Werk & Studie alle pijlers

Verkopen via bol.com/Amazon

27-04-2024 13:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Iemand ervaring met producten verkopen via bol.com of Amazon? Is dit ano 2024 nog winstgevend?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat ligt er toch aan wat je wil verkopen?

Vraag ende aanbod enzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
Alle reacties Link kopieren Quote
MysteriousLight schreef:
27-04-2024 14:00
[...]
Ik vind dit zo niet ethisch.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-04-2024 07:42
Reden: Quote verwijderd
45.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo gaat detailhandel natuurlijk gewoon bijna altijd. Je koopt iets in en verkoopt het voor een hogere prijs. De werkuren die het inkopen, eventueel opslaan, in een winkel leggen dan wel opsturen et cetera vragen moeten immers ook betaald worden. En de klant bepaalt zelf of hij die prijs wil betalen, toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
_horizon_ schreef:
27-04-2024 16:15
Ik vind dit zo niet ethisch.
Mee eens. Het was sarcastisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yella78 schreef:
27-04-2024 19:33
Zo gaat detailhandel natuurlijk gewoon bijna altijd. Je koopt iets in en verkoopt het voor een hogere prijs. De werkuren die het inkopen, eventueel opslaan, in een winkel leggen dan wel opsturen et cetera vragen moeten immers ook betaald worden. En de klant bepaalt zelf of hij die prijs wil betalen, toch?
Of ze bedoelt inkopen bij Temu.
Dat vind ik nl. niet ethisch verantwoord.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
een paar jaar terug kon je nog als particulier je boeken verkopen via BOL, ik vond dat ideaal

Nu heb je minstens een KVK-nummer nodig, dat geldt ook voor Amazon trouwens
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou er niet aan beginnen. Veel werk qua opsturen, retouren verwerken, commissie die je moet afstaan en administratie. En dan nog de concurrentie.

Je zult ook een bedrijf moeten oprichten, mocht je dat niet al hebben. Als particulier is dit niet meer te doen met al die regels.

Mocht je een goedlopend bedrijf hebben dat al spullen online verkoopt, zou je het kunnen uitproberen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven