Geld & Recht alle pijlers

Viva eerder in de winkel dan in de bus

22-02-2008 18:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voorheen kregen viva abonnees toch de Viva op zaterdag in de bus en lag de nieuwste Viva pas op maandag in de winkels.



Ik zag vanmiddag de nieuwste Viva al in de winkels liggen en eigenlijk vind ik dat wel jammer omdat het een meerwaarde van het lidmaatschap is dat je de Viva eerder hebt.

Is dit nieuw of gebeurt het al jaren?
Alle reacties Link kopieren
Nou dan koop je hem toch in de winkel?



Tenzij je perse een vibrator wilt of een Garnier verwenpakket..
Alle reacties Link kopieren
ik ben al jaren lid, maar omdat ik perse als eerste ;-) de viva wil lezen kan ik hem beter in de winkel kopen. nou moe :-(
Alle reacties Link kopieren
Ja Becky, dat was mij ook al opgevallen met de Flair. Zeer verwarrend ;) Maar idd jammer, want nu heeft n abonnement niet zoveel meerwaarde meer (tenzij je een kado wilt, of niet naar de winkel om 'm te kopen) Vind het ook jammer.
Een abbo is toch ook altijd iets goedkoper?
Alle reacties Link kopieren
Nou, het viel mij ook al op... Irritant!

Daarnaast ligt mijn VIVA de laatste tijd vaak pas op maandag in de bus. Anyway, tijd om weer op te zeggen!
Alle reacties Link kopieren
De Viva ligt inderdaad sinds kort op vrijdag in de bus en in de winkel. Wanneer je deze pas maandag (of andere dag) in de bus krijgt heeft dat te maken met de bezorging door TNT. Helaas hebben we de bezorging niet meer zelf in handen :-(
Alle reacties Link kopieren
O, nou vrijdag is het nooit in ieder geval. Zaterdag eigenlijk altijd en soms pas maandag.

Maar kan hij dan niet een dagje eerder verzonden worden? Zo te horen komt hij bij meerderen pas op zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook altijd op zaterdag, terwijl Flair die ik ook heb er wel bijna altijd op vrijdag al is. Die wordt dan denk ik toch eerder verzonden of zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg hem altijd op zaterdag. Maar ik heb toch al opgezegd...had hem alleen voor de gratis fatboy ;-) (die ik overigens wel dagelijks gebruik :))
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik het heel jammer vind en het een reden tot opzeggen van het abonnement is. Ik heb wel eens meegedaan met een Vivakitesurfdag en een fotoworkshop van Patricia Steur. Daar kun je volgens mij als abonnee nu wel naar fluiten, die workshops zitten zo vol. Zeker als je de viva al eerder in de winkel kan kopen.
*postbode hier*



Ten eerste moet ik eerlijkheidshalve melden dat ik zelden tot nooit kijk welk magazine het is.. ik kijk naar het adres, de naam van het blad staat aan de voorkant, en daar kijk ik dus bijna nooit naar..



Maar in het algemeen'



Bijna altijd zit er een plastic folie om het blad heen. Door het plastic blijven bladen regelmatig aan elkaar vast plakken.

Hierdoor kan het dus gebeuren dat een collega hier jouw viva tegenkomt omdat ie vastplakt zat aan een viva voor zijn/haar wijk.

Als jouw wijk op dat moment al klaar is / en de postbode dus al de wijk in is gegaan gaat de viva pas de volgende dag mee.



Maar zoals ik vandaag bijvoorbeeld had met een stapel andere bladen; Er zaten niet alleen bladen tussen voor mijn kantoor.. Maar ook voor Almere, Huizen, en nog tig plaatsen. Weer door dat stomme plakplastic..

Dat kan dus ook gebeuren met de Viva

Daardoor kan het dus ook gebeuren dat de viva pas een dag later bezorgd word..



Dus misschien is het handig om eens naar dat *milieuvervuilende* plastic te kijken?



Maar ik merk ook dat de Libelle en Margriet de ene dat er op donderdag al zijn, en de volgende dag komen ze pas op vrijdag binnen.. geen idee waar dat dan aan ligt..



Wat ik persoonlijk een reden tot opzeggen vind als dat je de speciale acties mist.

Zoals bijvoorbeeld bij de Happiness.. Bij bijna iedere editie in de winkel krijg je er iets gratis, of voor een klein bedrag bij, en dat geldt dus niet voor mensen die lid zijn.

Ja.. dan krijg je er tig bedelbrieven bij van allerlei goede doelen >-D



Of pakketvoordeel 3 bladen voor de prijs van 2 oid. Dat is niet aantrekkelijk als je een van die bladen al hebt doordat je er lid van bent..
Alle reacties Link kopieren
suikervrij schreef op 22 februari 2008 @ 19:29:

Een abbo is toch ook altijd iets goedkoper?
En zelfs dat valt wel mee. Tegewoordig veel aanbiedingen in de winkel (als pakket). Als je veel tijdschriften leest, is dat goedkoper dan een abonnement.
Alle reacties Link kopieren
Jeemig, Viva, ik vind dit echt niet leuk meer.

Alweer zit mijn Viva niet bij de post vandaag. Wat inhoudt dat hij als ik geluk heb maandag komt.

Jullie geven aan dat je hier niks aan kunt doen, maar als hij vrijdags in de winkels ligt gaat hij ook donderdag op transport.

Waarom kan mijn Viva dan ook niet donderdag op de post. Dan heb ik hem vrijdag, of uiterlijk zaterdag.



Maar het is steeds vaker maandags.

Mijn opzeg-drang is nu dan ook erg groot. Kunnen jullie hier wat aan doen?
Hier komt 'ie altijd op zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
heeee ik heb ook geen viva gehad, kom ik net tot de conclusie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem vandaag nog niet, en jij kikker?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, heb hem vandaag al binnen... :-s
Alle reacties Link kopieren
ik had hem ook de eerste hahahaha, volgens mij heeft de viva iets tegen kikkers hahahaha
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het.... Vandaag had ik hem wel netjes op zaterdag.

Heb hem wel opgezegd. Ga maar weer eens op zoek naar wat anders!
Alle reacties Link kopieren
ik moet nieuw abo afsluiten en nu hebben ze een hele leuke tas, dus ik twijfel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nog wat info over de bezorging... Abonnees horen hun Viva op vrijdag of zaterdag in de bus te krijgen. Op maandag is echt uitzonderlijk. En ja, wij vinden het ook onwijs vervelend dat Viva soms niet op tijd bezorgd wordt!



Krijg je geen Viva? Bel de klantenservice: 0800-5383736. Zij zorgen dat je alsnog eentje krijgt.

Krijg je jouw Viva pas op maandag? Bel dan ook, dan kunnen wij achterhalen wat & waar het mis gaat.



Mocht je toch twijfelen; als abonnee heb je natuurlijk wel voordelen die losse kopers niet hebben :-) Zoals bovengenoemde service, je krijgt Viva thuis in de bus, een cadeau of korting bij het aangaan van het abonnement en regelmatig gratis tijdschriften of kortingen op andere bladen.



Gaat het mis met de bezorging? Bel! 0800-5383736
Alle reacties Link kopieren
Dat is helaas niet zo, internetredactie.

Ik heb al een paar keer gebeld omdat hij er maandags of dinsdags nog niet was.

VIVA zegt er niks aan te kunnen doen, en dat het aan de post ligt. Dus ze achterhalen helaas niet wat er mis gaat :-(



Ik heb maar opgezegd, want dit schiet niet op...
@vinyl Grmbl, dat ga ik doorgeven! Want dat klopt echt niet.



Sheila
@vinyl + @allen Krijg net bevestiging dat dit echt NIET de bedoeling is, het is al doorgegeven aan de klantenservice :)

Sheila

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven