Geld & Recht alle pijlers

Wie heeft al iets van de belastingdienst gehoord

28-04-2014 00:55 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd of jullie misschien iets hadden gehoord van de belastingaangifte 2014. We kregen het altijd rond 11 april maar zal wel langer moeten wachten haha.
Zo vroeg al? Vorig jaar hier eind mei volgens mij..

Ach, t komt sowieso voor 1 juli!
Alle reacties Link kopieren
Hier was het niet eerder dan half juni... Nog even wachten. Eerst nog vakantiegeld ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit iets gehad voor 1 juli. En ik ben altijd ontzettend vlot met aangifte doen.
Alle reacties Link kopieren
In april al? Ik krijg het altijd pas half, eind juni.
Alle reacties Link kopieren
Aangifte 2013 komt volgende maand binnen. 2014 volgend jaar...

Ik doe aantijg februari aangifte en heb dan half mei mijn geld. Nog even geduld aub
Zonder oorzaak geen gevolg
Wij krijgen altijd eind april, begin mei uitbetaald. Tijdstip van aangifte leek daar niet van invloed op de afgelopen 10 jaar.
Als ik me goed herinner, komt het altijd ergens in de loop van mei.
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:39
98.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vorig Jr had ik het 06-06 op mn rekening staan.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Hier kwam het meestal de eerste helft van mei.
Ik heb de brief en het geld al een week of twee binnen....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de brief ook al!
Alle reacties Link kopieren
Hier eind juni, voor 1 juli.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nalysa schreef op maandag 28 april 2014 09:06 Vorig jaar kreeg ik het eind mei. Toen was het, in tegenstelling tot de jaren daarvoor, wel gelijk een definitieve aanslag en niet eerst een voorlopige.Update: Voorheen verstuurde de Belastingdienst eerst een voorlopige aanslag en pas na meerdere maanden ontving men de definitieve aanslag. In de meeste gevallen kwam deze overeen met de eerdere voorlopige aanslag en hoefde er geen bedragen meer verrekend te worden. Vanaf 2012 probeert de Belastingdienst dit te verbeteren en ontvangen mensen waar mogelijk direct de definitieve aanslag. Van meerdere personen vernamen we in 2012 dat ze eind april al een definitieve aanslag ontvingen. In 2013 hoorden we al vanaf 10 mei dat mensen hun (voorlopige) aanslag hadden ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het dit jaar ook wat vlotter komt. Voorgaande jaren eind juni..
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden had ik het 16 april erop staan, vorig jaar uitstel gekregen, dit jaar zit ik er met smart op te wachten!
Hopelijk komt t geld snel (bestemming is er al voor t geld)

Hebben half februari aangifte gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik was er niet mee bezig. Tot dit topic haha. Ik heb het ook al besteed. Kan aardig wat rekeningen zoals de nuon die ik aardig moest bij betalen betalen waardoor ik weer wat ademruimte krijg.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 17:39
97.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij moeten bij betalen, dus het heeft geen haast...
net de brief over 2012 binnen
Vandaag de brief binnen. Verbijsterend, dat is 2 maanden sneller dan gewoonlijk. Nou maar hopen dat ze niet wachten met betalen tot 30 juni...
Vandaag de brieven binnen! Man en ik. Dagtekening 3 mei.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag wel een brief binnen met de mededeling dat ik geen voorlopige aanslag krijg, maar meteen een definitieve aanslag.

Maar verder geen bedragen in die brief. Ben benieuwd of die definitieve aanslag dan snel komt??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven