Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ah. Ik ben te lui voor GTA. Bonnen opsturen enzo.. blijft hier liggen.



Ik kreeg laatst wel allerlei bonnen binnen voor gratis producten. Bij oa Kruidvat en Jumbo gehaald.

Dat vind ik dan wel de moeite.

Had Head&Shoulders shampoo, Ariel tabs, mr. Proper, Dreft, tandpasta.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 06 oktober 2014 @ 22:53:

Ah. Ik ben te lui voor GTA. Bonnen opsturen enzo.. blijft hier liggen.

Dat heb ik al heel lang niet meer meegemaakt dat je een bonnetje moest opsturen, alles gaat digitaal. Ik weet dat Fanta orange een actie heeft, je hebt de code onder de dop nodig.
https://www.kortingisleuk.nl/janlindersactie



De Jan Linders heeft iedere maand een andere GTA. (in het verleden gratis iglo roerbak maaltijd, shampoo, sixpack wieckse witte en nog wel wat meer gehaald). Ik loop altijd een keer per maand de Jan Linders in voor de GTA (anders kom ik er eigenlijk amper, ja de gratis babydoos was ook heel leuk).
Alle reacties Link kopieren
De fanta actie heb ik gisteren gedaan. Gaat inderdaad gewoon via internet. Bon inscannen en uploaden.
quote:Mikske00 schreef op 07 oktober 2014 @ 14:46:

De fanta actie heb ik gisteren gedaan. Gaat inderdaad gewoon via internet. Bon inscannen en uploaden.

Inscannen kan ik niet.

Is (voor mij) net zo lastig als een bon moeten opsturen en daarom laat ik dat soort acties voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Foto maken op de smartphone? en dan toevoegen dat kan vaak ook.
Alle reacties Link kopieren
Ja smartphone kan ook. Ik gebruik een handscanner, die is wat duidelijker dan een foto van mijn smartphone
Alle reacties Link kopieren
De 10 euro kortingscode van drogistplein (eerste pagina) doet het bij mij niet meer. Iemand toevallig nog een andere leuke code? Deze was ideaal om goedkoop pampers te bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Veel nieuwe ebooks bij bol.com voor 4,99, oa de nieuwe shopaholic. Geen idee waarom, maar ik kreeg automatisch nog eens 2,50 korting, ¤7,48 voor 2 pas verschenen boeken.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag tussen 13.00 en 15.00 bij Staples 20% korting op alle acer notebooks met code HH43ACER20.
Alle reacties Link kopieren
quote:abcdee schreef op 08 oktober 2014 @ 21:59:

De 10 euro kortingscode van drogistplein (eerste pagina) doet het bij mij niet meer. Iemand toevallig nog een andere leuke code? Deze was ideaal om goedkoop pampers te bestellen.Ik wilde dat net ook vragen, bij mij werkt het ook niet meer. Ik was van plan om wasmiddel in te slaan. Misschien hebben teveel mensen deze code gebruikt.
Ik weet niet of het al is gezegd, maar van zuivelhoeve kan je ook gratis emmertjes yoghurt of vla proberen.

http://www.zuivelhoeve.nl/page.aspx?id=10
Alle reacties Link kopieren
Karwei heeft een interessante Efteling actie.

Per 30 euro aan aankopen krijg je 2 vouchers. Daarmee kun je met bijbetaling van 7,95 op 15 en 16 november naar de Efteling.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
V&D prijzencircus: bij aankoop van min 10 euro, kun je voor 1,50 dineren in het La Place
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kan zo'n heerlijke vrek zijn.

Eigenlijk een halve vrek, sommige dingen is hij heeel stellig in; dat mag niet te duur maar bij andere dingen kan de 'goedkope rommel' echt niet. Zo heerlijk dubbel bij hem.



We hadden 2 auto's, ik een golf 6 hij een Audi A3. Beide auto's hebben we omgeruild voor 1 auto moest een landrover wezen want hij kreeg last van zijn rug als hij lang zit dus moet het een goede stoel met hoge instap zijn.

Deze auto die lust hem wel!



We hebben een huisje in Italië, huisje is een groot woord, een bouwval wat we langzaam opknappen en we logeren daar in het chalet. We gaan daar met de auto heen want dan kunnen we spullen meenemen. Vliegen is denk ik goedkoper dan in dat zuipmonster er een rijden. Maar hé die spullen hoeven we daar dus niet meer te kopen.



Wij halen basis boodschappen bij de Aldi en liddl. Maar wel veel dingen wil hij van en bepaald merk hebben want hij kan die van de liddl niet verdragen. Zo moet mayonaise altijd Calvé zijn anders krijgt hij brandend maagzuur, yeah right!



Met de kerst dan gaan we altijd naar de VS, hij is daar geboren dus op familie bezoek. We vliegen altijd met de KLM want gijzelt dat is goedkoper omdat je eten en drinken aan boord krijgt dus de meerprijs van de ticket verdient zichzelf terug.



Een keer een dikke discussie gehad over het eten van de kat;

Hij krijgt goed voer, kost een paar centen maar dan heb je wat. Hij krijgt blikvoer van hetzelfde merk, ook niet het goedkoopste.

Heb hem met zijn eigen reden teug gepakt;

Ja anders krijgt hij last van zijn maag en word hij zoek dus moet hij naar de dierenarts. Dit voer kost wat meer maar verdient zichzelf terug.



Vind het zo grappig, heeft hij een bezuinigings regel, maar dan met uitzonderingen.
Alle reacties Link kopieren
Smart tv gekocht van mijn euroclix.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde van de week dat de calve mayonaise precies hetzelfde is als die van de aldi!! Als je ze naast elkaar zou houden zitten er precies dezelfde producten in! Het maakt mij niet zoveel uit welke mayonaise ik heb maar voor de calve fans is het uit te proberen;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:mammiie schreef op 12 oktober 2014 @ 11:52:

Ik hoorde van de week dat de calve mayonaise precies hetzelfde is als die van de aldi!! Als je ze naast elkaar zou houden zitten er precies dezelfde producten in! Het maakt mij niet zoveel uit welke mayonaise ik heb maar voor de calve fans is het uit te proberen;-)Ik heb die van de aldi nooit gehad, wel die van lidl en die van Calve vind ik toch echt lekkerder , het is zachter van smaak.
Ik wil mijzelf graag aanmelden bij invotes, krijgt iemand misschien extra punten als je mij aanmeldt? Dan doe ik het liever via iemand hier.
Alle reacties Link kopieren
Veel producten komen uit dezelfde fabriek, ik meen dat de frikandellen van Lidl van Beckers zijn, precies hetzelfde dus alleen onder een andere naam.

Zal vast met meerdere producten zijn want er staan geen 10 verschillende fabrieken voor bijv. mayo.
Alle reacties Link kopieren
quote:doortje87, 13 uur geleden

Ik wil mijzelf graag aanmelden bij invotes, krijgt iemand misschien extra punten als je mij aanmeldt? Dan doe ik het liever via iemand hier.

Volgens mij niet Doortje, maar ik wil het vanavond wel even nakijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Als voorbereiding op Sinterklaas: tot 26 oktober 20% korting op de gehele duplo collectie bij Bart Smit.
Laat het maar weten Himalaya, zou leuk zijn als ik iemand blij kan maken
Alle reacties Link kopieren
@darriva: Klinkt mij allemaal als luxe in de oren: jeep, Italië, elk jaar even naar de VS!
Alle reacties Link kopieren
http://www.ah.nl/acties



gratis ontbijtje van Becel bij de Appie.
We all gonna die, we bleed from similar veins..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven