Geld & Recht alle pijlers

wat een klote zooi

12-06-2013 07:35 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anderhalve week geleden opende ik een topic over mijn moeder. Ze had, toen mijn zoontje al een paar dagen in het ziekenhuis lag niets van zich laten horen en dat was voor mij de druppel. Ik heb haar toen een berichtje gestuurd dat ik zo verdrietig was hierdoor en dat ik haar even niet wilde zien en spreken. Ik moest even alles op een rijtje krijgen. Dat was op zondag.



Donderdag werd ik gebeld door bekenden. Het ging niet goed met mijn moeder en of ik even bij haar kon gaan kijken. Het voelde niet goed en dus ben ik gegaan.



Toen ik bij haar aankwam was ze letterlijk apathisch. Reageerde niet of nauwelijks op mijn vragen. Wanneer ze antwoord gaf was get met dubbele tong en vaag.Huisartsenpost gebeld, naar het ziekenhuis.... Onderzoeken... De neuroloog zei: ze heeft een acute depressie



Ik heb aangedrongen op een ct-scan, want ik geloofde niet in de depressie... Daarvoor was ze te "raar".



Scan werd gemaakt en mijn vermoeden was goed. Er zat een massa in haar hoofd.

Opname en de dag erna een MRI.



De uitslag was slecht.... Heel slecht. Er zit een grote tumor in haar hoofd..

Inmiddels een paar dagen verder... Er beginnen al functies uit te vallen..we hebben een gesprek gehad met een professor in de neurologie en de tumor is zo groot dat ze op korte termijn zal overlijden...



Kapot, verslagen en zo verdrietig... Schuldig voel ik me niet meer... Maar dit gaat zo snel dat ik het niet bijgebeend krijg... Wat een kutzooi.



Er blijkt geen uitvaartverzekering te zijn, en mijn zussen laten alles aan mij over.. Ik ren me rot en ben kapot.... Wat een klote zooi...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat vrijdag naar een palliatief bed. Dat is hetzelfde idee als een hospice maar dan aangesloten aan een verzorgingstehuis. Daarvandaan is er een maatschappelijk werkster die me helpt met de financiële zaken die gemoeid zijn met de opvang.



Mijn oma heeft een klein beetje spaargeld. Dat mogen we hebben.. We verkopen alles wat ze heeft aan spullen. Dan hebben we nog wat extra geld. Een budget crematie moet haalbaar zijn als we alledrie nog een klein beetje bijleggen.



Ik ga er steeds meer in vertrouwen dat het goedkomt.



Bedankt voor alle lieve woorden en steun. Dat doet me goed.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! Ik begrijp je , mijn moeder overleed vorig jaar , ik voel me ook schuldig



*knuffel*
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 12 juni 2013 @ 22:54:

Ze gaat vrijdag naar een palliatief bed. Dat is hetzelfde idee als een hospice maar dan aangesloten aan een verzorgingstehuis. Daarvandaan is er een maatschappelijk werkster die me helpt met de financiële zaken die gemoeid zijn met de opvang.



Mijn oma heeft een klein beetje spaargeld. Dat mogen we hebben.. We verkopen alles wat ze heeft aan spullen. Dan hebben we nog wat extra geld. Een budget crematie moet haalbaar zijn als we alledrie nog een klein beetje bijleggen.



Ik ga er steeds meer in vertrouwen dat het goedkomt.



Bedankt voor alle lieve woorden en steun. Dat doet me goed.Goed zo, jij doet je best in deze omstandigheden! Sterkte gewenst
quote:biol schreef op 12 juni 2013 @ 08:33:

Haar gedrag is volledig te wijten aan de tumor... Ze is gewoon zichzelf niet...wat vreselijk. Maar misschien toch ook fijn om te weten dat het niks te maken had met jou of je kind dat ze niks van haar had laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wens jullie alle kracht.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Och Biol wat verdrietig en heftig. Heel veel sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hallo Biol,



Ik hoop dat je het een beetje red. Mijn gedachten zijn bij je.
quote:biol schreef op 12 juni 2013 @ 22:54:

Ze gaat vrijdag naar een palliatief bed. Dat is hetzelfde idee als een hospice maar dan aangesloten aan een verzorgingstehuis. Daarvandaan is er een maatschappelijk werkster die me helpt met de financiële zaken die gemoeid zijn met de opvang.



Mijn oma heeft een klein beetje spaargeld. Dat mogen we hebben.. We verkopen alles wat ze heeft aan spullen. Dan hebben we nog wat extra geld. Een budget crematie moet haalbaar zijn als we alledrie nog een klein beetje bijleggen.



Wat fijn, Biol, dat je nu uit meerdere hoeken hulp krijgt. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!



Ik ga er steeds meer in vertrouwen dat het goedkomt.



Bedankt voor alle lieve woorden en steun. Dat doet me goed.
Alle reacties Link kopieren
Beste Biol,



Als je adviezen wilt ontvangen over het regelen van een uitvaart in de toekomst, zou dit topic dan niet beter tot zijn recht komen bij Geld & Recht?



Mocht je het liever toch op een andere pijler willen hebben dan staf je maar, dan verplaats ik het weer.



Sterkte.



mvg,



Junior.
Heey Biol, moest aan je denken. Hoop dat je wat rust vindt nu. Petje af voor jou, je pakt het goed aan! Wees lief voor jezelf en pak ook rust waar je kunt.
Alle reacties Link kopieren
Beste Biol,



Heel veel sterkte gewenst. Een moeder verliezen is toch een apart iets. Houd je taai en ik hoop dat je veel steun hebt aan lieve mensen om je heen.
Lieve Biol,



Ik moest aan je denken. Ik ben de komende dagen vrij, mocht je iets nodig hebben wat je niet in je directe omgeving kan vragen \ vinden whatever, ik spring zo op mijn stalen ros en ben bij je !



Alle reacties Link kopieren
@ junior mod, bedankt... Het lijkt goed te gaan komen...



@boro, je bent een engel!!! Bedankt lieverd..



@ iedereen... Bedankt voor alle steun. T doet me goed...



Ik zal morgen even updaten..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Oef! Hier een meelezer van het andere topic! Ik ben niet heel actief op het forum en kom toevallig dit tegen. Ik kan niet verder lezen en niks zeggen... Wil je heel erg veel sterkte wensen!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is ze overgebracht? Heftig. Probeer wat te slapen vrouw
ik heb geen aandelen; maar misschien heb je hier iets aan.



Heel veel sterkte..



http://www.nivo-nederland ... ra-polis/contura-algemeen





Eénmalige afkoopsom van ¤ 2.955,- (prijspeil 2013). Geen gezondheidsvragen, geen leeftijdsgrens.

Met de Contura-polis bent u verzekerd van een verzorgde uitvaart voor een éénmalige afkoopsom van slechts

¤ 2.955,-. U kunt een Contura-polis afsluiten als u binnen 25 km woont van één van onze uitvaartcentra.



De Contura-polis is een betaalbare en waardevaste uitvaartverzekering met duidelijke voorwaarden. In de polis staat precies omschreven waar u recht op heeft, zo is alles geregeld. Niet alleen voor nu, maar ook voor later.





De Contura-polis geeft recht op de verzorging van een eenvoudige begrafenis of crematie door een vestiging van Uitvaart Zorgcentra Nederland (UZN).



Zo bent u ervan verzekerd dat uw uitvaart in betrouwbare handen is.

Op deze website is een adressenlijst opgenomen met een overzicht van alle uitvaartcentra die onderdeel uitmaken van, of aangesloten zijn bij, Uitvaart Zorgcentra Nederland (UZN).


(..& junior is lief)
Alle reacties Link kopieren


Als de aarde plat was hadden katten allang alles eraf geflikkerd.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met je Biol? En met je moeder? Is het goed gegaan vandaag?

Ik vind het overigens best kwalijk dat een neuroloog zo'n diagnose stelt en je dan moet aandringen op een ct. Met dit als uitkomst. Nogmaals veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Het zal een heftige dag voor jullie zijn geweest.

Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte gewenst meid
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik zal even een update geven...



Ze is idd gisteren overgebracht. Daarna heb ik de huur van haar huisje opgezegd en ik heb gisterenochtend met mijn zus de crematie besproken met een uitvaart ondernemer. Dat is iemand die wij al heel lang kennen en die helpt ons gelukkig ook een beetje waardoor er weer 500 euro van de prijs afging... Bizar maar waar..

Een hele lieve vriendin die ik ken van hier heeft geregeld dat ik gratis rouwkaarten mag laten drukken... Echt de wereld zit vol met engelen...



De plek waar mijn moeder nu is is fijn... Her is huiselijk, we kunnen met haar koken als we willen. Met haar eten, buiten zitten.. Alles kan. Ze kan zelfs nog even afscheid nemen van haar kat, die mogen we mee nemen daar naartoe.



Ze was gisteren weer goed in de war. Gaf aan dat ze niet meer wil. Dat ze gek wordt en dat ze dat vervelend vindt.



Soms moeten we ook enorm lachen om haar. Het is niet leuk maar ze zegt soms zulke gekke dingen. Gisteren werd ze boos op me omdat ik haar geen water met rozijntjes wilde geven om te drinken. Ik heb haar toen een glas water gegeven en gezegd dat de rozijnen op waren. Dat was wel goed...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat alles in een stroomversnelling Biol. Naast alles met je moeder, hoop ik dat je zoontje iig weer uit het ziekenhuis is en opgeknapt uiteraard.



Wel een opluchting dat je moeder nu in een fijn hospice zit en dat ze nog haar kat bij haar mag hebben. Maar belangrijker dat ze haar dochters om zich heen heeft (ja heb op een ander topic gelezen wat je verhouding was met je moeder hoor).



Lieverd, ik hoop zo dat je nog mooie momenten samen hebt en dat ze heldere momenten nog heeft?



Vergeet niet ook aan jezelf te denken he! Even steunen op je partner of vriendinnen, er is zoveel gebeurd in ene.



Mocht er iets zijn wat ik voor je kan doen, zeg het dan he!



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 12 juni 2013 @ 07:35:

Anderhalve week geleden opende ik een topic over mijn moeder. Ze had, toen mijn zoontje al een paar dagen in het ziekenhuis lag niets van zich laten horen en dat was voor mij de druppel. Ik heb haar toen een berichtje gestuurd dat ik zo verdrietig was hierdoor en dat ik haar even niet wilde zien en spreken. Ik moest even alles op een rijtje krijgen. Dat was op zondag.



Donderdag werd ik gebeld door bekenden. Het ging niet goed met mijn moeder en of ik even bij haar kon gaan kijken. Het voelde niet goed en dus ben ik gegaan.



Toen ik bij haar aankwam was ze letterlijk apathisch. Reageerde niet of nauwelijks op mijn vragen. Wanneer ze antwoord gaf was get met dubbele tong en vaag.Huisartsenpost gebeld, naar het ziekenhuis.... Onderzoeken... De neuroloog zei: ze heeft een acute depressie



Ik heb aangedrongen op een ct-scan, want ik geloofde niet in de depressie... Daarvoor was ze te "raar".



Scan werd gemaakt en mijn vermoeden was goed. Er zat een massa in haar hoofd.

Opname en de dag erna een MRI.



De uitslag was slecht.... Heel slecht. Er zit een grote tumor in haar hoofd..

Inmiddels een paar dagen verder... Er beginnen al functies uit te vallen..we hebben een gesprek gehad met een professor in de neurologie en de tumor is zo groot dat ze op korte termijn zal overlijden...



Kapot, verslagen en zo verdrietig... Schuldig voel ik me niet meer... Maar dit gaat zo snel dat ik het niet bijgebeend krijg... Wat een kutzooi.



Er blijkt geen uitvaartverzekering te zijn, en mijn zussen laten alles aan mij over.. Ik ren me rot en ben kapot.... Wat een klote zooi...Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Biol, wat heftig allemaal! Goed dat je moeder in een fijne hospice ligt en wens jou en je familie heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven