Geld & Recht alle pijlers

Rare viva site

22-01-2008 15:56 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zojuist viva.nl geopend op mijn andere pc die ik voor het eerst op dit netwerkgebruik.

Nu zie ik ipv van het overzicht met de bolletjes een hele lijst met de topics en ook zie ik dan bij het topic allemaal mappen staan..

Hoe kan ik dit goed instellen???



Groetjes en alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Hé dat heb ik ook op mn andere pc! Ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
jolantje schreef op 22 januari 2008 @ 15:56:

Ik zojuist viva.nl geopend op mijn andere pc die ik voor het eerst op dit netwerkgebruik.

Nu zie ik ipv van het overzicht met de bolletjes een hele lijst met de topics en ook zie ik dan bij het topic allemaal mappen staan..

Hoe kan ik dit goed instellen???



Groetjes en alvast bedankt.
Kun je misschien een printscreentje mailen naar forum@viva.nl? het is nogal lastig te visualiseren zo :)
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb de computer hier zo niet bij de hand op een printscreen te maken, maar de lijst met onderwerpen die 'normaal' mooi in rondjes staan, staan bij ons in een rij onder elkaar en niet met een plaatje erbij, maar met zo'n 'map'-afbeelding (die je ook bij mijn documenten ziet, weet je wel), en dan de naam van dat onderwerp (actueel, entertainment) er achter. Niet zoals het hoort dus :) Misschien dat het gewoon een instellingsfout op de computer is? Morgen kan ik printscreenen ;-)
ik heb dat ook, op de laptop ziet het er normaal uit maar vanaf de desktop zoals jij beschrijft.. ik nam altijd aan dat het kwam omdat dat een beetje achterhaalde pc is, dus met niet bijster veel geheugen enzo
Alle reacties Link kopieren
Nee de mijne is vrij nieuw met veel geheugen dus dat is het niet. maar ik heb viva een printscreen gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Bolletjes zijn er weer alleen de rest is nog raar..
Alle reacties Link kopieren
Hmmm te vroeg gejuicht nu zijn ze weer weg...
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva ik heb jullie 2 x gemaild maar nog steeds geen antwoord....
Alle reacties Link kopieren
jolantje schreef op 24 januari 2008 @ 17:16:

Hallo viva ik heb jullie 2 x gemaild maar nog steeds geen antwoord....
We hebben je mail beantwoord. Mijn collega heeft gevraagd om weer te mailen als het probleem zich nog steeds voordoet. Heb je al in je spambox gekeken? Misschien dat ons mailtje daarin terecht is gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Mailtje ontvangen en gezegd dat het probleem er nog steeds is....Nu ook nog

..
Is het niet iets in je voorkeuren? (Toon tekstuele links ipv een uitklapmenu bijvoorbeeld?)
Alle reacties Link kopieren
nee totaal niet..
Alle reacties Link kopieren
Hmmm..... onder welke browser surf je?
Alle reacties Link kopieren
Op allebei de pc's heb ik internet explorer
Alle reacties Link kopieren
Heb het zojuist geprobeerd met firefox en het probleem was weg.. Maar ja werk niet graag met firefox
Alle reacties Link kopieren
Werk je misschien met Internet Explorer 6? Upgraden naar IE 7 helpt ook.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan het mss zijn ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven