Geld & Recht alle pijlers

Woningbouw komt beloftes niet na

11-04-2017 12:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet inmiddels genoeg, net een antwoord gekregen waar ik naar zocht. Dank
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor jezelf bedenken wat je wil en wat je wil als het niet lukt. Je wil op een bepaalde datum in het huis en als dat niet lukt, wil je schadevergoeding? Ik vraag me af wat er mogelijk is, welke rechten je hebt. Misschien kun je eens met de huurdersbond bellen of met je rechtsbijstand.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
4 weken nog? Dat hoeft helemaal niet zo lang te duren. Gewoon druk er achter blijven houden.
Hangt van een aantal zaken af denk ik.



Heb je de opleverdatum zwart op wit? Of is de toezegging gedaan tijdens een (telefoon)gesprek?



Vanaf wanneer gaat de huur in?



Als het zwart op wit staat, zijn er dan clausules op van toepassing ("opleverdatum is dan en dan, mits.../ tenzij...")



Qua vragen zou ik datgene naar voren brengen wat je in je OP staat. Zou niet meteen hard van de toren gaan blazen maar constructief naar een oplossing zoeken. Heeft de woningbouw ruimte waar je je meubels tijdelijk kosteloos kunt opslaan? Is een bijdrage in je reiskosten bespreekbaar? En zo niet, zijn er andere vergoedingen mogelijk? Ik denk bijvoorbeeld aan korting op de huur, een nieuw keukenblokje, etc.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
"Wat kan ik nu het beste doen en/of eisen?"



Je vraagt anderen dus om hulp om te bepalen wat je kunt eisen. Juist.
Alle reacties Link kopieren
Kan je uitleggen wat het verband is tussen jouw (hoge) reiskosten en een woning die later opgeleverd wordt?
OP meltdown mag niet, zie huisregels. Staf!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een antwoord hebt gekregen, maar waarom dan alles verwijderen?
quote:sandra1905 schreef op 11 april 2017 @ 13:26:

OP meltdown mag niet, zie huisregels. Staf!



Gelukkig hebben we google cache nog...



en on topic, met eissen bereik je meestal niet zoveel. maak het bespreekbaar waarom je liever hebt dat de eerder besproken opleverdatum wordt gehaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:Uiltje66 schreef op 11 april 2017 @ 13:31:

Fijn dat je een antwoord hebt gekregen, maar waarom dan alles verwijderen?



Ik kreeg nl een privé berichtje met wat tips maar ook de tip dat vanwege bekendheid het beter verwijderd moest worden omdat een woningbouw dan misschien lastig kon gaan doen.

zag meerdere dit wel eens doen dus dacht dat dat gewoon mocht. Excuses dan!
Nee dit mag niet, ook al doen meerdere dit. Maar ja, die zijn dan ook inmiddels geblokt.
Iemand die zich poepieknor noemt kan ik niet serieus nemen...
quote:huurvrouwtje schreef op 11 april 2017 @ 15:19:

Iemand die zich poepieknor niemand kan ik niet serieus nemen...En de andere idiote namen hier wel? Is dat een criterium voor je?
quote:Yakatani schreef op 11 april 2017 @ 15:43:

[...]





En de andere idiote namen hier wel? Is dat een criterium voor je?nee yakatani die ook niet, jouwes wel, dan dan weer wel.
Je zou toch haast de OP uit google kopieeren he? Je mag de OP niet quoten maar als er geen OP is lijkt me die regel daarop niet van toepassing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven