Geld & Recht alle pijlers

Service waar je mond van open valt

21-08-2015 17:28 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
... en dat kan natuurlijk positief zijn, of negatief. Ik zat net een topic door te lezen over klantenservice en probeerde me te bedenken wat voor ervaringen ik zelf heb gehad wat service aangaat. En ik ben enorm benieuwd wat jullie verhalen zijn.



Ik heb bij meerdere winkels weleens een kledingstuk gekocht wat een dag daarna in de uitverkoop ging. Toen ik dat op de site zag, heb ik ze gebeld en aangegeven dat ik het stuk gisteren gekocht had en dat ik graag ook de kortingsprijs had gewild. Kreeg ik in beide gevallen het verschil teruggestort.



Het restaurant waar ik elke week eet, geeft ons extra kruisjes op onze "loyalty card", zodat we vaker een kortingsbon krijgen. Daarnaast probeert de eigenaar altijd met me te bedenken wat voor gerechten ik zou kunnen proberen, met daarbij de boodschap "als je het niet lekker vindt, gewoon zeggen en dan laat ik je normale favo gerecht alsnog maken. Gratis. Vriend bestelde 1x iets waar hij niet 100% zeker van wist of hij het lekker zou vinden, kregen we als extra zijn reguliere gerecht, zelfs zonder te vragen en ook gratis.



Aan de andere kant zat ik laatst in de wachtkamer bij de dokter. Ik kom altijd iets eerder, maar was nog wel even langs de winkel gelopen, want dat kon nog net. Uiteindelijk zit ik daar dus alsnog een kwartier te wachten en vervolgens zegt de receptioniste tegen de persoon die na mij een afspraak had dat ze naar zijn kamer mocht lopen. Dus ik zeg "hoi, het is nu al een kwartier na mijn afspraak en de mevrouw die u nu naar binnen stuurt, had haar afspraak na mij". Zegt ze:"ja, maar die vrouw zat daar al langer". Daar was ik wel pissig over, want wat heb je aan een afspraak als het toch op volgorde van binnenkomst gaat?



Of mijn vriend, die na een auto-ongeluk geen afspraak kon krijgen om een recept uit te laten schrijven voor pijnstillers. Hij had een whiplash, gekneusde ribben en verrekte polsen en enkels, maar vanuit het ziekenhuis geen pijnstillers meegekregen. Als hij pijn kreeg, dan moest hij zijn eigen dokter bellen. De receptioniste van zijn dokter zei, toen we haar de volgende ochtend belden, op zeer onvriendelijke wijze dat er geen tijden vrij waren om een recept uit te schrijven, en dat als hij wat wilde, dat hij maar naar de praktijk moest komen en daar moest gaan zitten wachten. Maar dat kon wel uren duren en dan was het nog niet gezegd dat de dokter tijd had. Ik heb haar toen op vrij directe manier aangegeven dat je niet van iemand die gisteren een auto-ongeluk heeft gehad kunt verwachten dat hij uren op een houten stoeltje gaat zitten wachten. En ik heb hem naar de eerste hulp gebracht.



En nu jullie!
Alle reacties Link kopieren
Adobe! Echt... Waardeloos....



Lightroom 6 gekocht als upgrade van 4. Wil niet in de cloud, zeker niet als ik het product ook gewoon kan kopen. Registreren is echter niet mogelijk want volgens Adobe is er geen internetverbinding en dus is het onmogelijk om het product überhaupt te gebruiken. De Technische Ondersteuning biedt geen uitkomt want die bieden geen telefonische ondersteuning, ik moet het maar via de website proberen. Maar ja, die werkt ook voor geen meter en ik kan nog steeds niet registreren ondanks dat dit volgens alle stappen die ik volg wel zou moeten kunnen.

Dus dan de verkoopafdeling maar gebeld. Daar krijg ik dus te horen dat Adobe alleen nog maar technische ondersteuning biedt aan klanten die de 'cloud'-producten afnemen en niet meer aan klanten die gewone producten hebben. Zo kan ik ook een goedkoop verdienmodel opbouwen.



Moet ik op mijn werk eens proberen, dit soort service bieden aan klanten...
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Ik heb een paar jaar geleden geweldige service gehad bij een kledingwinkel.



Ik had toen een bruiloft in het buitenland en had daar een jurk gevonden. Er zaten echter nogal wat kwetsbare ornamenten op, dus ik heb aan de meneer die in de winkel stond (bleek later de eigenaar) gevraagd hoe ik de jurk het beste kon wassen.

Helaas is na de bruiloft en de reis de jurk tussen de gewone kleding beland, en heeft mijn man het zonder door te hebben in de wasmachine gedaan. Gevolg, de kwetsbare deeltjes allemaal kapot.

Ik terug naar de winkel om te vragen of ik een nieuwe kon kopen, of dat ze misschien een manier wisten om het te repareren.

Kon ik toch zomaar een ander exemplaar krijgen, ze hadden er nog precies 1 in mijn maat. Kosteloos.



Ik heb toen gebak gekocht voor het personeel, zo blij was ik
Ah wat lief ook van jou magdalan!
-
anoniem_227901 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 00:04
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen krijg ik overal prima service, Bosch springt eruit, snel en efficiënt. De enige bijzonder slechte service is van de apotheek aan de W***blaak die niet voor niets geruime tijd onder toezicht heeft gestaan maar we gaan nu naar een andere apotheek, dingen worden niet of te laat bezorgd, verkeerde medicijnen, je wordt als een kind behandeld als je niet minstens twee weken van te voren om je herhaalrecept hebt gevraagd en als je er iets van zegt heb je meteen ruzie. Ik heb al eerder een officiële klacht ingediend, daarna ging het een tijdje goed maar dat heeft niet héél lang geduurd. Ik snap ook niet dat die apotheek nog bestaat, zelfs de assistente van mijn huisarts raadde me aan naar een andere apotheek te gaan vanwege het enorme aantal klachten.
verba volant, scripta manent.
Jaren geleden bij een grote elektronica gigant een nieuwe tv gekocht. Konijn woonde binnen en mocht loslopen in de woonkamer "onder toezicht". De afstandsbediening lag alleen nog op een voor konijnen bereikbare plaats en binnen no-time waren alle knopjes afgeknaagd. De volgende dag teruggegaan om te vragen welke universele afstandsbediening op ons model zou werken, of dat ze een nieuwe zouden bestellen via de fabriek. Ze vonden het alleen zo'n grappig verhaal, dat ze gratis eenzelfde afstandsbediening meegaven. Vond ik zo'n lief gebaar, want het was onze eigen domme schuld natuurlijk.
Ziggo staat bij mij met stip op 1 voor slechte service. Ze gooiden zelf allemaal kanalen om, en direct daarna hadden wij geen beeld meer. De eerste telefoniste wist het na ca 3 kwartier zeker; het lag aan mijn kabel, dat kon niet anders. Uiteraard accepteerde ik dat niet, dus ik belde terug en kreeg een andere telefoniste. Die verbond door met de TD en die wisten het na een uur ook zeker: het waren de kabels, en zo niet, dan moest ik bij de fabrikant van mijn tv zijn. Afijn, in overleg met fabrikant de tv software geüpgrade, en weer gebeld. Na een uur wist de TD het zeker, het lag aan de kabels, en anders waren de instellingen niet juist. Uiteindelijk werd er na lang onderhandelen een monteur gestuurd voor die instellingen. De beste man zou komen, dus halve dag vrij genomen, maar hij kwam niet. Dat duurde uiteindelijk 3 dagen! En toen hij er dan uiteindelijk alsnog was, vertelde hij me vriendelijk dat hij niet over instellingen ging maar over kabels. Het feest met 2x niet op komen dagen herhaalde zich met de volgende monteur, die wel over de instellingen ging, maar die wist het echt heel zeker: het lag aan de kabels. Toen heb ik woedend Ziggo gebeld en mijn contract opgezegd, en er een brief erachteraan gestuurd met een eis tot schadevergoeding. Gek genoeg kreeg ik toen inpeens een man aan de lijn die spontaan wist wat het probleem dan wel was, en zo keken wij binnen 5 minuten weer gewoon tv. Die opzegging heb ik uiteraard nooit meer terug gedraaid.
Ik ben wel fan van de service van de jumbo.

Een paar maanden geleden vierde in de rij met een hele volle kar.

En laatst een bos bloemen waarvan een soort al na een paar dagen verwelkten. Foto van gemaakt en ik mocht zo een nieuwe bos uitzoeken.
Niet zozeer slechte service maar meer: Denken ze dat ik achterlijk ben?

Een outlet van steps hier op het winkelcentrum.

Aan de ene kant van de winkel afgeprijsde jurkjes (nog 60 euro of duurder).

Aan de andere kant de b keuze.

Dezelfde jurken, allemaal met hetzelfde defect (dus dat model met kapotte rits, dat model allemaal zelfde scheur bij dezelfde naad, dat model allemaal gepild) voor nog 30 euro.
Mijn keuken is gerenoveerd en ik had zeil besteld bij carpetright. Precies goed uitgezocht want het komt best nauw bij mijn werkblad. Ze zouden op vrijdag leveren, maar het werk was eerder af, dus op dinsdag gebeld of ze ook donderdag konden leveren. Prima, geen enkel probleem.

Belden ze woensdag laat in de middag op, terwijl ik aan het schilderen was. Jammer mevrouw, maar het zeil is er niet, wordt voorlopig nog niet geleverd. Geen excuses niks. Dus ik op stel en sprong naar die winkel om te kijken voor een alternatief. Zij hadden al voor mij bepaald tussen welke twee ik mocht kiezen, want ze wilden natuurlijk wel in dezelfde prijsklasse blijven. Uiteindelijk zeil gekozen dat iets goedkoper was. Als tegemoetkoming deden ze nog iets van de prijs af.

Maar..........het zeil dat ik oorspronkelijk had besteld was 3 meter breed, het zeil dat mij werd aangeboden 4 meter. En wie moest voor die extra (totaal overbodige) meter betalen? Juist ja, ik als klant. Dus uiteindelijk heb ik 18 euro minder betaald voor goedkoper zeil, ben dus eigenlijk duurder uit. Wat ik ook zei er was met de, buitengewoon onvriendelijke, medewerker niet te praten. Dat zij in gebreke blijven maakt blijkbaar niet uit, ik draaide op voor de kosten.



Ja, ik kreeg gratis een fles schoonmaakmiddel erbij.



Wat een achterlijke afzetters. Daar ga ik dus nooit meer heen.





Wel een goede service bij mijn gasfornuis. Het is een groot ding met veel functies en ik kwam er maar niet uit met de kerntemperatuurmeter. Dus de importeur gebeld. We praatten nogal lang elkaar heen dus hij ging de handleiding bestuderen. Belde terug, was hij die meter in de zaak in een appel aan het uitproberen!

Nog was heen en weer gebeld, maar uiteindelijk zijn we er samen uitgekomen hoe dat ding nu eigenlijk precies werkt.

Ik was heel blij met die service.

Overigens vind ik Blokker ook fijn, doen nooit moeilijk als iets niet werkt, zonder problemen geld terug of een nieuw apparaat.



Waar ik heel boos over kan worden is wat hierboven al herhaaldelijk geschreven wordt. De neiging van winkeliers om, als er met het product iets niet goed is, direct te zeggen dat de klant wel iets fout zal doen. Zo klantonvriendelijk en denigrerend vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Ziggo is inderdaad bagger. Toen ik pas een aansluiting had via UPC ging er ook van alles mis maar dat is al héél lang geleden, uiteindelijk kreeg ik kosteloos een nieuw modem waarna de klachten waren verdwenen. Na de fusie met (lees: overname door) Ziggo is het k** met peren. Geluid loopt niet synchroon waardoor ik iedere keer de hele meuk moet resetten, van het ene kanaal naar het andere zappen gaat soms zo mis dat mijn TV overspringt naar analoog en dat betekent alleen maar sneeuw waardoor ik ook weer alles moet resetten. Ik heb geen idee naar welke andere provider ik wil overstappen maar van Ziggo baal ik.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hier erg tevreden over de alber heijn. Ze hebben daar een koffiezet apparaat actie gehad. Je kon je bonnetje in een ton gooien en een bonenmachine winnen.

Man heeft zonder te kijken bon in de ton gegooid met telefoon nummer erop. We kregen een belletje dat we de bonenmachine gewonnen hadden maar het bedrag op het bonnetje was te laag dus geen koffie machine. Man hangt de telefoon op en verteld het hele verhaal aan mij. Toch maar even contact gezocht met de Albert heijn en zonder gedoe de bonenmachine gekregen.

Vond het zo raar dat ze man belden met het verhaal dat hij eat gewonnrn had maar toch ook niet
Kpn en ik gaan niet zo goed samen. Wij waren net verhuisd naar een appartement. KPN besteld en er zou een monteur komen om aan te sluiten. Om 9:00. Op dezelfde dag was er ook een meneer aan het klussen in huis voor iets anders, man was thuis en ik ook. Om 9:30 nog geen KPN monteur. Ik toch maar eens bellen. Kreeg ik te horen dat de monteur aan de deur was geweest en er niemand thuis was.



Eh nou, wij zitten hier met 3 mensen in huis en geen bel gehoord. Nou hij was er geweest, en er lag een briefje in de bus, dus ik naar beneden, geen briefje in de bus. Dus de onvriendelijke mevrouw normaal verteld dat er niemand was geweest en dat ik ook geen briefje in de bus had. Nou, dat loog ik volgens de klantenservice mevrouw. Ik was gewoon niet thuis en omdat ik zou moeten betalen als de monteur nog een keer kwam loog ik de boel bij elkaar.



Ik was inmiddels hels, vroeg haar of de monteur op Druifjesstraat 8 geweest was. Zij snauwen, ja, daar is hij geweest, er lag wel een briefje en ik loog. Boos opgehangen, zelf de boel geïnstalleerd.

Paar weken later had ik KPN nodig. De mevrouw die ik toen sprak was heel vriendelijk. Hielp me en controleerde mijn gegevens. Want ik woonde toch op Schoolstraat 56?

Eh nee. Ik woon op Druifjesstraat 8, nooit gehoord van de Schoolstraat. Bleek dat KPN ons een nummer heeft gegeven dat eerder in gebruik is geweest, en ons adres heeft verwisseld met de mensen die datzelfde telefoonnummer eerder hadden. Die monteur had dus bij het verkeerde huis gestaan. En die eerste klantenservicemedewerker had gewoon niet eens gekeken toen ik vroeg of hij wel bij het goede adres geweest was.



ik was echt zo boos....
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 21 augustus 2015 @ 18:11:

Ziggo is inderdaad bagger. Toen ik pas een aansluiting had via UPC ging er ook van alles mis maar dat is al héél lang geleden, uiteindelijk kreeg ik kosteloos een nieuw modem waarna de klachten waren verdwenen. Na de fusie met (lees: overname door) Ziggo is het k** met peren. Geluid loopt niet synchroon waardoor ik iedere keer de hele meuk moet resetten, van het ene kanaal naar het andere zappen gaat soms zo mis dat mijn TV overspringt naar analoog en dat betekent alleen maar sneeuw waardoor ik ook weer alles moet resetten. Ik heb geen idee naar welke andere provider ik wil overstappen maar van Ziggo baal ik.Ik ben laatst overgestapt van Ziggo naar Telfort. Wat een fijn personeel werkt daar:)
Alle reacties Link kopieren
Toen ik laatst geen internet had moest er een mannetje van KPN komen. Ik zou binnen 24 uur gebeld worden voor een afspraak en het zou binnen 3 dagen opgelost worden. Ze belden binnen een half uur, stonden die dag voor de deur en het was gefikst. Geen idee of het rustig was ivm vakantie maar ik was er heel blij mee.



Bij de apotheek kwam ik medicijnen ophalen, elke 3 weken moeten ze opgehaald worden. De assistente kreeg door dat me dat door ziekte niet altijd zelf lukt en ze heeft het me voor 3 maanden meegegeven. Fijn dat er zomaar meegedacht werd!



Deze ben ik nog steeds helemaal ontroerd door:

2 hulpverleners hebben alles in het werk gesteld om een verwijzing voor mij rond te krijgen. 1 is zelf achter artsen aan gaan bellen en de ander heeft mij zelfs gebeld vanaf haar vakantieadres.

Het scheelt me ruim 2 maanden aan wachttijd binnen de zorg. Wat een toppers!
Keep on, keep keepin' on....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel tevreden over de service van Albelli. Ik maak veel fotoboeken (ook voor ouders en schoonouders) en heb twee keer gehad dat er iets niet goed was. Een keer verkeerd ingebonden en een keer een verkleuring op een aantal pagina's. Foto's gemaakt van de foutjes in het boek, doorgemaild en dezelfde dag werd er een nieuw boek gedrukt.

Zonder gezeur, terwijl je die oude boeken met foutjes op zich ook best nog kunt bekijken.
Oh en de kwikfit.



APK keuring. Ik daarheen, dom natuurlijk achteraf, maar was het dichts bij. Kom ik dat ding weer halen, monteur met een ernstige blik. 'Nou mevrouwtje, dat is niet best'. Er was 'iets met de achterremmen'. Eat dat was konden ze niet precies zeggen, maar 'mevrouwtje' het is echt niet best. Ze moesten álles openhalen, en dat zou me 590,- euro kosten. Dus ik vroeg wát er dan kapot was. Nee, ja, lastig, ingewikkeld en technisch mevrouwtje, maar het is wel duur. Dus ik heb zonder pardon die auto weer meegenomen. Was onverantwoord volgens die meneer, kon ik niet mee gaan rijden. Maar zolang zij mij niet konden vertellen wat er precies mis was ging hij mee.



Naar een keuringsstation gereden waar ze geen reparaties doen. Er moest een lampje verwisseld worden. Dat was alles en ik was voor 40,- klaar inclusief keuring.



Ik ga nooit, maar dan ook nooit meer naar de Kwikfit.
sinds de fusie met ziggo is de kwaliteit hier ook dramatisch je zou toch zeggen dat het dezelfde kabel is.



ik heb een keer dure schoenen (200 euro) gekocht waar de naaldhak van brak binnen 2 weken. ik had al gegoogld en het probleem kwam heel veel voor bij dit model van dit merk. Ik ben teruggegaan en volgens de dame kon ik er gewoon niet op lopen. Ik dacht bijna dat ze wilde zeggen dat ik er te zwaar voor was maar ze hield zich in. Maar goed toch gemaakt op hun kosten. Bij het ophalen een half uur gewacht omdat ze ze niet konden vinden. Ik kwam er al zo min mogelijk omdat het personeel nogal arrogant is maar nu helemaal niet meer.
Toen mijn keuken gerenoveerd was hebben ze een nieuwe waterleiding in gebruik genomen. De oude hebben ze afgezaagd. Twee weken later komt de onderbuurvrouw, lekkage bij haar keukenmuur. Ik gekeken op mijn vloer, niets te zien aan vocht.

Zij heeft het gemeld en ik hoorde er verder niets van.



Een maand later!!! kwamen er mannen kijken of de lekkage vanaf het dak kwam en dan via de schacht waar alle buizen en leiding doorheen lopen bij mijn buuf terecht kwam. Dat was niet het geval. Wel zagen ze bij mij bij de standleiding vocht. Dus blijkbaar toch een probleem aan mijn kant. Omdat die controleurs alleen over dakzaken gingen zouden ze het doorgeven aan de woningbouw.



De buuf had inmiddels nog steeds flink wateroverlast op haar muur.



Toen ik twee dagen later zelf maar eens belde wisten ze bij de woningbouwvereniging niets over wat die controleurs hadden gezegd, was niet doorgegeven.



Dat snap ik echt niet. Iemand meldt een lekkage en dan wordt er zo mee omgegaan, duurt eeuwen en er komt geen goede actie.



Enfin, ik had de technisch beheerder te spreken gevraagd en alles uitgelegd. Ook mijn zorg uitgesproken over Buuf, mijn nieuwe keuken, vocht, schimmels etc.

De volgende dag was hij er samen met de aannemer en die aannemer is dezelfde middag nog gekomen om het probleem op te lossen. Dat vind ik dan weer wel heel tof, gewoon actie ondernemen en huurders niet maar laten wachten.
-
anoniem_227901 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 00:16
99.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Over slechte service gesproken.....bel maar eens met de helpdesk van Vodafone: om te janken, werkelijk waar! 53 minuten in de wachtrij staan en vervolgens kan de betreffende medewerker jou niet helpen en adviseert je om nogmaals een keer de helpdesk te bellen in de hoop dat je een collega van 'm aan de lijn krijgt die jouw probleem welken verhelpen. Echt te zot voor woorden, ben gekke Henkie niet
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden kocht mijn man op reis een nieuwe bril (we hadden op voorhand gelezen dat dat daar goed én goedkoop was en man heeft nogal dure glazen nodig). Inderdaad, voor een fractie van de prijs van hier waren we klaar. Het was in Azië en die man was blijkbaar zo blij dat hij ons een bril verkocht had dat er 's avonds in ons hotel een taart voor ons aankwam. En sindsdien stuurt hij elk jaar een kerstkaart! Beetje bizar, maar wel heel aardig.



Omgekeerd (toevallig ook weer op vakantie): we hadden een overstap (vlogen door met dezelfde maatschappij - Jetairways) en omdat het nogal traag ging bij de paspoortcontrole (gingen van een domestic over op een internationale vlucht) werd het allemaal wat krap. De Jetairways-meneer liep langs de rijen om te checken wie op die bepaalde vlucht zat. Hij haalde mensen uit de rij om ze via een snellere weg te loodsen. Iedereen van die vlucht mocht mee, behalve wij. Wij moesten blijven staan en ons 'gewoon haasten'. Ik ben nog altijd verbijsterd als ik eraan denk, maar we mochten echt niet mee. We hebben echt moeten rennen (met 2 kinderen en een resem handbagage). Het was een grote luchthaven dus we zijn totaal bezweet en buiten adem aangekomen en hebben de vlucht op het nippertje gehaald. Onderweg nog een paar Jetairways-mensen tegengekomen die telkens zeiden 'dat ze al wel aan het boarden waren en dat we ons moesten haasten'. Ja, no kidding. Echt, ik vlieg er nooit meer mee.



O, en nog eentje van hier (maar wel weer met een bril). Man had een bril bij Pearle gekocht, maar de anti-kraslaag begon er na een tijdje af te komen. Er zaten allemaal vlekken op z'n glazen. Naar Pearle, maar die konden echt niks doen om de vlekken te verwijderen. Dat werd een nieuwe bril, zeiden ze (denk minimum 700 euro). Toevallig moesten we die dag ook bij Hans Anders zijn voor mij. Man vroeg het daar ook eens. Geen probleem, vijf minuten in een badje en de vlekken waren weg. Gratis.
Alle reacties Link kopieren
Heel tevreden over Kleertjes.com. Had een jurkje besteld van Chaos&Order, bleek veel te klein voor het maatlabel wat erin zat. Helaas vond mijn man dat wel meevallen en had het dochter gewoon laten dragen. Waarschijnlijk verkeer gelabeld, heb toch kosteloos een nieuw jurkje mogen uitzoeken.



Ook tevreden over lego. Voor zoon een hele grote legodoos met veel korting gescoord via een handelaar/verzamelaar, doos was helemaal nieuw met controlezegels maar toch miste 1 onderdeel (of zoon is dat kwijt geraakt bij het openen van alle zakjes, zou ook kunnen). Dat dit weekend gratis nabesteld, het werd vandaag al gebracht vanuit Denemarken.



Ook zo met Ikea. Had van een vriendin een peuterbedje voor dochterlief gehad. Ding zag er nog helemaal netjes uit, alleen bleek er een klein busje te missen waar een verbindingsschroef in moest. Nu was dat verder geen drama maar toch even gebeld om te vragen of ik het misschien los kon kopen. Kreeg ik het ook gratis toegestuurd uit Zweden.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 21 augustus 2015 @ 18:26:

Oh en de kwikfit.



APK keuring. Ik daarheen, dom natuurlijk achteraf, maar was het dichts bij. Kom ik dat ding weer halen, monteur met een ernstige blik. 'Nou mevrouwtje, dat is niet best'. Er was 'iets met de achterremmen'. Eat dat was konden ze niet precies zeggen, maar 'mevrouwtje' het is echt niet best. Ze moesten álles openhalen, en dat zou me 590,- euro kosten. Dus ik vroeg wát er dan kapot was. Nee, ja, lastig, ingewikkeld en technisch mevrouwtje, maar het is wel duur. Dus ik heb zonder pardon die auto weer meegenomen. Was onverantwoord volgens die meneer, kon ik niet mee gaan rijden. Maar zolang zij mij niet konden vertellen wat er precies mis was ging hij mee.



Naar een keuringsstation gereden waar ze geen reparaties doen. Er moest een lampje verwisseld worden. Dat was alles en ik was voor 40,- klaar inclusief keuring.



Ik ga nooit, maar dan ook nooit meer naar de Kwikfit.Ik heb precies zo'n ervaring met de Bosch carservice. Mijn radiator zou lek zijn net als alle leidingen. Hele geintje zou me volgens meneer de monteur toch echt wel 600 euro kosten. Nou zie ik er misschien met mijn blonde haar niet uit alsof ik iets van auto's weet maar bij gebrek aan een zoon heeft mijn vader me altijd gebombardeerd met autotechniek. Dus ik mijn auto ook geheel "onverantwoord " weer meegenomen naar de plaatselijke garage verderop en hem daar laten keuren voor 43 euro. En er was helemaal niks mis met de radiator.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven