Geld & Recht alle pijlers

Wie kent ACN? ( uitnodiging presentatie)

20-06-2011 22:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Mijn man heeft een uitnodiging voor een presentatie van een kennis gekregen. Na enig speurwerk zijn wij erachter gekomen dat het om ACN gaat. Iets met vertegenwoordigers in telecommunicatie. Ik vind het een beetje pyramide spel achtig lijken. Wie heeft hier ervaring mee? ik lees vooral oude ervaringen via google.

Uiteraard gaat mijn man er niet op in, maar ben wel benieuwd wat het nou precies is.
Alle reacties Link kopieren
ik heb pas zo'n vertegenwoordiger op bezoek gehad...!

volgens mij als je naar zo'n presentatie gaat raak je vanzelf enthousiast over die 'sekte' omdat ze je daar overstelpen met hun enthousiasme;-)



zelf geloof ik er absoluut niet in, het 'slapend rijk worden' concept.

Het is zo dat jij die producten aan een aantal klanten moet verkopen, en dan is het de bedoeling dat de bal voor je gaat rollen. jouw klanten verkopen ook weer> jij krijgt daar geld voor en zo word je met het olievlek-effect 'rijk'.

Het jammere is, de producten zijn echt waardeloos die ze verkopen, op het gebied van telefonie, energie enzo, niet echt voordelig t.o.v. van wat er is, sterker nog duurder. Probeer dat maar is aan veel mensen te verkopen:-) Hoewel je op die presentatie vast sluwe verkooptechnieken leert. En je moet eerst zelf (600 euro geloof ik) inleggen, je hebt dus gelijk met je opmerking pyramidespel.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraagt je man het niet aan die kennis?
Alle reacties Link kopieren
quote:borderwalk schreef op 20 juni 2011 @ 22:29:

Waarom vraagt je man het niet aan die kennis?die kennis zijn motivatie zou ik in ieder geval met een korreltje zout nemen, want die wil puur zijn pyramide vergroten dus zal dolenthousiast zijn en alleen maar goeds over de organisatie spreken...
Alle reacties Link kopieren
Heb eea gevonden erover, het is idd dat multi level gebeuren.

Wij weten genoeg, nog meer ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik raak er niet over uitgepraat, het verkoopverhaal is goed blijven hangen...

hun grote troef is een 'beeldtelefoon' waarmee je andere acn gebruikers met zo'n beeldtelefoon 'gratis' kan bellen.



(ze vergeten dan vaak alleen te vertellen over de vrij forse aanschafwaarde van dat apparaat en de maandelijkse abonnementskosten.)



En weinig voordelen ten opzichte van hun grote concurrent dus op dit gebied... skype..
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn ooit eens voor de gein naar zo'n bijeenkomst geweest, maar dan van die zgn. aloe vera toestand. Was werkelijk hilarisch. Die mensen die daar op af komen, geloven daar heilig in dat je dus echt slapend rijk kan worden. Na tien minuten presentatie stikte ik al van het lachen en Stan maar in mijn zij porren omdat hij het zo sneu vond voor die mensen die ik uit zat te lachen.



Wij werden dus er al snel uitgepikt door de organisatie om ons toch nog te proberen te hersenspoelen. Maar op kritische vragen krijg je geen direct antwoord, hoogstens een nieuw rookgordijn. Echt onzin die piramidetoestanden. Er bestaat niet zoiets als slapend rijk worden, wel 'bestolen' worden waar je bij staat.



Wel ontzettend lol gehad die avond.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:anno1984 schreef op 20 juni 2011 @ 22:32:

[...]





die kennis zijn motivatie zou ik in ieder geval met een korreltje zout nemen, want die wil puur zijn pyramide vergroten dus zal dolenthousiast zijn en alleen maar goeds over de organisatie spreken...Nou ja die kennis die zal toch igg kunnen vertellen wat er precies verkocht wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:borderwalk schreef op 20 juni 2011 @ 22:37:

[...]





Nou ja die kennis die zal toch igg kunnen vertellen wat er precies verkocht wordt.



Nou , meestal blijven ze in een waas van geheimzinnigheid steken. Want als ze echt open zijn, dan kan het potentieel slachtoffer wel eens gaan voorrekenen dat bij zo'n piramidegebeuren, je na een bepaald antal trappen in die piramide, aan je collega moet gaan verkopen, en die verkoopt dan aan jou, want dan zjn alle volgende potentiele kopers wel op.

Ik heb ooit zo'n berekening gezien van zo'n piramidespel, maar je zit al vrij snel aan het punt dat heel Nederland mee moet doen om vol te kunnen blijven houden. En zoals altijd, de man bovenaan wint, die kan rustig slapen en rijk worden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is ooit naar zoiets geweest :-) Gelukkig had ik hem goed voorbereidt. Daarnaast vroegen ze meteen al om geld, waar een vriend wel in trapte trouwens. Inleg 10,000 na een jaar veel moeite doen over: 2000 euro Sukkel...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vent werkt er al jaaaaaren en verdient er een leuke boterham!
Alle reacties Link kopieren
quote:mariona schreef op 21 juni 2011 @ 01:32:

Mijn vent werkt er al jaaaaaren en verdient er een leuke boterham!ach kijk...misschien kun je ons wat duidelijkheid verschaffen. Of mag dat niet?
een verhelderend plaatje.

als je begint met 6 deelnemers heb je in level 13 al meer dan de totale wereldbevolking nodig...

Alle reacties Link kopieren
Juist danivo, dat plaatje bedoelde ik.

Mariona jouw vent zit op het puntje van de piramide?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Erg verhelderend plaatje inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven