Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.
  1. http://dojoblog.net/wp-content/uploads/2011/12/save-money.jpg

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!
    Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!! :)

Voor meer tips over besparen:
    Deel I
    Deel II
    Deel III
    Deel IV
    Deel V
    Deel VI
    Viva Vrekkentopic VII
    Vrekwaardig eten
    Baby vrekking
    En op Overige is een weggeeftopic!
    Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Log nu in om te reageren
  1. Er staat op de website bezorging binnen 48 uur, ik begrijp best dat met deze actie het extreem druk is. Hoelang wachten jullie ongeveer op de bestelling en krijg je een mailtje als de bestelling onder weg is?
  2. ja mail van postnl met als onderwerp Uw wijnpakket komt eraan‏
    en daar kan je via een link je pakket tracen.
  3. quote:
    Zo.maar schreef op zaterdag 12 juli 2014 10:32 Er staat op de website bezorging binnen 48 uur, ik begrijp best dat met deze actie het extreem druk is. Hoelang wachten jullie ongeveer op de bestelling en krijg je een mailtje als de bestelling onder weg is?

Dinsdagavond besteld, donderdag geleverd.
    Woensdagavond besteld, vrijdag geleverd.
    Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
  4. En netjes mail om de zendingen te volgen.
    Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
  5. Dank jullie wel, dan wachten we het af.
  6. Nou het wordt iig gezellig kletsen op dit topic met al die wijn in huis :rolling:
  7. Nou... Maandag besteld en nog steeds niks. Ja, de rekening. En geen mail van PostNL ofzo. Maar even gemaild hoe of wat.
    Chaos, panic and disorder - my work here is done.
  8. Bij Albert Heijn weer treinkaartjes
  9. Gratis fles Fernandes. Ik vond het niet zo maar mij vriend
    wel dus probeer zou ik zeggen :)

https://www.kortingisleuk.nl/gratisfernandes
  10. Kennen jullie eigenlijk kortingsite dat ook gelden in Belgie?
  11. quote:
    *Ginger* schreef op 12 juli 2014 @ 22:34:
    Nou... Maandag besteld en nog steeds niks. Ja, de rekening. En geen mail van PostNL ofzo. Maar even gemaild hoe of wat.

Dat is wel gek. Heb vier verschillende dozen besteld. Drie waren er de volgende dag al. 1 moet er nog komen maar die wijn is nu uitverkocht, kreeg ik netjes een mailtje over dat het later wordt geleverd.

Heb je wel na je bestelling een bevestigingsmailtje gehad?
  12. kan zijn dat die wijn pas per 15 juli ofzo weer leverbaar is. zag ik bij een andere wijn afgelopen week staan.
  13. Ja, wel een bevestigingsmail gehad. En er staat ook dat ze eerst de wijn sturen en dan enkele dagen later de factuur. Buren hebben niks ontvangen. Ik heb een mail gestuurd gisteren, nog geen reactie. Ben benieuwd, misschien heeft de postbode een gezellige avond gehad ;-)
  14. Wij hebben ons doosje netjes binnen :). Zaterdag besteld. Wanneer/hoe krijg je de factuur?

:cheers:
  15. 3 doosjes binnen ,ik had ze vooraf betaald .
    Dit wordt heerlijk vakantie vieren.
  16. Ik heb de afgelopen al twee La Place arrangementen gekocht bij de NS. Dat is een dagretour + lunch bij La Place, normaal 19 euro per stuk. Maar heb je een code van een NS abonnement, dan krijg je nog eens 5 euro korting! Voor 14 euro heb je dus een dagretour voor heel Nederland! te koop tm 3 aug, geldig tm 31 augustus.

De volgende abonnementsvormen vallen onder deze extra aanbieding:
    - Altijd voordeel
    - Altijd vrij
    - Dalvoordeel
    - Dal vrij
    - Jaartrajectkaart
    - OV jaarkaart (m.u.v. studentenreisproducten)
    - Voordeelurenkaart
    - Weekendvrij

Het kan zijn dat de code niet meteen werkt. Dat is op te lossen met een belletje naar NS, ze geven je een nieuwe code waarmee je de korting wel ontvangt.

Op deze manier is het leuk vriendlief ophalen van werk. En shoppen in de tussentijd ;-)
  17. Kom op voor Ugandese meisjes

1 op de 3 Ugandese meisjes kan tijdens haar menstruatie niet naar school door een gebrek aan maandverband. Plan Nederland zet zich in zodat een leerachterstand en schooluitval wordt voorkomen. Deze actie steunen? Doneer 5,- Sms 'MAANDVERBAND' naar 4333

Lees verder

18. Voor de vegetariŽrs onder ons: tot en met morgen nog gratis vleesvervangers bij aankoop van Conimex woksaus a ca. 1,49 bij de PLUS. Maximaal 5 per persoon. Zie http://www.plus.nl/over-p ... 0-gratis-vleesvervangers-
  19. Gratis 15 cm sub bij de subway bij aankoop van een menu. Eerst de vragen invullen
    klik
  20. Wijn is binnen, na dik 1,5 week, maar ze hebben niet de moeite genomen mijn mail te beantwoorden. Das dan weer niet zo netjes. Maar voor die prijs zullen we dat maar vergeten ;-)
  21. omhoog gehaald om bij te lezen voor tips weet niet waarom meerdere keren, sorrry
  22. We zitten al ver over de limiet qua berichten, dus gaan weer verder in deel IX
    Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje