Geld & Recht alle pijlers

Oplichters!

19-09-2013 12:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



bestel niet meer bij [...]! Het zijn namelijk oplichters!

Er is contact geweest met het bedrijvenpand waar ze gevestigd zouden moeten zitten en deze geven aan dat ze daar weg zijn ivm wanbetaling. Zelf heb ik contact gehad met mollie.nl, via hen ging namelijk de betaling en zij geven aan geen contact meer met het bedrijf te krijgen. Zij hebben zelf het stopgezet, maar het kan uiteraard zo zijn dat je via bankoverschrijving enz het nog wel kan doen!



Dus niet bestellen!!!



Ik heb al aangifte gedaan en mijn tip voor alle mensen die ook net zo dom zijn geweest als ik en dachten; "Ze hebben een reclamespotje, dan zal het wel goed zijn.." Doe aangifte!!!!
Alle reacties Link kopieren
heb ik erg onder een steen geleefd als ik daar nog nooit over gehoord had?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Niet perse nlies! Maar ze hebben wel redelijk wat reclame via de radio gemaakt, dus als je niet veel radio luistert.. Heb je het waarschijnlijk gemist!



Achja, het is gelukkig maar 6,75.. Maar ik voel me wel een ontzettend dom blondje nu, dat ik daarin getrapt ben.. Normaal gesproken ben ik niet zo....
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 19 september 2013 @ 12:31:

heb ik erg onder een steen geleefd als ik daar nog nooit over gehoord had?Dan heb ik onder die zelfde steen geleefd want ik heb daar ook nog nooit wat over gehoord.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Nooit van gehoord.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Wat is het oplichtgedeelte dan? Dat je 6,75 verzendkosten moet betalen?
Alle reacties Link kopieren
Uhm, als je voor iets gratis 6,75 moet betalen dan is het toch niet gratis meer?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op de website dat je sowieso maar tot 15 september kon bestellen. Er worden dus geen nieuwe bestellingen meer aangenomen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Gooi Google er maar eens op los. Inderdaad duidelijk oplichting. Ik heb een tijdje terug al eens die site bekeken n.a.v. een tip op het vrekkenforum. Ik hoop niet dat die gasten nu rijk worden van de viva-forummers......
Alle reacties Link kopieren
Klopt, maar de 6,75 waren de verzendkosten. Zoals bij veel meer dingen als groupon enz.. :-)
Joah, ik ben er ingetrapt. Maar dat wist ik toen ik bestelde: het was ietwat shady, en het voelde dus ook als een gok. Maar de week is nog niet voorbij, misschien komt er nog wel iets.. Tegen beter weten in denk ik
Alle reacties Link kopieren
Je kunt alleen de zogenaamde 'gratis' box niet meer bestellen. De anderen staan nog wel online.



Ze hebben mijn 6,75 in ieder geval al wel. Kunnen ze dan mooi een ijsje voor kopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat krijg je voor de 6,75?



Wat zat in die box?
Alle reacties Link kopieren
quote:appagante schreef op 19 september 2013 @ 12:37:

Gooi Google er maar eens op los. Inderdaad duidelijk oplichting. Ik heb een tijdje terug al eens die site bekeken n.a.v. een tip op het vrekkenforum. Ik hoop niet dat die gasten nu rijk worden van de viva-forummers......Nee, op FOK!, Bokt en Tweakers zijn er ook topics over dit bedrijf.
Alle reacties Link kopieren
Had er trouwens ook nog nooit van gehoord, en ik luister toch echt altijd naar de radio in de auto op de heen en terugweg. Wellicht niet naar het kanaal waar de doelgroep van dit bedrijf zich bevind
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Haha Pampas, ben bang dat je pech hebt.. net als ik..

Bedrijvenpand had ook al contact met politie gehad, die gaven aan dat iedereen aangifte moest doen. Als ze dan gepakt werden, konden ze harder gestraft worden. Maar je geld ben je inderdaad denk ik wel kwijt..



Achja, ik heb ook wel in mijn achterhoofd twijfels gehad.. Maargoed, je hebt ook wel eens van die acties, dat je iets besteld en alleen verzendkosten betaald.. Ik dacht; wie weet heb ik dit keer geluk..
Ik werd doodgegooid met banners hiervan, ben op de website geweest en kon toen mijn identifier van internetbankieren niet vinden. Gelukkig dat ik er later niet meer aan dacht om toch nog zo'n box te bestellen dus.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer betaal ik met paypal, ben je tenminste nog beschermd....
Alle reacties Link kopieren
Heb trouwens zomaar het idee dat het geen doelbewuste oplichters zijn, maar dat ze gewoon ten onder zijn gegaan aan het eigen succes. Iedereen bestelde ineens 'gratis' boxen en zoveel hadden ze er uiteindelijk toch niet
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden een op=op actie. Dus meer dan je hebt, kun je niet wegdoen.. Gaven ze ook aan.



Maar als blijkt dat het bedrijf wegens wanbetaling een bedrijvenpand uitgegooid is en niet meer bereikbaar is voor het bedrijf mollie.nl die de betalingen regelden.. Dan weet je genoeg toch..
Alle reacties Link kopieren
Gratis bestaat niet.
Alle reacties Link kopieren
Lees net dit:



ER ZULLEN GEEN BOXEN WORDEN VERSTUURD. Wat nu?:



-Iedereen die besteld en betaald heeft is opgelicht!

----

-De exploitant van het pand waar SmartConnectServicesBV in Eindhoven was gevestigd is ook gedupeerd. Het bedrijf was een korte tijd gevestigd aan de Weegschaalstraat, maar is met de noorderzon vertrokken.

----

-Mensen die betaald hebben via PayPal of een CreditCard maatschappij kunnen kun bedrag (gemakkelijk) terug krijgen.

----

-Mensen die betaald hebben met Ideal, stuur een email met alle gegevens naar een mailadres van je bank, dat betrekking heeft op internetoplichting. Indien er voldoende berichten bij de banken binnenkomen over hetzelfde rekeningnummer kunnen ze actie ondernemen.

----

-Doe tevens aangifte bij de Politie. Dit kan gemakkelijk via https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml (meldpunt Internetoplichting)

----

Ook al gaat het maar om een klein bedrag, bedenk dat er 12.000 orders "geboekt" zijn, waardoor er nu iemand is die onterecht (minimaal) 100.000 euro op zijn rekening bijgeschreven heeft gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na enige research wel besteld. Ook omdat dit hetzelfde bedrijf is als met die studentenbox die je ooit gratis op school kon halen. We zullen het zien. Ik spreek pas van oplichting als er echt niks meer komt.



Overigens ging het bij mij ook maar om 6.75. Ben benieuwd of er ook mensen rond de ¤30,- betaald hebben voor de andere boxen.



Wat is de bron van het bericht?
Alle reacties Link kopieren
Mijn bestelling staat nu op 0 euro. Dus er wordt wel iets gedaan op die site. Maar ik begin nu ook zwaar te twijfelen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig betaald met Paypal, dus als ik echt niets ontvang krijg ik in ieder geval mijn geld terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven