Geld & Recht alle pijlers

ZWAAR GEFRUSTREERD door pop-up banner

29-05-2008 11:23 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de teksten die ik tik continue niet eens meer lezen door die steeds midden in mijn beeldscherm springende banner van dat mens die klaarkomt met die stuc-roller. Ik heb de afgelopen 5 minuten welgeteteld 9x die banner voor mijn neus gekregen. Viva, ik raak hier echt héél gefrustreerd van.



Haal die banner alsjeblieft midden van mijn scherm vandaan voordat ik (en waarschijnlijk met mij meer mensen) het forum tijdelijk moeten boycotten.



Die banners sinds het nieuwe forum zijn überhaubt diep treurig maar dat het over mijn hele beeldscherm gekwakt wordt dwárs door een tekst heen (inmiddels 10x achter elkaar!) gaat me écht te ver.



Graag iets aan doen dus.
:rofl: hihi sorry ik lach je niet uit hoor.

Moet alleen effe lachen om de bannerprotesten.



EN OOK IK HEB ER LAST VAN!!
Alle reacties Link kopieren
Idd weg met die banner !!
Alle reacties Link kopieren
Ok ik stoor me er vandaag dus ook vreselijk aan. Stomme mens is niet een weg te klikken. Zucht. Ik zat er net aan te denken om er een topic over te openen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ban de banner!
Gewoon doorscrollen, geen probleem....
Alle reacties Link kopieren
Is de frequentie opeens opgevoerd ofzo? Ik word er namelijk ook helemaal leip van vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook rete rete rete irritant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En op het topic over Zoyla's zieke dochter krijg je van die stomme "onderkantreclame" over 90 minuten in de hemel of zoiets.



Dat is pas écht walgelijk !!!!!
Heh? Ik heb helemaal nergens last van, geen enkele reclame die opeens in de weg zit? Misschien kan je iets instellen op je computer dat die dingen niet tevoorschijn komen? (ik ben een leek op dit gebied, maar ik kan me voorstellen dat mijn man daar iets tegen geinstalleerd heeft?).
Alle reacties Link kopieren
Sluit me helemaal bij jullie aan, idd BAN DE BANNER!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een medestander. Ik dacht net echt even: "Als het op deze manier moet, elke keer klikken scrollen etc. Dan kap ik wel met het forum"



Lijkt me toch niet de bedoeling VIVA???
Tsja, als die reclames zo agressief zijn dan moet je agressief reageren: installeer een popup-blokker en je hebt nergens meer last van.



Een beetje reclame is nodig om de kosten van het forum te recupereren maar "Teveel is teveel zei Corneel" en dan zijn tegenmaatregelen niet alleen verdedigbaar maar ook nodig. Het wordt dringend tijd dat Viva eens beslist wat het belangrijkst is: reclame of publiek, of misschien is die beslissing al gevallen? :smile:
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat de banner weg is ? Hoera !
Ja, en moet je het eens vanaf een inbelverbindinkje proberen...



Soms vermijd ik het forum omdat al die popuppers en filmpjes mij en mijn computer totaal later vastlopen!!!



Weg ermee.
Alle reacties Link kopieren
Echt SUPER IRRITANT ,rook komt echt uit mijn oren hahah
Alle reacties Link kopieren
die googlereclame is inderdaad soms echt schandalig. En bij zoyla's topic in de meeste gevallen uitermate ongepast. Maar dat is het vast bij meer topics waarop ziekten worden beschreven omdat google op steekwoorden de reclame maakt.



En het staat ook nog eens übergoedkoop!
Alle reacties Link kopieren
lapin schreef op 29 mei 2008 @ 11:39:

Heh? Ik heb helemaal nergens last van, geen enkele reclame die opeens in de weg zit? Misschien kan je iets instellen op je computer dat die dingen niet tevoorschijn komen? (ik ben een leek op dit gebied, maar ik kan me voorstellen dat mijn man daar iets tegen geinstalleerd heeft?).
ik heb ook geen banner midden in mijn beeld gelukkig. Maar ik heb wel genoeg irritant bewegende reclames aan de recherkant en daar heb ik eigenlijk wel genoeg aan. Als ik die banner er ook nog bij had, zou ik de site hebben weggeklikt en was ik tennis op tv gaan kijken (ga ik zo ook nog wel even doen)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad ongelooflijk irritant, ook omdat wegklikken niet lukt. En eerlijk gezegd heb ik geen zin om weer /nog een blokker te draaien, er draait al genoeg vertragend spul mee. Stom gedoe.
Alle reacties Link kopieren
bij mij is hij nu weg, ik heb een en ander geblokkeerd!
Ik heb nergens last van, download gewoon een goede blocker!
Alle reacties Link kopieren
Get used to it. Viral marketing is momenteel het toverwoord, ook hier. Levert ws een hoop poen op, over onze ruggen heen.....maar ja, dat weet je.



Inderaad: download een pop up blocker; er zijn er genoeg van.
Alle reacties Link kopieren
Spinster schreef op 29 mei 2008 @ 11:23:

Ik kan de teksten die ik tik continue niet eens meer lezen door die steeds midden in mijn beeldscherm springende banner van dat mens die klaarkomt met die stuc-roller. Ik heb de afgelopen 5 minuten welgeteteld 9x die banner voor mijn neus gekregen. Viva, ik raak hier echt héél gefrustreerd van.



Haal die banner alsjeblieft midden van mijn scherm vandaan voordat ik (en waarschijnlijk met mij meer mensen) het forum tijdelijk moeten boycotten.



Die banners sinds het nieuwe forum zijn überhaubt diep treurig maar dat het over mijn hele beeldscherm gekwakt wordt dwárs door een tekst heen (inmiddels 10x achter elkaar!) gaat me écht te ver.



Graag iets aan doen dus.
x 2
Alle reacties Link kopieren
Dan is dit een schoolvoorbeeld van de plank misslaande viral marketing.



"Virale marketing is een marketingtechniek die poogt om bestaande sociale netwerken te exploiteren om zo de bekendheid van het merk te vergroten of positieve associaties te bewerkstelligen op een wijze die te vergelijken is met een virale epidemie. In die zin lijkt het op mond-tot-mondreclame die versterkt wordt door het internet, waardoor zeer snel en veelal op goedkope wijze een groot aantal mensen bereikt kan worden."



Dit is meer zoiets als een builenpest.
Alle reacties Link kopieren
En het leuke is ik heb geen idee waar het over gaat ondanks dat ik hem nu al zo vaak in beeld heb gehad.Ik neem de moeite gewoon niet om te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven