hooguit iets bijbetalen bij je aangifte volgend jaar ( wat dan waarschijnlijk zo weinig is dat het kwijtgescholden wordt).

Als je Kluun vaak heet dan vul je bij naam, voorletters alleen " Vaak, K" in. Met naam bedoelen ze je achternaam over het algemeen op formulieren.



Als het het tweede is, laat het los! Je kan het nu toch niet meer veranderen en het is kwart voor 1 's nachts.
quote:Luna_ schreef op 27 april 2017 @ 00:45:

Naam wordt doorgaans achternaam mee bedoeld dus dan wordt het Vaak, K.