Geld & Recht alle pijlers

Wie hier

23-06-2008 08:10 23 berichten
Hoe werkt dat Wie hier eigenlijk? Staan daar de mensen die al het langst ingelogd zijn? Of mensen die het laatst ingelogd hebben? Of is het een willekeurige selectie? En waarom is er geen mogelijkheid om te bekijken naar alle aanwezigen?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap daar ook niks van eigenlijk........

[bewerkt door moderator, oproepje]
Alle reacties Link kopieren
af monique oproepjes mogen niet X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk willekeurig.



Maar, ik vraag me wel eens af (ja, ik heb zo'n spannend leven) of ze dan bedoelen Wie hier bij deze topic, of Wie hier op deze pijler, of gewoon Wie hier op het forum?
Alle reacties Link kopieren
Oh en nu we er toch zijn....kijken jullie wel eens naar "tag cloud" (staat onder Wie hier)? Ik zie het nu voor het eerst, maar kan het nut ervan niet bedenken.



(ik ga zo echt leren hoor! Maar eerst even de belangrijke dingen bespreken hier ;-) )
Alle reacties Link kopieren
De Wie Hier is op dit moment nog een willekeurige selectie. Zoals (al een aantal keer is) aangegeven wordt hier wel aan gewerkt. Het is de bedoeling dat de forummers die zich het laatst hebben aangemeld in de Wie Hier komen. Zodra er zich weer iemand aanmeldt valt de eerste van de lijst enz.



De tagcloud is bedoelt om het zoeken/vinden makkelijker te maken. De grootste tags hebben de grootste letters.
Hmm het lijkt me leuker om een lijst te kunnen zien van alle mensen die aanwezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
oproepjes mogen hier niet...sorry....



ik mag ze hier niet plaatsen of helemaal nergens??
Op het prikbord, Monique!
Alle reacties Link kopieren
Wat is de bedoeling nou van dit topic? Dat als je op het forum komt je even hier je naam post?
Nee, ik vroeg me af hoe dat ding hiernaast werkt ===>>
Alle reacties Link kopieren
Vivamod schreef op 23 juni 2008 @ 09:24:

De Wie Hier is op dit moment nog een willekeurige selectie. Zoals (al een aantal keer is) aangegeven wordt hier wel aan gewerkt. Het is de bedoeling dat de forummers die zich het laatst hebben aangemeld in de Wie Hier komen. Zodra er zich weer iemand aanmeldt valt de eerste van de lijst enz.



De tagcloud is bedoelt om het zoeken/vinden makkelijker te maken. De grootste tags hebben de grootste letters.
Dat werkt dan ook nog niet naar behoren. Als ik mij s'ochtends inlog en ik laat de site de hele dag open staan zie ik mij geregeld bij Wie Hier (functie om dat niet te willen werkt ook nog niet). Maar ook als ik dus nergens aan het posten ben hoor ik wel eens van andere dat ik bij Wie Hier sta.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
ik heb mijn berichtje naar het prikbord verhuisd,sorry voor het vervuilen van dit onderwerp
Alle reacties Link kopieren
Ik heb (in het kader van het vervuilen dan dit topic) nog een ander huishoudelijk vraagje. Wat betekenen die pictogrammen voor de topics in het overzicht? Sommigen hebben een soort 'harig bolletje' (<-- weet geen betere omschrijving) en voor anderen staat een blaadje met tekst afgebeeld. Wie weet dit?
Ook leuk om te weten ja!
Alle reacties Link kopieren
Die bolletjes geven aan bij welke topics nieuwe reacties zijn gekomen sinds je laatste bezoek. Als je je pagina ververst zie je weer andere bolletjes, doordat er in een topic gereageerd is.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt fluffy! Het zou ook nog kunnen betekenen dat jíj op dit topic gerageerd hebt, de gelijkenis is treffend! ;-)
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 23 juni 2008 @ 10:09:

[...]





Dat werkt dan ook nog niet naar behoren. Als ik mij s'ochtends inlog en ik laat de site de hele dag open staan zie ik mij geregeld bij Wie Hier (functie om dat niet te willen werkt ook nog niet). Maar ook als ik dus nergens aan het posten ben hoor ik wel eens van andere dat ik bij Wie Hier sta.




Daarom wordt er dus ook nog aan gewerkt, zoals Nathalie al aangeeft.



Fluffychuzzle: inderdaad, dat is de betekenis van de symbolen.
Alle reacties Link kopieren
Marieke1981 schreef op 23 juni 2008 @ 11:33:

Bedankt fluffy! Het zou ook nog kunnen betekenen dat jíj op dit topic gerageerd hebt, de gelijkenis is treffend! ;-)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
fluffychuzzle schreef op 23 juni 2008 @ 11:29:

Die bolletjes geven aan bij welke topics nieuwe reacties zijn gekomen sinds je laatste bezoek. Als je je pagina ververst zie je weer andere bolletjes, doordat er in een topic gereageerd is.




Aaah! Wat een verhelderend topic dit ;-)



Maar, nu weet ik nog niet of de Wie hier over deze topic gaat, deze pijler, het hele forum?? Lijkt me namelijk wel leuk om te zien wie er ook op deze pijler zit.



Ik snap eigenlijk niet waarom het niet naar behoren werkt, niet dat ik me eraan erger ofzo, maar zo moeilijk is dat toch niet? Net zoals die geweldige zoekfunctie hahaha.
mylenevalerie schreef op 23 juni 2008 @ 10:09:

[...]





Dat werkt dan ook nog niet naar behoren. Als ik mij s'ochtends inlog en ik laat de site de hele dag open staan zie ik mij geregeld bij Wie Hier (functie om dat niet te willen werkt ook nog niet). Maar ook als ik dus nergens aan het posten ben hoor ik wel eens van andere dat ik bij Wie Hier sta.
Dus eigenlijk zou de functie 'Nie hier' moeten heten?
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie via Viva berichtjes naar elkaar sturen ?

Ik kan wel vrienden toevoegen maar berichtjes komen blijkbaar niet aan (noch verzonden, noch aan mij gezonden berichtjes).
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
meave schreef op 24 juni 2008 @ 18:31:

[...]





Dus eigenlijk zou de functie 'Nie hier' moeten heten?




-proest-



in mijn geval wel. :rotflol:



Donkeymonkeyturtellover, probeer het op mijn account uit of je mij wat kan sturen. Ik heb je wel toegevoegd toen maar nooit reactie gehad op mijn berichtje van toen. Kijk maar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven