Geld & Recht alle pijlers

weer geen viva ontvagen!!!

10-02-2008 12:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik gister dus weer geen viva ontvangen, dat ik dus al de vijfde keer in 1 jaar tijd. Wat een k*t blad gelukkig heb ik hem vorige maand op gezecht. Ben ik nu de enige of hebben hier meer mensen last van??
Alle reacties Link kopieren
als je een viva ontvaagt kun je hem wel beter lezen misschien...
Vaag verhaal :no:



X-D
Alle reacties Link kopieren
Je mag de mijne wel hebben..................ik vind dat blad 10xniks! Lees hem in een kwartiertje uit.................maar vergeet aldoor mijn abonnement op te zeggen.........grrr!
Nou peggyseu, grijp je kans. I.p.v. forummen ga je nu een brief schrijven aan Sanoma ;-)
Alle reacties Link kopieren
op gezecht, ontvagen
Leg je postbode op zaterdagavond op je tv als je Uri Geller kijkt. Ik zweer erbij. Het is de oplossing voor alle problemen X-D
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ligt eerder aan je bladenbezorger of postbode dat je de Viva niet ontvangt, dan aan de viva zelf hoor.

Heb het ook wel eens meegemaakt, maar na een telefoontje kreeg ik hem dan alsnog.
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook wel eens voorkomen dat je 'm op maandag ontvaagt euhm ontvangt in plaats van op zaterdag. Relax!!

En wat wil je met dit topic bereiken?

Neem contact op met Sanoma als het je niet bevalt!
zou al meer helpen als je Sanoma belt, ipv er hier een zeiktopic over te openen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb hem zelfs vrijdag al ontvaagt lekker puh
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
De bezorging gaat inderdaad via TNT. Voordat je met hen contact opneemt kun je bij onze klantenservice nagaan of al je gegevens juist zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven