Geld & Recht alle pijlers

Steek hier Roos een hart onder de riem.

15-08-2008 22:20 45 berichten
Onvoorstelbaar dat Roos de webstrijd niet heeft gewonnen. Nog nooit zo'n goede weblog gelezen, zulke mooie foto's. Nog nooit zat ik te wachten op een stukje van iemand, behalve bij Roos.



Ik ga in hongerstaking, totdat Roos alsnog heeft gewonnen.



Roos, ik vind het echt zo jammer. :hug:
Wat een goed idee Shining :)

Ik ga Roos in elk geval volgen op haar eigen blog, daar heb ik haar vandaag al steun betuigt. Ik vind het ook dood en doodzonde. Maarja.....Nynke zal wel meer viva-like zijn denk ik. Ze heeft wel een echt vivahoofd vind ik. (niet bot bedoeld ofzo hoor....maar ik heb gewoon niet veel met haar blogs)
Ja, Nynke is inderdaad helemaal hipperdepip ( ook niet rot bedoeld). Maar is dat dan een reden om te winnen?



Ik snap het niet. Jij?
Ik ook niet. Maarja, misschien had Nynke meer meelezers die nooit reageerden en wel stemden? Kweetutniet....
Alle reacties Link kopieren
heeeeeeeej!! BOEE!! schrokken jullie :-p



Steunbetuiging..een soort van Stille Tocht, maar dan anders en luidruchtig?!!! Leuk!!!! :jump:



Nee, echt, ik vind het echt heel bijzonder strelend :-$ en dit doet dan toch wel weer goed! Het verliezerswondje heelt hier gestaag bij!
Roosje :hug: Ik schrok niet hoor :-p
Alle reacties Link kopieren
O gelukkig :-p



Wat leuk zomaar een topic voor mij!



Zal ik gewoon right here verder gaan met bloggen? haha
Haha, ja doen! Gewoon hier verder gaan, kan niemand ons wat maken ;)
Roos, ben jij gek :) Zomaar, voor nop? Neuh niet doen hoor :-p

(Je hebt mail)
Alle reacties Link kopieren
Roos, ook van mij even een hart onder de riem!

Heb nooit gereageerd, maar was wel een trouwe lezer. Erg jammer dat jij het niet bent geworden.
Alle reacties Link kopieren
hihi, nee, ik zou het ook niet kunnen. Zo, hier, zo ergens in het niks. Thanx voor de mail :-)
Alle reacties Link kopieren
Hee Saartje! Wat leuk! Zo onverwacht!! Was je een trouwe lezer op mijn eigen site? O, nee..je kent me via VIVA zie ik al aan de lengte van je lidmaatschap ;-)
Alle reacties Link kopieren
Haha, heb je dat maar even nagekeken?

Ben verder niet zo'n bloglezer, dus op eigen sites kom ik niet.

Maar misschien wel op die van jou nu je hier niet meer te lezen bent ;-)
Hahaha Roos :)

Blijf je wel hier plakken? Gezellig :-p Krijg je toch nog je eigen Roos-fantopic X-D
saartje1980 schreef op 16 augustus 2008 @ 00:12:

Haha, heb je dat maar even nagekeken?

Ben verder niet zo'n bloglezer, dus op eigen sites kom ik niet.

Maar misschien wel op die van jou nu je hier niet meer te lezen bent ;-)
Doen hoor, Saar. Hij is écht erg leuk! (En als ik me niet vergis kom jij ook "uit de buurt" :) )
Alle reacties Link kopieren
@Saar: Ja, dat heb ik wel geleerd na de webstrijd ;-)

Effe kijken hoe lang iemand lid van de VIVA is hihi.

Daaraan kan je vaak zien of het ''vriendjes'' zijn die reageren of niet. Dat is niet in alle gevallen zo weet ik, maar váák wel.



Enne..Ik herken dat wel, dat je niet een bloglezer bent, ik ben dat zelf ook niet, ik schrijf zelf wel, maar lees maar heel weinig bij anderen.

En kom je echt ''uit de buurt''?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen idee wat jullie buurt dan is.

Maar ja, ik ben niet zo goed in dat anonieme gedoe op zo'n forum volgens mij, dus kan zijn dat je weet waar ik vandaan kom. Oosten van het land iig.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ben dus geen vriendje, geen bekende (niet dat ik weet tenminste)
Zelfde plaats als Yas toch? Ik kom uit H en Roos uit B (bij jou in de buurt dus)
Alle reacties Link kopieren
Ik maakte het op uit Sarah haar opmerking, Ik had ook geen idee hoor. Maar het klopt wel, ik kom ook uit het oosten!



Ik ga nu slapen. Ik moet morgen heel vroeg de trein naar Deventer hebben :-)
Trusten X-D
Alle reacties Link kopieren
@Sarah: hihi, geinig dat ik precies weet wat je bedoelt met H en B.



O ja

En welterusten!!! (O)
*Edit ff mijn naam :-p *
X-D



(O) (O)
Alle reacties Link kopieren
Dat H en B snap ik dan weer niet. Ik kom niet uit Enschede, maar jawel... uit Deventer.

Moet ik de koffie klaarhebben morgen Roos ;-)



H wel trouwens, als je die op de weg van D naar E bedoelt. B geen idee. daarbij heb ik kleine dorpjes in het hoofd.
saartje1980 wijzigde dit bericht op 16-08-2008 00:35
Reden: gaat toch een lichtje branden
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven