Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2014 20:52
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2014 20:52
Reden: Spam
% gewijzigd
bij kruidvat 2 kadopakketjes axe gehaald voor de prijs van 1, alvast voor sint, en daarbij ook nog een beker snoep van 500 gram gratis gekregen!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2014 20:53
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vandaag Glamour day, 20% korting bij heel veel kledingwinkels.

Ook online bij H&M: met code 2519.



http://www.glamour.nl/act ... l-glamour-day/artikel/h-m
Alle reacties Link kopieren
In de Trouw stond er een code voor 5 euro korting bij Topbloemen.nl



De vouchercode is HERFST855 en is geldig t/m 15 oktober.
Alle reacties Link kopieren
Bij de C&A is (tot ?) de hele basic collectie 2 halen, 1 betalen. Je mag alles uit de basic collectie mixen, het goedkoopste is gratis.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb een code voor ¤10 korting voor de webwinkel van Street One



Iemand belangstelling?



Voorwaarde is voor ¤49 minimaal bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat eigen merk in de aanbieding. Bijv. douchegel 0,69, wasmiddel 2,25.
Alle reacties Link kopieren
Gratis verzending met de code: eindsept bij Minirepublic (kinderkleding). Deze code is geldig tot 5 oktober.



Bij ShoesForFashion 20% korting op de gehele collectie met de code Schoen20k.
Alle reacties Link kopieren
Gratis Fanta https://www.kortingisleuk.nl/gratisfanta
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij scapino.. Tweede paar schoenen voor 1 euro! Beetje laat doorgegeven, maar nu dan toch :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik was in de winkel, zag de rij van ong 30 mensen voor de kassa, een chaos in de winkel en dringende en graaiende mensen in de gangpaden. Ik ben weer omgekeerd..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had ze online besteld, 4 paar schoenen en krijg ze vandaag gratis thuisbezorgd!
Alle reacties Link kopieren
Vanwege succes vandaag en morgen ook nog de scapino-actie.
Alle reacties Link kopieren
Bij print-things.nl

20% korting op alle print things fotoboeken

Kortingscode is : PTFB20
een gratis lunch scoren? ga naar de dirk vd broek, als dat in je woonplaats is, daar hebben ze namelijk op de donderdag en vrijdag, dingen die je kan proeven. met een beetje geluk kan je zo je lunch bij elkaar eten zonder te betalen. doe het af en toe als ik boodschappen aan het doen ben. Maar soms heb je pech en dan is er niks of al op, dus beste tijd? tja verschilt nogal. maar misschien een tip. de ene keer is er snoep, of drinken, of er staat iemand met een nieuw product te koken, ff paar minuten wachten en je kan aansluiten om gratis te proeven. Oh ja, neem dan gelijk een bakkie gratis koffie, tja die automaat staat er niet voor niets. vooral oudere mensen nemen vaak die koffie.
oh bijna vergeten, de plus heeft toch elke week grote balen wc papier in de aanbieding. dit zijn altijd de dure merken, zoals page enz. van de week ook, page 40 rollen voor 10.00. de Lidl heeft ook weleens grote balen van Floralys, meestal ook 10.00. heb nu in totaal geloof ik over de 100 rollen liggen, kan ik ff vooruit, ben toch alleen.
quote:chinchilla schreef op 03 oktober 2014 @ 10:58:

oh bijna vergeten, de plus heeft toch elke week grote balen wc papier in de aanbieding. dit zijn altijd de dure merken, zoals page enz. van de week ook, page 40 rollen voor 10.00. de Lidl heeft ook weleens grote balen van Floralys, meestal ook 10.00. heb nu in totaal geloof ik over de 100 rollen liggen, kan ik ff vooruit, ben toch alleen.Nou als de oorlog uitbreek kun jij tenminste je kont afvegen
Voor wie wil:



Ik kreeg net een ¤ 20 cadeaubon voor Hello Fresh box.

zie www.hellofresh.nl



Lijkt mij erg lekker maar voor ons niet praktisch (één vega en één vleeseter in huis)



De boxen zijn wel aan de prijs vind ik (va ¤34) en bij inleveren van de cadeaubon is wel een afname van 2x boxen verplicht.

Daarna flexibel opzegbaar.



Alle reacties Link kopieren
Komende week treinkaartjes bij kruidvat

http://www.spotta.nl/winkel/kruidvat/folder
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of ligt het de laatste tijd vrij stil rond de (goede) GTA's? Ik doe er nu sinds twee jaar actief aan mee, maar heb nog niet echt kunnen ontdekken dat het per seizoen verschilde bijvoorbeeld. Jullie?
Als je vertelt wat GTA's zijn kan er misschien over meepraten?
Alle reacties Link kopieren
Geld Terug Acties
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
GTA = geld terug actie's



https://www.kortingisleuk.nl/geld-terug-acties



Bij de Deen kan je een zakje fakita / taco / burrittomix kopen en dan krijg je het aankoopbedrag teruggestort.



De GTA's vallen mij vies tegen de afgelopen maanden :(.

Nu koop ik bijna geen pakjes / zakjes meer maar als het gratis is kan ik het ook weggeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven