Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bij b ol.c om zijn de maandboxen weer in de aanbieding van pampers.
Alle reacties Link kopieren
Nu voel ik me een echte vrek... Beide komen op 0,20/0,21 per pamper ik probeer ze goedkoper te vinden! Bedankt voor de tips ik ga meteen weer verder zoeken. Als iemand nog een tip heeft, graag! Als ik een goede deal heb gevonden kom ik hem zeker delen!
Alle reacties Link kopieren
"Mugske, 2 dagen geleden

Vanaf januari worden postzegels ALWEER duurder. Nu dus alvast een voorraad ingeslagen. (Voor verzenden boeken die ik via bol verkoop)."



Alweer! Belachelijk gewoon. Straks ¤0,69 cent voor een brief. En ¤1,15 voor buitenland ( ik doe postcrossing maar dat is niet leuk meer zo).

Pff even leuk gezellig zomaar een kaartje sturen is er niet meer bij. Ze snijden zich zo alleen maar in de vingers, mensen gaan juist minder versturen.

Nog een paar jaar en je betaald ¤2.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Wat kost een postzegel nu dan?
.
quote:Papaver69 schreef op 27 oktober 2014 @ 09:54:

[...]



¤0,64 Nederland en ¤1,05 internationaalIs internationaal nu al 1,05 per postzegel?! Een tijdje terug ben ik gestopt met Postcrossing omdat ze de Europa en de buiten-Europa zegel gingen samenvoegen als een dure zegel van 95 cent. Laatst heb ik nog wel een velletje postzegels gekocht voor wat brieven naar het buitenland maar de prijs was me niet opgevallen omdat ik het samen met wat andere artikelen kocht en de prijs tegenwoordig niet meer op het velletje of op de zegel staat. Ik was meerdere jaren zeer actief op Postcrossing en nu durf ik amper een brief te versturen, de prijsverhogingen gaan ieder jaar maar door.
Alle reacties Link kopieren
quote:myheartgoes.. schreef op 28 juli 2014 @ 00:36:

Tip: bij sommige bedrijven krijtje leuke kortingen of gratis producten/diensten als je jarig bent en je hebt ingeschreven voor de mailinglist.



Bij crystal clear kreeg je vaak gratis sauna toegang!

Weet iemand nog andere leuke 'cadeaugevers'?



Moet je je dan bij Crystal Clear inschrijven ofzo?



Ik weet dat je op je verjaardag gratis kunt eten bij Le Connaisseur (Utrecht, Eindhoven en Den Haag) en bij Sizzling Wok in Amsterdam.
Ik weet niet of het al genoemd is maar bij de Dio drogist kan je met deze bon een proefverpakking Himalaya tandpasta ophalen.



http://www.himalayaproducten.nl/oralcare.htm
Ik heb weken geleden een mail gestuurd naar de ruijter over onze blauwe muisjes die bij het open maken van het pak heel zacht bleken te zijn.

Geen reactie op gekregen maar vandaag een heel pakket van hun ontvangen. Anijs voor anijsmelk, blauwe muisjes, roze muisjes, vlokken en gekleurde hagel.



Leuk!
Dure lintjes om kaarten te maken?? Welnee, gebruik gewoon de lintjes aan shirts en topjes, die dienen om iets makkelijker op te hangen? Daar kunnen we wel zonder, toch? En aangezien ze meestal in de kleur van het kledingstuk zijn, kun je zo een leuke verzameling lint-werk opbouwen
Alle reacties Link kopieren
Abcde: pampers worden per stuk toch duurder als de maat groter wordt? Ik gebruik maat 4 en heb nog nooit een aanbieding van rond de 13 cent per stuk gevonden? Ik vind 20 cent altijd een goede aanbieding.



Zoek ik verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
https://winnen.bankgirolo ... a/email?session_expired=1



Gratis meespelen en cadeaukaart van 15 euro.
En ik ga toch maar weer actiever meeschrijven. Onze financiële situatie is wat ehm ... benarder geworden zeg maar, dus we halen de broekriem aan en gaan extra vrekken.
@lente

Van de originele pampers is alles onder de 20 cent goedkoop.

Hier gebruik ik eigen merk, daarvan probeer ik onder de 13 cent te blijven, lukt niet altijd maar er is altijd wel ergens een eigen merk in de aanbieding wat goed bevalt (lidl,kruidvat,c1000,jumbo,da,etos bevallen allemaal prima)
Alle reacties Link kopieren
@lente het is me een hele poos gelukt via drogistplein.nl met een kortingscode van 10 euro en gratis verzenden. Helaas werkt deze niet meer dus nog steeds driftig op zoek naar iets nieuws.. Een keer geluk gehad bij wehkamp stonden 3 actiecodes op fb maandblad voor 5 euro. Helaas waren ze er snel achter, maar toch maand voor 5 euro! Als ik wat gevonden heb meld ik mij! Zaterdag naar Duitsland benieuwd naar de prijzen daar.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik lees soms mee. Nu heb ik zelf ook iets toe te voegen

Ik woon in Duitsland en koop altijd luiers bij drogisterij Rossmann, van hun eigen merk, 'babydream'. Zeer tevreden mee, voor luiers in maat 4 betaal ik geloof ik 13,1 cent per stuk (megapak, 3 zakken in een doos).
Alle reacties Link kopieren
Dat is toevallig! Net terug uit Duitsland. Zijn wel bij de dm geweest heb om te proberen een pak eigen merk meegenomen! Ben heel benieuwd. Pampers sensitieve billendoekjes hebben daar wel een hele leuke prijs. 6 pakken voor 6.45
Alle reacties Link kopieren
abcdee, ben benieuwd wat je ervan vindt. De luiers van de DM ken ik ook, zijn ook prima, is alleen verder weg voor mij
Denk trouwens dat met die tol regels wij een stuk minder vaak een dagje duitsland zullen doen, want kost toch minstens 10 euro extra elke keer.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 03-11-2014 18:00
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
quote:Shenandoah schreef op 03 november 2014 @ 11:18:

Denk trouwens dat met die tol regels wij een stuk minder vaak een dagje duitsland zullen doen, want kost toch minstens 10 euro extra elke keer.Alleen als je over snelwegen reist.

http://nos.nl/video/71549 ... ig-alleen-op-snelweg.html
Wij gaan meestal naar Essen, en dat wordt wel een lange rit als je alles binnendoor moet doen :P
quote:Shenandoah schreef op 03 november 2014 @ 12:49:

Wij gaan meestal naar Essen, en dat wordt wel een lange rit als je alles binnendoor moet doen :P

Ah jammer.

Ik woon zelf een half uurtje van de grens en daar zijn alleen maar binnendoorweggetjes
Dat is redelijk makkelijk dan. Wij komen uit de regio utrecht dus maken er echt een dagje uit van als we naar duitsland gaan :P
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat je vandaag 15% korting op alle speelgoed krijgt bij Bart Smit. Leuk meegenomen als je nog sinterklaasinkopen moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven