Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 16 maart 2015 @ 22:10:

[...]





Ik heb een aantal links gepost met niet goed geld terug, ik doe niet mee aan dit soort acties want volgens mij zijn die producten wel oke. En hoezo lokt het fraude uit? Deze producten staan gewoon in de supermarkt, folders, reclame etc etc. hoor.



Als je werkelijk serieus het antwoord wil op de vraag waarom dit fraude uitlokt, denk ik dat het weinig zin heeft om het uit te leggen. Ik ga hier geen moeite voor doen, want dat heeft toch geen zin. Gelukkig heeft het ruime merendeel van de vrouwen hier wel een schoon geweten (en schone was! Sorry die moest er even bij ... ) ;)



On topic: is het misschien handig om in de openingsposts een aantal standaardlinks neer te zetten naar bepaalde websites zoals die kortingscouponsites die aantrekkelijk zijn zoals bijvoorbeeld van de Lild of gratis actiesites met dus alleen "geld terug".
Ik vind het ook niet netjes om een product te kopen dat prima voldoet om vervolgens je geld terug te krijgen vanwege een niet goed geld terug actie. Zo wil ik niet vrekken.



Wel had ik laatst de ruijter gemaild met een klacht over de muisjes (waren heel zacht ondanks nog lang houdbaar en net open) toen kreeg ik spontaan een behoorlijke doos met van alles uit hun assortiment erin. Leuk meegenomen dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er genoeg gezegd over productklachten. Hier wat mee en tegenvallers.



Voor het eerst weer in jaren meegedaan aan een prijsvraag van de radio (via de email gelukkig). En kreeg gisteren opeens een interessant boek in de bus!



Dacht te vrekken door medicijnen (supplementen) via iherb te bestellen, maar kreeg na 2 maanden nog een belastingaanslag van DHL: 18 euro. Dat is pech!



Via Groupon voor 30 euro 10 yogalessen in mijn stadje. Of voor 17 euro 5 yogalessen. De 5 of 10 strippenkaart mag je over 6 of 3 maanden verspreiden. Klinkt goed.

Ik wil weer eens yoga doen, maar kies voor die 5 lessen, want het is wel een beetje ver fietsen (7km).
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat ik m'n tassimo had geannuleerd maar werd toch maandag bezorgd. Geprobeerd geld terug te vragen maandag en warempel staat er net 40 euro op m'n rekening bijgeschreven. Toch wel leuk die actie:) ook al was hij per ongeluk dus toch besteld:)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij de Jumbo kreeg ik een flyer dat als je volgende week drie dingen op de groenten/fruit afdeling koopt, je op alle drie de prodcuten 50% korting krijgt.



Heb het idee dat het een lokale actie is (woon in noord-limburg), maar dacht; meldt het toch.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Niet helemaal vrekkerig, maar als je je nu voor een jaar abonneert op omroep Max voor ¤ 7,50, kun je als welkomstcadeau onder andere kiezen voor het boek Menno Bakt (van Heel Holland Bakt) t.w.v. ¤ 24,95. Niet vergeten om op tijd weer op te zeggen.



Dus voor de vrekken met bakhobby: http://lidworden.omroepmax.nl/
Alle reacties Link kopieren
Gratis Sleutelhanger met de foto van jouw huisdier.Laat bij Petsplace gratis een sleutelhanger met de foto van jouw huisdier maken. Kijk waar en wanneer de dierenfotograaf van PetsPlace bij jou in de buurt is.



https://www.petsplace.nl/dierenfotograaf



Leuk! Maar helaas niet in mijn stad
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjan_Viva schreef op 22 maart 2015 @ 18:25:

Niet helemaal vrekkerig, maar als je je nu voor een jaar abonneert op omroep Max voor ¤ 7,50, kun je als welkomstcadeau onder andere kiezen voor het boek Menno Bakt (van Heel Holland Bakt) t.w.v. ¤ 24,95. Niet vergeten om op tijd weer op te zeggen.



Dus voor de vrekken met bakhobby: http://lidworden.omroepmax.nl/



Wow, thanks supertip. Heb zojuist lidmaatschap aangemaakt. Wel gekozen voor ander bakboek namelijk Heel Holland Bakt Feest. Deze had ook goede recensies maar zit ook al te denken dat ik mijn man misschien ook een lidmaatschap laat nemen en dan ook boek van Menno bestel. Is echt de moeite.

Had n.a.v. jouw berichtje ook nog gekeken bij andere omroepen maar die hadden geen leuke dingen.



Overigens heb ik met ideal betaald waardoor je alleen lid bent voor 2015. Als je automatische incasso afgeeft en je lid voor langer maar zoals ik nu begrijp hoef ik mijn lidmaatschap niet op te zeggen omdat die automatisch stopt.



Echt top post Marjan_Viva. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosings schreef op 15 maart 2015 @ 12:38:

Ik had nu (voor 7 dagen)



anderhalf brood (2,70)

kipfilet: 1,50

leverworst: 1,20

kaas: 2,00

gekookte worst: 1,50



Oh, dan kom ik uit op 8,90. (uit m'n hoofd gokken wat iets kost kan ik blijkbaar niet zo goed. Dit was met t bonnetje er bij. Dat is nog geen 1.30 per dag. scheelt 1,50 per dag.



Nu is het al een stuk meer de moeite En het zijn grotere lunches dan ik in de kantine koop, zodat ik om 10 uur en om 15.00 uur ook een bammetje heb (ipv een gekochte twix/mars/narigheid).



Per dag smeren doe ik niet, dan weet ik dat het niet gebeurt, ik vries het in porties in.



Ik zal het maar blijven doen En melk, yoghurt, o.i.d? Je drinkt er toch ook iets bij?
Alle reacties Link kopieren
GTA Liga Day break



https://www.kortingisleuk.nl/ligadaybreak
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
GTA Schweppes



https://www.kortingisleuk.nl/schweppes
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Gourmet proefzakje



https://www.actie.gourmet-kat.nl/proefv ... index.html
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso even een kijkje nemen bij kortingisleuk.nl, er staan weer nieuwe leuke GTA's erbij.



(Of ik ben mosterd,kan ook.)
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
thnx Jane!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 23 maart 2015 @ 00:17:

Gratis Sleutelhanger met de foto van jouw huisdier.Laat bij Petsplace gratis een sleutelhanger met de foto van jouw huisdier maken. Kijk waar en wanneer de dierenfotograaf van PetsPlace bij jou in de buurt is.



https://www.petsplace.nl/dierenfotograaf



Leuk! Maar helaas niet in mijn stad Gaaf, staat in de agenda!
Alle reacties Link kopieren
https://www.kortingisleuk.nl/gratisproberen



4 gratis producten:)
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort komt Scoupy ook weer met cashback-acties, leuk leuk!



Oh en even een persoonlijk nieuwtje: ik heb gisteren uit het niets ¤ 300 opslag gekregen bij mijn huidige werkgever. Nu ben ik daar een halfjaar geleden begonnen en heb ik destijds niet goed onderhandelt wat betreft salaris, omdat ik ook een studieschuld meenam en héééél graag weg wilde bij mijn vorige werkgever, dat is nu ruimschoots gecompenseerd..



¤ 300 per maand extra... dat betekent iets van ¤ 150 per maand extra sparen!! Want ik kom nu ook al uit qua geld, wat dat betreft was dit niet 'nodig'..
Alle reacties Link kopieren
quote:gordijn87 schreef op 24 maart 2015 @ 18:47:

https://www.kortingisleuk.nl/gratisproberen



4 gratis producten:)Maar drie van die producten heb ik een tijdje terug ook geprobeerd, bolletje beschuit, holy soda en de lassie rijst.. Zou je dan nu weer kunnen meedoen omdat dit een nieuwe actie is? Want in dat geval ga ik ervan profiteren!
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel weer meegedaan, lijkt me een andere actie
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjan_Viva schreef op 26 maart 2015 @ 19:03:

Binnenkort komt Scoupy ook weer met cashback-acties, leuk leuk!



Oh en even een persoonlijk nieuwtje: ik heb gisteren uit het niets ¤ 300 opslag gekregen bij mijn huidige werkgever. Nu ben ik daar een halfjaar geleden begonnen en heb ik destijds niet goed onderhandelt wat betreft salaris, omdat ik ook een studieschuld meenam en héééél graag weg wilde bij mijn vorige werkgever, dat is nu ruimschoots gecompenseerd..



¤ 300 per maand extra... dat betekent iets van ¤ 150 per maand extra sparen!! Want ik kom nu ook al uit qua geld, wat dat betreft was dit niet 'nodig'.. Wat fijn!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjan_Viva schreef op 26 maart 2015 @ 19:05:

[...]





Maar drie van die producten heb ik een tijdje terug ook geprobeerd, bolletje beschuit, holy soda en de lassie rijst.. Zou je dan nu weer kunnen meedoen omdat dit een nieuwe actie is? Want in dat geval ga ik ervan profiteren! Dit vraag ik me ook af, ik durf die gok alleen niet te nemen
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Marjan_Viva schreef op 26 maart 2015 @ 19:05:

[...]





Maar drie van die producten heb ik een tijdje terug ook geprobeerd, bolletje beschuit, holy soda en de lassie rijst.. Zou je dan nu weer kunnen meedoen omdat dit een nieuwe actie is? Want in dat geval ga ik ervan profiteren!



Dat waren andere acties, bolletje en lassie waren van scoupy (dacht ik). En de holy soda actie van gratisholysoda.nl. (deze acties hebben ook een andere start en einddatum dan die van kortingisleuk).

Ik ben er vanuit gegaan dat omdat het een andere actie was het gewoon moest kunnen, ik heb het geprobeerd en heb mijn geld al terug (dat wil natuurlijk niets zeggen, maar bij mij lukte het).
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand nog een kortingscode voor Lidl fotoboeken? Ik moet nog 3 fotoboeken bestellen met een totale waarde van 150 euro excl verzenden, maar kan alleen een code vinden van 15 euro korting vanaf 70 euro. Dat vindt deze vrek te weinig hahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjan_Viva schreef op 26 maart 2015 @ 19:05:

[...]





Maar drie van die producten heb ik een tijdje terug ook geprobeerd, bolletje beschuit, holy soda en de lassie rijst.. Zou je dan nu weer kunnen meedoen omdat dit een nieuwe actie is? Want in dat geval ga ik ervan profiteren! ja dat mag. Is een andere actie. Staat ook ergens bij de voorwaarden / meest gestelde vragen. Er zijn zelfs twee acties bij korting is leuk. Deze met de 4 producten. En een andere met 3 producten (zonder de optimel), maar dan moet er een actiesticker op zitten. Daar mag je dus ook aan meedoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 27 maart 2015 @ 07:54:

[...]





Dat waren andere acties, bolletje en lassie waren van scoupy (dacht ik). En de holy soda actie van gratisholysoda.nl. (deze acties hebben ook een andere start en einddatum dan die van kortingisleuk).

Ik ben er vanuit gegaan dat omdat het een andere actie was het gewoon moest kunnen, ik heb het geprobeerd en heb mijn geld al terug (dat wil natuurlijk niets zeggen, maar bij mij lukte het).





Wat fijn dat het een andere actie is, nu durf ik het wel te halen!

Bedankt voor je info!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven