Geld & Recht alle pijlers

wat een klote zooi

12-06-2013 07:35 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anderhalve week geleden opende ik een topic over mijn moeder. Ze had, toen mijn zoontje al een paar dagen in het ziekenhuis lag niets van zich laten horen en dat was voor mij de druppel. Ik heb haar toen een berichtje gestuurd dat ik zo verdrietig was hierdoor en dat ik haar even niet wilde zien en spreken. Ik moest even alles op een rijtje krijgen. Dat was op zondag.



Donderdag werd ik gebeld door bekenden. Het ging niet goed met mijn moeder en of ik even bij haar kon gaan kijken. Het voelde niet goed en dus ben ik gegaan.



Toen ik bij haar aankwam was ze letterlijk apathisch. Reageerde niet of nauwelijks op mijn vragen. Wanneer ze antwoord gaf was get met dubbele tong en vaag.Huisartsenpost gebeld, naar het ziekenhuis.... Onderzoeken... De neuroloog zei: ze heeft een acute depressie



Ik heb aangedrongen op een ct-scan, want ik geloofde niet in de depressie... Daarvoor was ze te "raar".



Scan werd gemaakt en mijn vermoeden was goed. Er zat een massa in haar hoofd.

Opname en de dag erna een MRI.



De uitslag was slecht.... Heel slecht. Er zit een grote tumor in haar hoofd..

Inmiddels een paar dagen verder... Er beginnen al functies uit te vallen..we hebben een gesprek gehad met een professor in de neurologie en de tumor is zo groot dat ze op korte termijn zal overlijden...



Kapot, verslagen en zo verdrietig... Schuldig voel ik me niet meer... Maar dit gaat zo snel dat ik het niet bijgebeend krijg... Wat een kutzooi.



Er blijkt geen uitvaartverzekering te zijn, en mijn zussen laten alles aan mij over.. Ik ren me rot en ben kapot.... Wat een klote zooi...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Heel veel sterkte, Biol!
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte
Wat een ellende, Biol. Ik weet niet wat te zeggen, maar wil je één digitale knuffel geven en sterkte wensen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Biol, Wat verschrikkelijk. Ik hoop dat het met je zoontje inmiddels beter gaat, zodat je je daar niet ook nog eens grote zorgen over moet maken. Heel veel sterkte. Hoe om te gaan met je zussen weet ik niet. Doen ze het uit"luiheid, maakt ons niet uit" of zijn ze te lamgeslagen en denken ze laat onze sterke zus het maar oplossen.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt wel heel wat voor je kiezen biol. Heel veel sterkte hoor .
Alle reacties Link kopieren


Bizarre situatie.

Als je wel wil dat je zussen helpen, kun je ze het dan vragen?
Alle reacties Link kopieren
Och wat vreselijk! Trek jij het nog? Kan misschien een vriendin of een kennis iets voor je doen als je het niet alleen af kan?



Igg veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen.
Och Biol dat is echt een klotezooi ja. Heb er verder geen woorden voor. Wat heb jij het zwaar! Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vreselijk....vraag om hulp!!
Alle reacties Link kopieren
Sleep je zussen er aan hun haren bij, misschien hebben ze op een of andere rare manier niet door dat dit menens is. Dit zou je niet alleen moeten hoeven doen.
Zeg maar Spijker.
Sterkte biol!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn zussen doen wat ze kunnen, maar alles dat ze regelen moet ik rechtzetten en opnieuw doen... Mijn man helpt veel, echt wat een held is dat.. Maar ik moet toch veel zelf doen.

Nu is geld voor een crematie het belangrijkste. Ik weet niet hoe, maar dat moet er komen..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Tjee Biol, wat een toestand.



Even zakelijk om mee te denken qua prijs. Hier kan je grafkisten bestellen voor weinig. (Ja, ik weet, klinkt lullig, maar om de kosten te besparen van de veel te dure uitvaartondernemers.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ach Biol wat naar! Probeer te doen wat je kunt maar besef dat dat ook alles is. En bespreek wat je zussen wel kunnen. Wie weet is dat iets waar je niet meteen aan denkt? Wees verder lief voor jezelf en stel je prioriteit. Dat kun je lees ik al. Heel veel sterkte en een knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Biol, wat afschuwelijk



Zou een deel van haar gedrag te verklaren zijn door de tumor?



Sterkte met de zware last die je gekregen hebt, schakel zoveel mogelijk hulptroepen in voor je eigen gezin en voor je moeder!
Alle reacties Link kopieren
Och meis, wat naar. Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Haar gedrag is volledig te wijten aan de tumor... Ze is gewoon zichzelf niet...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 12 juni 2013 @ 08:13:

Mijn zussen doen wat ze kunnen, maar alles dat ze regelen moet ik rechtzetten en opnieuw doen...

Waarom? Misschien doen ze het anders dan jij zou doen, maar anders is niet perse fout.

Probeer het gedeeltelijk los te laten, aan anderen over te laten.
Zeg maar Spijker.
Sterkte Biol.



Hoe moeilijk ook, het is wel slim om nu al te kijken naar de uitvaart. Als je zelf veel regelt kan je de kosten drukken. Kisten hoeven niet duur te zijn. Condoleanceboeken kan je zelf kopen. Evenals koekjes voor na de uitvaart.
Ach Biol wat een ellende
Heel veel sterkte Biol Heb je andere topic ook meegelezen...heb nu gewoon een brok in mijn keel. Wat een vreselijke situatie en wat moet het moeilijk voor je zijn.
Ach lieve Biol toch, wat een vreselijk bericht meid.

Jemig, wat een schrik en een schok!

Veel sterkte de komende tijd.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven