Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:rebaca schreef op 27 juli 2014 @ 00:54:

[...]





die kortingscode kun je die onbeperkt gebruiken bij verschillende bestellingen in de toekomst. Of kun je dat maar 1 keer gebruiken die kortingsode.Ik bestel zonder account en heb al twee keer laten bezorgen op hetzelfde adres met de kortingscodes. Heb wel voor de zekerheid naam iets veranderd :@
Alle reacties Link kopieren
quote:detulp050 schreef op 25 juli 2014 @ 20:23:

10 euro korting bij drogistplein.nl



minimale besteding 25euro

geldig tot 31 oktober 2014

code is niet uniek



ZA86GR982



Er zijn veel aanbiedingen voor 1 of anderhalve euro (zie aanbiedingen). Als je dan voor 35 euro in je winkelwagen hebt, kortingsbon invoert, dan betaal je 25 euro en gratis verzenden. Zo heb ik Nivea Shampoo voor 70 cent de fles, 70 cent voor 4 pakjes sportlife, rond de euro voor Andrelon conditioner, etc. etc.Onwijs bedankt! Heb flink luiers ingeslagen. Kan mijn tweeling weer even vooruit ;)
Alle reacties Link kopieren
De Etos heeft op 1 en 2 augustus 50% korting op alle dagcremes.



Bij Kruidvat krijg je nu gratis Persil powergel bij aankoop van twee actieprodukten.



Oh en bij de Hema liggen folders met 25% kortingsbonnen die je kan pakken. Mag 1 bon per artikel per klant maar moet je gewoon naar meerdere kassa's gaan en je spullen 1 voor 1 afrekenen.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dit een unieke code is maar wie interesse heeft in een gratis postzegel bij een kaart van Greetz mag deze kortingscode gebruiken:

E1431PU4ANWJ83K



Ik ben ook van het besparen en de producten waarbij je je geld retour krijgt ga ik altijd halen. Van de week heerlijk genoten van Mona verwenyoghurt aardbeikwarktaart mmmh en de smeuige ontbijtkoek van Bolletje is ook in the pocket :D



Gister bij Ah 300ml shampoo voor ¤0,50.. is dat goedkoop?

Volgens mijn moeder gaat het wel, in Duitsland betaald ze 500ml 65 cent (ik heb dit virus van haar geërft )

De shampoo is trouwens prima heb hem gister uitgeprobeerd en daarna wel mijn gebruikelijke conditioner gebruikt, nergens last van tot nu toe.



Vandaag bij de Jumbo geweest, Doritos Jacked voor 50 cent.. normaal 1,11 zie ik op de kassabon.. ik denk dat ze eruit gaan ofzo, mmh ze zijn lekker (moest natuurlijk wel even proeven).
anoniem_190779 wijzigde dit bericht op 31-07-2014 13:10
Reden: toevoeging :)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg een mailtje van Albert Heijn. Ik kan op vertoon van mijn bonuskaart gratis een fles Pepsi Next 1,5 liter uitproberen. Weet niet of meer mensen dit hebben ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, hopelijk krijg ik hem ook
Alle reacties Link kopieren
Misschien koppelen ze dat aan je bonuskaart, als je misschien vaak cola koopt. Ik heb namelijk nog geen mail.
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
vriend heeft ook eerder een mail voor een gratis product gehad van Appie. Ik niet.
Alle reacties Link kopieren
tijdje terug meegedaan aan een geld terug actie van Nivea bij Trekpleister. Terugbetaling duurde lang, dus mailtje erachteraan gestuurd. Zeggen ze dat ze mijn inzending nooit ontvangen hebben. Nu lees ik op een ander forum dat zij eerst aangeven dat het heel druk was waardoor betalingen vertraging opliepen en dat er ook meerdere mensen te horen kregen dat hun inzending niet was binnengekomen. Misschien dat de actie te succesvol was? (ging om 4 flessen shampoo en/of conditioner, dus best aardige bedragen). Zijn er nog meer mensen hier die hieraan meegedaan hebben?
Alle reacties Link kopieren
Trekpleister ligt niet bij mij in de buurt dus nee Mugske daar heb ik niet aan meegedaan.



Ik weet niet of het al eens in een vorig gedeelte is genoemd, maar bij lidl krijg je iedere week 50% korting (bij inlevering coupon) op 1 product.

Iedere week kan er gestemt worden en het product met de meeste stemmen, daar komt de week erna een voucher 50% korting van.

Deze week naturel ribbel chips, volgende week bier.
Alle reacties Link kopieren
Bij etos deze vrijdag en zaterdag 40% korting op pampers!
Alle reacties Link kopieren
quote:nourish schreef op 31 juli 2014 @ 16:14:

Trekpleister ligt niet bij mij in de buurt dus nee Mugske daar heb ik niet aan meegedaan.



Ik weet niet of het al eens in een vorig gedeelte is genoemd, maar bij lidl krijg je iedere week 50% korting (bij inlevering coupon) op 1 product.

Iedere week kan er gestemt worden en het product met de meeste stemmen, daar komt de week erna een voucher 50% korting van.

Deze week naturel ribbel chips, volgende week bier.Tnx voor de tip, wou net morgen even langs de Lidl gaan :-)
Hoe kom je aan die Lidl coupon dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 31 juli 2014 @ 22:02:

Hoe kom je aan die Lidl coupon dan?http://lidl-likes.nl/

Onderaan de pagina winnaar van de chips!

En daar staat een afbeelding van een printer bij, daarop klikken en dan kun je de coupon printen.
Alle reacties Link kopieren
Parfum Outlet.nl

Gebruik tijdens het afrekenen vouchercode XX5CLP en u krijgt ¤ 5,- korting op het totaalbedrag!



Scapino ¤ 15,- korting

Vouchercode: VOUCHER15

Korting is geldig bij een minimale besteding van 50 euro en is niet geldig i.c.m. andere acties en/of aanbiedingen of op eerder geplaatste bestellingen. Korting geldt alleen online t/m 3 augustus
Alle reacties Link kopieren
Mugske: ik heb van de week het geld van nivea ontvangen, dus misschien is het bij jou nog onderweg.



Heb verder geen vrek tips, wilde berichtje over de pampers posten maar ben te laat ;)
Alle reacties Link kopieren
heb nivea gemaild en ze zeggen dat ze mijn inzending niet ontvangen hebben. Kan, maar ik lees op een ander forum dat dat bij meer mensen zo is en dat vind ik vreemd (hoeveel kan er in de post kwijt raken?)
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic!

Net terug van vakantie (niet vrekwaardig haha) dus zal even bijlezen!
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand nog een foto actie?

Ik heb alleen deze van Albelli ZOM20ER voor 20% korting.

Ik zoek eigenlijk iets beters.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het iets beters is Flashy, maar ik kreeg een email van kruidvat:

Maak nu jouw fotoboek via de Kruidvat Fotoservice App en profiteer van 5.00 korting op een Fotoboek Small met harde kaft.



Gebruik aan het einde van je bestelling kortingscode APP31SMHC



Geen idee of dit een unieke code is, maar je mag hem gebruiken als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Dankje ik zal eens kijken!
quote:Flashy schreef op 01 augustus 2014 @ 16:02:

Heeft er iemand nog een foto actie?

Ik heb alleen deze van Albelli ZOM20ER voor 20% korting.

Ik zoek eigenlijk iets beters.

Heb je een ING spaarrekening toevallig?

Voor je rentepunten kun je met bijbetaling van ¤12,50 een bon kopen van Albelli twv ¤25

Das 50 % besparen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben één ing rekening maar volgens mij geen rentepunten.
Zit automatisch op een spaarrekening van ING.
Alle reacties Link kopieren
Zal eens kijken, bedankt voor de tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven