Geld & Recht alle pijlers

Zit jij in de doelgroep van de Viva?

07-06-2008 09:28 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de oproep voor Webstrijd is één van de eigenschappen waaraan je moet voldoen dat je affiniteit hebt met de doelgroep van de Viva (20-35jr).



Dat zinnetje zit me al een paar dagen dwars. Ik vind het heel netjes dat er gevraagd wordt naar affiniteit met de doelgroep, in plaats van dat je er toe moet behoren. Ik begin me alleen opeens zo oud te voelen. De Viva lees ik nog met veel plezier, de verslaving aan het Viva-forum gaat mij steeds meer in zijn macht krijgen ...... en dan lees ik dat ik eigenlijk bijna niet meer tot de doelgroep behoor..... :-(



Toch heb ik op het forum niet het gevoel dat iedereen hier tussen de 20 en 35 jaar oud is. Heel af en toe danst er een pubertje voorbij, maar regelmatig kom ik mensen tegen met een wijsheid die mij de indruk geeft dat ze al wat ouder dan 30 zijn.



Aangezien je dames niet naar hun leeftijd hoort te vragen, heb ik mijn vraag een klein beetje aan gepast: hoor jij tot de doelgroep van de Viva?

Behoor jij tot de doelgroep van de Viva (20-35jr)?

Totaal aantal stemmen: 76

nee, nog niet (3%)
ja (68%)
nee, niet meer (29%)
Nee, ik word dit jaar 40
Ik zit precies in het midden.
Alle reacties Link kopieren
Er is een tijdje geleden een topic geweest van een forumster (ik dacht rond de 38 jaar maar hou me even te goede) die zich had opgegeven voor een artikel en werd afgewezen door haar leeftijd. Die was daar erg verbolgen over kan ik mij nog herinneren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zucht.......eerst wordt je te oud voor de Tina, dan de Yes, dan de Viva......



***pakt haar koffers en vertrekt naar het Libelle-forum*** :flag:
Alle reacties Link kopieren
38
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ach, als je net als ik doe, elk jaar een jaartje eraf ipv een jaartje erbij komt het goed.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochters zitten in de doelgroep, mag dat ook ;-] ?



Enne Misschicken, ik 'hoor' dan wel bij het Libelleforum, maar dat heeft mij een veel te hoog mutsengehalte. Wat een saaie zeurboel daar .....
Joyce48 schreef op 07 juni 2008 @ 09:48:

Mijn dochters zitten in de doelgroep, mag dat ook ;-] ?



Enne Misschicken, ik 'hoor' dan wel bij het Libelleforum, maar dat heeft mij een veel te hoog mutsengehalte. Wat een saaie zeurboel daar .....
Whahaha maar je hoort in ieder geval wel tot de doelgroep tot je tussen 6 plankjes ligt.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie 't niet verder vertellen kan ik hier toch wel illegaal blijven?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het stom dat de Viva dat pretendeert ruimdenkend te zijn, zijn eigen doelgroep in een hokje van 20-35 stopt. Er worden vibrators bij lidmaatschappen weggegeven, over geslachtsdelen van mannen en vrouwen gesproken (met foto's), maar hee, te jong/oud zijn, dat kan echt niet bij de Viva. Da's een taboe.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het typisch NL om zo in leeftijdhokjes te denken.



Zo ook met banen: onder de 30 heb je te weinig ervaring, en met 45 ben je weer te oud...!? En op je 36ste ben je voor de Viva al te oud...ik vind het een rare gedachtengang, zeker als je je voorstelt dat je misschien wel 85 jaar gaat worden...dan ben je dus nog lang niet op de helft maar al wel te oud voor van alles...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 41.
Alle reacties Link kopieren
Ik behoor er leeftijdswise wel weer toe maar heb niet genoeg affiniteit met het blad daar het soms een te hoog wanhopige bimbo gehalte heeft....
Alle reacties Link kopieren
Ach, je bent zo oud als je je voelt. Als jij je eeuwig 25 voelt, hoor je dus gewoon altijd tot de doelgroep!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 40 (pas geworden en ben er nog niet helemaal aan gewend)... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de viva niet meer. Duidelijk, val buiten de doelgroep. Al heel wat jaren zelfs.

Zolang ze maar geen doelgroepbeleid voor het forum gaan voeren. Zal je meemaken, mag je boven de 35 niet meer inloggen of zo.
Ik ben jong en hip. Dus ja.
Daar komt bij: Vlot, leuk, mooi, aardig, interessant, intelligent, belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Bleh: doelgroepen op basis van leeftijd. Gaat eigenlijk nergens over. Ik ken mensen van 23 die zich gedragen alsof ze al super oud zijn, ik ken mensen van 40 die nog aan 't 'puberen' zijn. Ik ben zelf 27 en val midden in 'de doelgroep' en voel me ook wel tot de viva doelgroep behoren, maar dat ligt meer aan 'hoe ik in het leven sta' dan hoe oud of jong ik ben. De ene dag voel ik me oud en de andere dag voel ik me piepjong. :peep:
Alle reacties Link kopieren
Doelgroep heeft alleen met adverteerders te maken. Een jonge doelgroep is volgens mij interessanter voor adverteerders. Maak je er maar niet te druk over zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
ik 40,forum maar lees de viva niet
Ach, als de Libelle verveelt kunnen we altijd nog de Plus gaan lezen.

;-)
Ben al ietsjes te oud.... maar geestelijk nog "spring chicken"... mag ik blijven!!!?? :-$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven