Codes Pink Lady appels

24-03-2017 19:00 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie oh wie eet er Pink Lady appels maar spaart de codes zelf niet?

Ik wel!



Wie zou er zo lief willen zijn om de codes aan mij door te geven?

Onder elk stickertje of onderin het doosje van de appels of op de onderzijde van het etiket zit een code.

Ik spaar ze om ze uiteindelijk in te kunnen ruilen voor iets leuks, maar dan moet je echt megaveel codes hebben.

Als ik ooit 3000 Pink Lady's eet krijg ik een Kitchenaid (hoewel dat allang uit het keuzeaanbod is tegen de tijd dat ik ooit 3000 codes heb), dus als jullie me naar de Kitchenaid helpen, bak ik voor het hele forum koekjes als ik het kreng heb



Wie helpt???

Code kun je volgens mij gewoon digitaal doorgeven dus wie ze me wil PB-en gaat op het koekjeslijstje



Mijn dank is oneindig!!
668, the neighbour of the Beast
allebei denk ik! Probeerde pb te sturen maar lukt niet. krijg vage foutmelding. ik mail je wel.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
wil je ff kijken bij pb? anders via mail
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een pb.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een kitchenaid (appelrood, echt waar), dus als ik ze eet zal ik ze je opsturen.
mail gedaan wil je ff kijken? Weet ik of t gelukt is. Had nog 5 appels liggen maar slechts eentje met code. Hierna vast allen met code en dan mail ik
Alle reacties Link kopieren
Ja hier! Ongeveer 8 stuks per dag met het gezin.

Ik zal de codes doorgeven
Alle reacties Link kopieren
quote:Quepasa1989 schreef op 24 maart 2017 @ 20:24:

Ja hier! Ongeveer 8 stuks per dag met het gezin.

Ik zal de codes doorgeven





Weer een jaar dichter bij mijn Kitchenaid
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Klonkje schreef op 24 maart 2017 @ 20:22:

mail gedaan wil je ff kijken? Weet ik of t gelukt is. Had nog 5 appels liggen maar slechts eentje met code. Hierna vast allen met code en dan mail ikGelukt Thanks!!!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Heb van een paar mensen al codes gekregen, hartstikke bedankt
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hier eten ze graag pink lady's, ik stuur je vanzelf de codes. Overigens plakt mijn jongste, de grootste fruitboer hier, overal die stickertjes. Wc-bril, keukenkastjes, mijn tas, schoen, rug. Zelfs op mijn portemonnee vond ik laatst eentje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 maart 2017 @ 19:19:

En ik vind t de enige appels die dat blijven houden. Een kraakverse Elstar of Jonagold van de boom is ook fijn knapperig maar tegen dat die dingen een week in mijn fruitschaal liggen worden ze zachter en melig en vind ik ze niet meer lekker. Deze blijven knapperig.



Jonagolds blijven knapperig als je ze in de koelkast bewaart. Maar je spaart er geen Kitchenaid mee bij elkaar, dat dan weer niet.

(Dan moet je ze dus alleen wel op tijd uit de koelkast halen, tenminste, ik houd niet van koude appels, maar ik neem ze altijd mee, dus dan hebben ze tijd om op te warmen.)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Mja maar als ik jonagolds ga eten krijg ik geen punten he



Supersas, lief van je



Ik moet er nog maar 2950 ofzo hoor, voor een Kitchenaid
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik was de stickertjes er altijd af en had nooit gezien dat er een code opstaat



Bij mij staat op de sticker wel dat er een vervaldatum op de code zit. Bij mij is deze 09/2018, dus je zal toch wat sneller moeten dooreten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je de punten ingeven voor die datum en blijven ze verder wel tellen. Ik weet t niet.

Ik moet maar heel veel appels gaan eten.



Als ik er 10 per dag eet moet het lukken binnen een jaar



Spaar jij ze zelf de codes of mag ik ze hebben?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 25 maart 2017 @ 08:40:



Spaar jij ze zelf de codes of mag ik ze hebben? Ik heb ze naar je gemaild. Was alleen te lui om ze over te typen
Alle reacties Link kopieren
Systeem werkt helemaal geweldig, ik heb ze net ingevoerd

Super, dankjewel



Voor wie er nog codes wil sturen is dat best een goeie tip, kost het je minder moeite;

Alle stickertjes met codes op 1 foto zetten en die gewoon doorsturen via de mail, dan moet ik zelf de moeite doen om ze in te voeren iig
668, the neighbour of the Beast
Ik heb 8 codes voor je marels. Pink lady appels waren in de aanbieding
Alle reacties Link kopieren




Net nog eens een paar codes gekregen, gaat lekker zo.

Die fuckers hebben alleen een systeem ingebouwd dat je er maar een x-aantal per dag kan invoeren, dan krijg je een melding dat je maximum aantal bereikt is



Heb er 40, nu
668, the neighbour of the Beast
Oeps. Verkeerde gekwoot.
Gaat lekker Marels, zo kom je sneller dichter bij de kitchenaid! Had je inderdaad een pb-tje gestuurd. Geen idee hoe de appels smaken, eet normaal gesproken Jonagold of Elstar; ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Toontje1983 schreef op 25 maart 2017 @ 20:49:

Gaat lekker Marels, zo kom je sneller dichter bij de kitchenaid! Had je inderdaad een pb-tje gestuurd. Geen idee hoe de appels smaken, eet normaal gesproken Jonagold of Elstar; ben benieuwd!



Het was halverwege jouw codes dat de site het begaf

Voer ik de laatste twee morgen wel in.

Hartstikke bedankt iig
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Pink lady appels schaden niet alleen de binnenlandse economie maar ook het klimaat omdat ze vanuit Nieuw Zeeland, Chili en Zuid Afrika worden geïmporteerd. Terwijl er hier ook genoeg lekkere appels groeien. De appel is nou juist een vrucht die niet ver geïmporteerd zou hoeven worden.



http://www.demorgen.be/op ... n-de-vrijhandel-bccdef02/
Alle reacties Link kopieren
Ik koop net zo goed appels bij de boer om de hoek.

Vind het een beetje een loze morele discussie weer.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik had de codes op een doorzichtig velletje geplakt. Omdraaien, foto, klaar. Jammer dat toen ik het velletje omdraaide er maar 3 codes waren van de 9 stickers....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven