Julianatoren nog leuk? Andere uitjes

17-04-2024 13:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Is de Julianatoren nog een leuk attractiepark voor een kind van 7, bijna 8? Of is dit meer voor kleine kinderen?
Heeft iemand nog leuke andere uitjes in de buurt van de Veluwe?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat is nog en leuk uitje voirr een kind van bijna 8. Ze heeft er zelfs de ideale leeftijd voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlakbij Julianatoren heb je ook nog de Apenheul en het Bosbad. Paleis het Loo is mooi. En alleen al wandelen op de Veluwe is prachtig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Beertje123 schreef:
17-04-2024 13:55
Vlakbij Julianatoren heb je ook nog de Apenheul en het Bosbad. Paleis het Loo is mooi. En alleen al wandelen op de Veluwe is prachtig.
+
Beeldentuin van het KrollerMuller-museum
Burgers Zoo, aan de zuidkant van de Veluwe
De Spelerij in Dieren
Oh en een Klimbos, vind jouw 8jarige dat al leuk?

genoeg te doen hoor op de Veluwe
Alle reacties Link kopieren Quote
De Spelerij in Dieren, daar ben ik vroeger wel eens geweest! :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Julianatoren is zeker nog leuk! Dochter van 11 vond het zelfs nog leuk en wij als ouders ook ;) dus ik zou niet verder zoeken en gewoon daarheen gaan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
17-04-2024 14:15
Julianatoren is zeker nog leuk! Dochter van 11 vond het zelfs nog leuk en wij als ouders ook ;) dus ik zou niet verder zoeken en gewoon daarheen gaan!
ah, ik lees dit als 2 vragen:
1. Is de Julianatoren nog leuk?
2. En wat kunnen we nog meer doen voor leuks??
Alle reacties Link kopieren Quote
Ligt aan het kind. Voor mijn neefje van 9 was het misschien net iets te kinderachtig. Maar die is nogal veel gewend qua entertainment. Iedereen onder de 8 heeft zich kostelijk vermaakt.

De Apenheul is m'n grootste nachtmerrie en Het Loo is denk ik te saai voor een kind van 8, tenzij die dol is op musea.

Park de Hoge Veluwe is al leuker want lekker fietsen en het Museon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn kids van rond de 8 destijds vonden het fantastisch! Het is ook de enige keer dat ik kotsmisselijk ben geworden in een achtbaan, na het achtste rondje omdat mijn jongste er maar geen genoeg van kreeg!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
17-04-2024 14:17
ah, ik lees dit als 2 vragen:
1. Is de Julianatoren nog leuk?
2. En wat kunnen we nog meer doen voor leuks??
Ow haha! Dat kan ook ja :mrgreen: In ieder geval julianatoren! Verder weinig tips, ken de omgeving niet zo goed ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ook leuk is voor die leeftijd is het bakkerijmuseum in Hattem. Maar is wellicht niet helemaal het soort uitje dat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die van mij van (toen) 7 vond het heel leuk, al baalde ze wel dat het tempo aangepast moest worden aan zusje en broertje van 4 en 1 😉

Apenheul zijn wij in dezelfde midweek ook geweest en vond ik echt verschrikkelijk! Geen dieren gezien, veel te ver lopen, druk... Nee, dat was eens maar nooit meer.

Verder vallen dierentuinen en zwembaden bij ons kind van 8 eigenlijk altijd in de smaak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor de reacties al tot nu toe! Meeste van jullie zeggen dus dat het al nog wel leuk is. Meerdere andere uitjes als tips waren inderdaad ook welkom. Bedankt ook voor die tips!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Julianatoren echt vreselijk, maar de kinderen (5 en 8) vinden het wel heel leuk.

Bakkerijmuseum in Hattem is inderdaad een aanrader!
Alle reacties Link kopieren Quote
GebruikerOnbekend123 schreef:
17-04-2024 16:19
Ik vind Julianatoren echt vreselijk, maar de kinderen (5 en 8) vinden het wel heel leuk.

Bakkerijmuseum in Hattem is inderdaad een aanrader!
Waar komt het door dat je het vreselijk vindt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de julianatoren vreselijk. Zo duur ook voor volwassenen terwijl je zelf nergens fatsoenlijk in past. Druk lange rijen

Maar los daarvan kinderparadijs malkenschoten in Apeldoorn is ook erg leuk
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren Quote
BrendaK schreef:
17-04-2024 18:21
Waar komt het door dat je het vreselijk vindt?
Belachelijk duur, druk, lange rijen en alle attracties hutje mutje op elkaar. Vind het zelf meer een veredelde kermis, dan echt een attractiepark.

Maar dat is maar mijn mening hoor, genoeg mensen dus het wel heel leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het vroeger alleen leuk op schoolmiddagen na school en niet in het weekend en vakanties. Wat een drukte.

Mijn zoon vond De Koperen ezel ook nog wel leuk op die leeftijd, dat zit in Epe.
Park de Hoge Veluwe en dan op de witte fietsen scheuren vond mijn zoon ook leuk toen hij 8 was. Als je in de avond gaat heb je meer kans op herten zien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Pimpelmeesje87 schreef:
17-04-2024 14:06
De Spelerij in Dieren, daar ben ik vroeger wel eens geweest! :heart:
Dat vond mijn zoon en zijn vriendjes ook leuk. Je kan ook nog een extra workshop boeken. Vonden ze helemaal te gek. Er zit ook nog een hele grote speeltuin vlakbij. De Dierense Speeltuin heet dat. Ook heel leuk.

De stoomtrein vanaf Apeldoorn is misschien ook leuk als het wat minder weer is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Zandsculpturen in garderen is ook erg leuk!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven