Geld & Recht alle pijlers

salaris gezin

21-10-2012 19:02 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic meer geopend uit nieuwsgierigheid, hoeveel geld komt er maandelijks binnen en hoeveel kinderen hebben jullie of jij? En is dit voldoende of te weinig om rond te komen ?
Alle reacties Link kopieren
trap jezelf eerst af?
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry, helaas geen kindjes en met ze tweetjes verdienen we 5500 bruto in de maand. Zijn niet mega rijk maar kunnen leuke dingen doen en lekker leven.
Alle reacties Link kopieren
Dat boeit toch niet zo. Alles valt of hangt met je levensstijl en uitgaven. Je kan 4 kinderen hebben en met 2500 goed toekomen of 2 kids hebben en met 3000 krap zitten.
Alle reacties Link kopieren
Fulltime banen trouwens
Inclusief of exclusief de toeslagen?
Alle reacties Link kopieren
@Copywrong vandaar ook mijn laatste vraag. Het is nieuwsgierigheid, aangezien het niet een onderwerp is wat je even op een verjaardag bespreekt.
En per maand 2500 euro aan vaste lasten of 500 euro?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben geen toeslagen
Alle reacties Link kopieren
Geen kinderen en tussen de 2800 en 3300 netto per maand afhankelijk van hoeveel ik werk.



Lage vaste lasten dus daar kunnen we heel lekker van leven.
Alle reacties Link kopieren
Met zn tweeen, geen kids, 15000 bruto samen maar woon ook in trollenland dus ook wat duurder hier. Ik spaar veel om uit trollenland te kunnen vertrekken maar hoef niet echt op te letten ook al heb ik me laatst iets te veel veroorloofd tijdens een vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Op t moment 2200bruto Single geen kids..normaal rond 3200 bruto
Alle reacties Link kopieren
Circa 6500 bruto per maand en geen kinderen
Netto zo'n 6000 euro en 1 keer per jaar nog zo'n 20.000 dividend. Dat gaat echt niet op want de dingen die we leuk vinden kosten niet zo veel. Het dividend zal volgend jaar wel lager zijn overigens (crisistijd).
netto 2200, 1 kind. We kunnen hiervan rondkomen. Dit is overigens zonder toeslagen
Netto rond de 2600 euro, 1 kind. Vaste lasten rond de 1600 euro.



Een zak geld is altijd welkom maar aan het einde van de maand kunnen we altijd nog eten.
Alle reacties Link kopieren
bruto zo'n 5.000 per maand, twee inkomens, twee kinderen
Alle reacties Link kopieren
937 netto per maand.

In mijn fabriek waar kapotjes worden gemaakt ligt de salariëring niet zo hoog.



Vandaar dat brommertje.
Alle reacties Link kopieren
netto 1800. Alleenwonend en ik kan er van rond komen.
Alle reacties Link kopieren
Willem



Ik ongeveer 1500 netto, student.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een leuke vriendin met riant salaris.
Alle reacties Link kopieren
Netto ¤ 1850 (incl toeslagen) en 2 kinderen. Vaste lasten ¤ 1400. (excl. boodschappen)
netto 1650 euro per maand

geen kinderen, alleenstaand

Krijg elke maand 150 euro van de belastingdienst ivm hypotheek.

Eigenlijk dus 1800 euro



Kan er de afgelopen maanden niet echt van rondkomen, komt door onverwachte uitgaven zoals droger en wasmachine die het begeven hebben en een bekeuring wat natuurlijk geheel mijn eigen fout is . Heb een deel van m'n spaarrekening moeten halen om nieuwe te kunnen kopen. Normaal gesproken kan ik er wel van rondkomen en nog een deel sparen.
Netto ruim 6000 pm
Alle reacties Link kopieren
netto hebben we ongeveer 3700 aan inkomsten en 1800 aan vaste lasten incl boodschappen en tanken dus wij kunnen wel redelijk wat sparen wij hebben trouwens 3 kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven