Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren




Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!



Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip Pearle, ik heb de Volkskrant genomen. Het proefabonnement van het AD was net afgelopen, dus dat durfde ik nu niet te nemen.

Ik heb Proctor & Gamble maar een mailtje gestuurd, want ik heb de Lenor nog steeds niet terug gehad.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip Pearle, ik heb de Volkskrant genomen. Het proefabonnement van het AD was net afgelopen, dus dat durfde ik nu niet te nemen.

Ik heb Proctor & Gamble maar een mailtje gestuurd, want ik heb de Lenor nog steeds niet terug gehad.
Alle reacties Link kopieren
de euroshoppermelk is ook alweer 57 cent geworden. Was 45 cent. Dat is dus meer dan 26% duurder.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al antwoord gehad van P&G, het zou tussen 30-12-2012 en 7-1-2013 op mijn rekening gestort worden.



Jeetje Rionyriony, dat is echt een forse verhoging, dan is verse melk volgens mij goedkoper of niet?
Alle reacties Link kopieren
@layla; verse halfvolle melk schijnt 84 cent te zijn bij AH. Het is overigens erg lang geleden dat ik verse melk geproefd heb.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
quote:rionyriony schreef op 31 december 2012 @ 22:38:

de euroshoppermelk is ook alweer 57 cent geworden. Was 45 cent. Dat is dus meer dan 26% duurder.



Bij de Lidl ook al 10 cent verhoging op melk.

Ik koop het nu bij de Supercoop, daar betaal ik (nog) 49 cent per pak.
Alle reacties Link kopieren
Zo dat is een aardige verhoging, ik heb er van de week niet op gelet, maar dat zal ik weer doen als ik bij de Lidl ben. Het zal dan wel een algemene prijsverhoging zijn van de melk.

Ik zag nu dat de Lenor gestort is, wel erg toevallig, ik ga het voortaan ook maar in een bestandje bijhouden.
Alle reacties Link kopieren
en ook als je een liefhebber was van Autodrop, Lu Bastognekoeken en Scholiertjes dan heb je pech gehad zie ik nu: http://www.inprijsverhoog ... zigingen/nl/albert-heijn/

Ook o.a. de Mars Mini's moeten er bij AH aan geloven.



@Tess; helaas maar drie supers hier om uit te kiezen.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Das jammer Riony, dan moet je er wel aan geloven
Alle reacties Link kopieren
volgens mij spannen ze samen!



Enfin, no hard feelings jegens supermarkten hoor. Die stumperds moeten ook maar overeind blijven in de strijd om de klant.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
de varkensschnitzels zijn in de bonus v.a. morgen (halve prijs) en die ken ik; die zijn heel erg lekker.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst voor iedereen!

Dat er in 2013 veel mag gevrekt worden



Ik ben al een paar keer hier langs geweest maar helaas door drukke studie in de meeleesmodus geraakt. Maar met mezelf afgesproken dat ik het vrekken weer ga oppakken omdat, gewoon, het verslavend is



Om te beginnen ga ik me aanmelden bij multivalue, blijkbaar mag dat ook als Belg zijnde. Maar voor ik me aanmeld, kan ik misschien via een link hier iemand blij maken?
Alle reacties Link kopieren
quote:rionyriony schreef op 01 januari 2013 @ 13:57:

en ook als je een liefhebber was van Autodrop, Lu Bastognekoeken en Scholiertjes dan heb je pech gehad zie ik nu: http://www.inprijsverhoog ... zigingen/nl/albert-heijn/

Ook o.a. de Mars Mini's moeten er bij AH aan geloven.



@Tess; helaas maar drie supers hier om uit te kiezen.



Ook toevallig dat dat niet zo lang geleden de langloopbonussen zijn geweest. Weet nog dat iemand hier op t forum al aangaf dat AH dat doet om daarna de prijzen flink te verhogen. Dat is dus waar gebleken.



Zuivel is in zijn algemeenheid gestegen, dus die verhoging overal klopt op zich wel
Alle reacties Link kopieren
@Mrsje - het lijkt mij ook een en al strategie; daar zitten hele gedragsstudies achter.
it's a big club and you ain't in it
jeej wraps in de hamsteraanbieding.

verder niets interessants voor mij :(

valt me wel op dat als je alles goedkoopste koopt (dus heel veel euroshopper enzo) er vaak minder overblijft van al die aanbiedingen.



@rionyriony: ja das de helft van mijn opleiding. ik ken al die trucjes maar ook ik trap er nog vaak genoeg in helaas.
Alle reacties Link kopieren
@ringklokje: ja dat valt mij ook op. Ik koop bijv. heel veel huismerk dingen en ook vaak drogisterijartikelen zoals tandpasta en shampoo bij de Action. Dan zijn de meeste aanbiedingen nog steeds duurder dan mijn goedkope merk.

Ik heb deze week wel op het lijstje staan:

Bij AH rundergehakt en de unox soepzakken (die vind ik lekker, huismerk niet). Verder rookworst, die haal ik normaal voor 0,99 bij Aldi, maar nu 2 voor 1,69 bij AH.

Afgelopen week nog even pepsi ingeslagen bij AH. Met cola ben ik een pieperd. Ik vind alleen coca en pepsi lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 31 december 2012 @ 09:10:

Kruidvat kaarthouders gratis AD/Volkskrant/Parool/Trouw



Kruidvatpashouders kunnen zich gratis aanmelden voor 3 wk krant naar keuze. Abonnement stopt automatisch en is zolang de voorraad strekt.Ik kan deze actie nergens vinden, waar heb jij 'm vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Blijce, ik denk dat je te laat bent. Ik zag hem op Kruidvat.nl, maar daar staat ie nu niet meer
Kleding ruilen: http://www.rouleerdekleer.nl/
Alle reacties Link kopieren
Oke...raar vraagje misschien, maar ben vanaf vandaag begonnen om wat gezonder te gaan eten en uiteindelijk wat kilo's te verliezen. Maar ben nu dus op zoek naar een 20+ kaas die niet al te duur is.

Gezond vrekken zeg maar haha
Alle reacties Link kopieren
20+ kaas is net plastic, dan zou ik gewoon minder kaas eten. En als je dan kaas eet gewoon genieten van normale kaas.



Hima, jij bent bijna aan de beurt om een nieuw deel te openen! Ben je je al geestelijk er op voor aan het bereiden?!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
quote:Janna- schreef op 02 januari 2013 @ 10:34:

20+ kaas is net plastic, dan zou ik gewoon minder kaas eten. En als je dan kaas eet gewoon genieten van normale kaas.



Mja dat is ook een optie, maar ik kan echt geen dag zonder mn boterhammetje met kaas, tomaat en komkommer



quote:Ik kan deze actie nergens vinden, waar heb jij 'm vandaan?Las net op Dutchcouponing dat de actie alleen geldig was op 31/12/12. Wel jammer. M'n AD abbo was ook net weer afgelopen.
Alle reacties Link kopieren
misschien Slankie-kaas of Hüttenkäse? Die laatste vind ik wel lekker. Of kwark. Bij Lidl liggen weleens bakjes kwark met kaassmaak; die noemen zij dan kaas. Of Philadelphia Light.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Pan Pan is wel lekker, met komijn, vind ik altijd. Is 20+ en kost bij de goedkope kaasboer hier 6,95/kg. Verder heeft Lidl ook 20+ kaas, met kruiden. Aldi misschien ook. En anders idd de helft nemen!



Bij mij in huis gaan er elke week bakken met kruidensmeerkaas van de Lidl doorheen, in een groene verpakking. Kost 55 cent en kun je zo dun smeren als je wilt. Ze hebben ook een ligth versie, zonder kruiden. Lekker met sla op brood.
Alle reacties Link kopieren
Ik pak ook altijd kruidensmeerkaas met komkommer en tomaat op mijn boterham... Niet dat ik ervan afval overigens hoor ;).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven