Geld & Recht alle pijlers

Nog een fout gemaakt!

27-04-2017 00:35 31 berichten
Ik heb echt geen verstand van werken en alles wat ermee te maken heeft



Dus bij loonheffingskorting 'vanaf' de verkeerde datum ingevuld! Ik begin en teken het contract 1 mei 2017, maar heb 24-4-2017 ingevuld :moe:



Om het nog erger te maken heb ik hier mijn VOORLETTER(s) niet ingevuld, ik begrijp uberhaupt niet hoe dat moest. Hoezo naam en voorletters. Als je dus Kluun Vaak heet....moet je dan 'Kluun Vaak K' invullen of 'Kluun Vaak, K' als K de enige voorletter is?



[img]http://i.imgur.com/uRDbUCu.jpg[/img]



http://i.imgur.com/uRDbUCu.jpg



En je vorige topic was vol?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 27 april 2017 @ 00:42:

En je vorige topic was vol?ugh sorry ben in paniek
quote:Kluun1985 schreef op 27 april 2017 @ 00:42:

[...]





ugh sorry ben in paniek Paniek? Serieus?
Naam wordt doorgaans achternaam mee bedoeld dus dan wordt het Vaak, K.



Ze begrijpen voornaam achternaam ook wel hoor. Niet zo druk om maken!
Misschien helpt het je trouwens voortaan bij belangrijke documenten even iemand te vragen om met je mee te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Moet je het nu nog invullen of heb je dat al gedaan en is dit achteraf gestress?



Als het het eerste is, de datum weet ik niet of dat uitmaakt. Lijkt mij niet en anders moet je hooguit iets bijbetalen bij je aangifte volgend jaar ( wat dan waarschijnlijk zo weinig is dat het kwijtgescholden wordt).

Als je Kluun vaak heet dan vul je bij naam, voorletters alleen " Vaak, K" in. Met naam bedoelen ze je achternaam over het algemeen op formulieren.



Als het het tweede is, laat het los! Je kan het nu toch niet meer veranderen en het is kwart voor 1 's nachts.
quote:Luna_ schreef op 27 april 2017 @ 00:45:

Naam wordt doorgaans achternaam mee bedoeld dus dan wordt het Vaak, K.



Ze begrijpen voornaam achternaam ook wel hoor. Niet zo druk om maken!Heb "Kluun Vaak, K" dit formulier mag je niet foutief invullen! Misschien moet ik toch maar even langsgaan vrijdag en vragen of ik het nog kan aanpassen o.i.d.
quote:Wasmand89 schreef op 27 april 2017 @ 00:47:

Moet je het nu nog invullen of heb je dat al gedaan en is dit achteraf gestress?



Als het het eerste is, de datum weet ik niet of dat uitmaakt. Lijkt mij niet en anders moet je hooguit iets bijbetalen bij je aangifte volgend jaar ( wat dan waarschijnlijk zo weinig is dat het kwijtgescholden wordt).

Als je Kluun vaak heet dan vul je bij naam, voorletters alleen " Vaak, K" in. Met naam bedoelen ze je achternaam over het algemeen op formulieren.



Als het het tweede is, laat het los! Je kan het nu toch niet meer veranderen en het is kwart voor 1 's nachts.



Als u geen gegevens opgeeft

Als u uw persoonlijke gegevens niet – of fout – opgeeft, moet uw werkgever

of uitkeringsinstantie 52% loonbelasting/premie volksverzekeringen

inhouden. Dit is het hoogste belastingtarief. Bovendien moet uw werkgever

over uw hele loon de premies werknemersverzekeringen en de inkomensafhankelijke

bijdrage Zorgverzekeringswet berekenen. Dit geldt ook als

u zich niet legitimeert.



Mosterd
quote:Wasmand89 schreef op 27 april 2017 @ 00:47:

Moet je het nu nog invullen of heb je dat al gedaan en is dit achteraf gestress?



Als het het eerste is, de datum weet ik niet of dat uitmaakt. Lijkt mij niet en anders moet je hooguit iets bijbetalen bij je aangifte volgend jaar ( wat dan waarschijnlijk zo weinig is dat het kwijtgescholden wordt).

Als je Kluun vaak heet dan vul je bij naam, voorletters alleen " Vaak, K" in. Met naam bedoelen ze je achternaam over het algemeen op formulieren.



Als het het tweede is, laat het los! Je kan het nu toch niet meer veranderen en het is kwart voor 1 's nachts.en dit is idd achteraf gestress....
quote:Kluun1985 schreef op 27 april 2017 @ 00:51:

[...]





Heb "Kluun Vaak, K" dit formulier mag je niet foutief invullen! Misschien moet ik toch maar even langsgaan vrijdag en vragen of ik het nog kan aanpassen o.i.d.

Vrijdag dus.

Nu niks meer behalve stoppen met stressen.
quote:Kluun1985 schreef op 27 april 2017 @ 00:52:

[...]





Als u geen gegevens opgeeft

Als u uw persoonlijke gegevens niet – of fout – opgeeft, moet uw werkgever

of uitkeringsinstantie 52% loonbelasting/premie volksverzekeringen

inhouden. Dit is het hoogste belastingtarief. Bovendien moet uw werkgever

over uw hele loon de premies werknemersverzekeringen en de inkomensafhankelijke

bijdrage Zorgverzekeringswet berekenen. Dit geldt ook als

u zich niet legitimeert.





Ach nee joh, dat is als je bewust fraudeert. Heus niet als je een lettertje en een weekje verkeerd hebt ingevuld.



Jank niet zo
Alle reacties Link kopieren
Soheee, je zou van meer in de stress schieten.....
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Dit formulier wordt niet verzonden naar de Belastingdienst. Het is voor eigen administratie werkgever.



Hier kan je het formulier downloaden, kan je het nog een keer proberen in te vullen.



https://download.belastin ... heffingen_lh0082z6fol.pdf



.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij serieus 31/32 jaar? Heb je deze formulieren nog nooit eerder ingevuld? Of papieren waarbij om naam en voorletters wordt gevraagd?



En verder, die foutief ingevulde datum zal je de kop niet kosten en er zijn vast meer mensen die hun naam verkeerd invullen.



Als ik het goed begrijp zit je nu te stressen over formulieren die al ingevuld en ingeleverd zijn? Uhm, stress je vaker zo dat je zelfs in"paniek" raakt van twee suffe foutjes?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Kluun1985 schreef op 27 april 2017 @ 00:51:

[...]

Heb "Kluun Vaak, K" dit formulier mag je niet foutief invullen! Misschien moet ik toch maar even langsgaan vrijdag en vragen of ik het nog kan aanpassen o.i.d.

Zou ik niet doen, je geeft geen goede indruk van jezelf als je dat zo in paniek langs komt.

Die datum maakt echt niks uit, want je contact gaat later in dan de datum. Er is dus geen salaris in de tussentijd waarover premie wordt ingehouden en korting wordt toegepast.



Het formulier is voor de salarisadministratie en zij hebben ook je legitimatie, ze zullen je naam en voorletters van je legitimatie gebruiken in de administratie.
Formulier nog een ?eer invullen en afgeven, zeggen dat er wat foutjes in zaten. En vraag iemand om mee te kijken. Hiervoor gaan ze je echt niet in het hoogste belastingtarief zetten.
Alle reacties Link kopieren
Zucht. Stel je niet zo vreselijk aan. Staat er een BSN op en heb je je gelegitimeerd? Niks aan de hand dan.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Zo paniekerig doen is echt niet nodig hoor, relax!



Loonheffingskorting gaat pas in vanaf je daadwerkelijke indiensttredingsdatum. Als je een eerdere datum invult op het formulier, kijken ze naar je indiensttredingsdatum. De salarisadministratie corrigeert het zelf. Ook een fout ingevulde naam is geen probleem, daar de administratie ook een kopie van je legitimatie heeft. Echt het komt wel goed!



Voor je eigen gevoel kun je het loonheffingenformulier even downloaden van de website van de Belastingdienst, opnieuw invullen en mailen maar je werkgever. Als je het mailadres van je werkgever hebt, kun je dit vandaag nog regelen. Misschien ben je dan gerustgesteld.
quote:Tarabella schreef op 27 april 2017 @ 08:04:

Zo paniekerig doen is echt niet nodig hoor, relax!



Loonheffingskorting gaat pas in vanaf je daadwerkelijke indiensttredingsdatum. Als je een eerdere datum invult op het formulier, kijken ze naar je indiensttredingsdatum. De salarisadministratie corrigeert het zelf. Ook een fout ingevulde naam is geen probleem, daar de administratie ook een kopie van je legitimatie heeft. Echt het komt wel goed!



Voor je eigen gevoel kun je het loonheffingenformulier even downloaden van de website van de Belastingdienst, opnieuw invullen en mailen maar je werkgever. Als je het mailadres van je werkgever hebt, kun je dit vandaag nog regelen. Misschien ben je dan gerustgesteld.Als werkgever zou ik me ernstig afvragen wat voor een onzeker type ik in huis gehaald hebt. Zo'n persoon staat dan al een-nul achter.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 27 april 2017 @ 08:09:

[...]



Als werkgever zou ik me ernstig afvragen wat voor een onzeker type in in huis gehaald hebt. Zo'n persoon staat dan al een-nul achter.Dit. TO, relax. Niks aan de hand. Ik wil je wel bedanken: ik kan een enorme neuroot zijn en je houdt me een prachtige spiegel voor. Het is vreselijk om neurotisch te zijn, dus ik voel met je mee. Maar echt. Relax.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 27 april 2017 @ 08:09:

[...]



Als werkgever zou ik me ernstig afvragen wat voor een onzeker type in in huis gehaald hebt. Zo'n persoon staat dan al een-nul achter.



Mwah, hangt ervan af. Als je dit in de mail zet bijvoorbeeld: 'bijgaand tref je een aangepast loonheffingformulier, het voorgaande was incorrect'. Komt op mij niet onzeker over.



En dat onzekere type filteren ze er bij een sollicitatiegesprek er meestal wel uit, als dit een issue zou zijn.
quote:Tarabella schreef op 27 april 2017 @ 08:16:

[...]

Mwah, hangt ervan af. Als je dit in de mail zet bijvoorbeeld: 'bijgaand tref je een aangepast loonheffingformulier, het voorgaande was incorrect'. Komt op mij niet onzeker over.



En dat onzekere type filteren ze er bij een sollicitatiegesprek er meestal wel uit, als dit een issue zou zijn.Ik zou als werkgever denken
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 27 april 2017 @ 08:19:

[...]



Ik zou als werkgever denken Nou, dan ben je als werkgever gek bezig. Om zoiets onbenulligs zou een werknemer bij mij echt niet een-nul achterstaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven