Gezocht: betaalbare fotografe newbornshoot

08-12-2016 20:21 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals tt dus zegt. Heb al een beetje op internet gekeken, ik vind het allemaal best prijzig. Wil het graag cadeau doen, maar prijzen als 200 euro voor een paar foto's vind ik te duur.



Misschien weet iemand een leuke (hobby)fotografe/graaf regio Rotterdam die betaalbare foto's maakt?
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je wel betaalbaar ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 20:27:

Wat vind je wel betaalbaar ?70 a 100 euro? Geen idee of dat een idioot lage prijs is. Ben totaal niet thuis in het hele gebeuren
Alle reacties Link kopieren
quote:ontbijtkoekje schreef op 08 december 2016 @ 20:29:

[...]



70 a 100 euro? Geen idee of dat een idioot lage prijs is. Ben totaal niet thuis in het hele gebeuren

Het is natuurlijk wel een paar uur werk. En dan nog het nabewerken.

Ik heb geen idee of iemand het voor dat bedrag wil doen, maar nu weet men tenminste wat jij betalen wil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eens op groupon. Daar staan dit soort sessies ook vaak tussen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand een gewone fotoshoot gegeven als kraamcadeau. De fotograaf wist dat het om een newborn ging en had ook spullen daarvoor. Ze zijn met het hele gezin gegaan toen de kleine ongeveer 2 weken oud was. Er zijn foto's van de baby, van de kinderen samen en van het gezin gemaakt. Het was bij een fotograaf die bij haar thuis in een studio foto's maakt (dus niet bij het kersverse gezin thuis). Ik was 50 euro kwijt uit mijn hoofd. Ze hebben alle foto's digitaal gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Informeer eens bij www.gabees.nl ik weet niet wat het bij haar kost, wel goede ervaringen mee.
Alle reacties Link kopieren
ik lees scheef... je hebt op fb een groep modellen/fotografen/muah ik zou daarin je oproep doen zitten hele goede tussen, beter dan menig Groupon fotograaf
Geen tips maar wat een superleuk kado zeg!
Ik ken iemand in de buurt van Tilburg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een newbornshoot gekregen als kado. De dame die de shoot deed was echt fantastisch(wel een studio aan huis). Ik weet niet precies wat zij vraagt maar het is zeker niet boven jou bedrag.



Als je meer info wil pb dan maar. Ik heb nog contactgegevens van de fotografe.
Alle reacties Link kopieren
70-100 is echt heel weinig en heel veel mensen vergissen zich in het werk wat het met zich mee brengt. Zoals blijfgewoonbianca zegt. Je bent al een paar uur aanwezig en het nabewerken kost ook veel tijd. Komt nog de reiskosten bij en ja x% aan belasting, 21& btw enz enz. Oftewel, de fotograaf houd per uur amper wat over voor 70-100 euro.



Groetjes,

een fotograaf, uit Rotterdam en toch doe ik het niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Ladenkastje schreef op 08 december 2016 @ 21:17:

70-100 is echt heel weinig en heel veel mensen vergissen zich in het werk wat het met zich mee brengt. Zoals blijfgewoonbianca zegt. Je bent al een paar uur aanwezig en het nabewerken kost ook veel tijd. Komt nog de reiskosten bij en ja x% aan belasting, 21& btw enz enz. Oftewel, de fotograaf houd per uur amper wat over voor 70-100 euro.



Groetjes,

een fotograaf, uit Rotterdam en toch doe ik het niet Nou idd, van de mensen die het wel voor 70-100 euro doen vraag ik me echt af waar ze van rondkomen.
Alle reacties Link kopieren
Verder nog:



Fotostudioszilvia.nl



Normaal kost een newbornshoot 150€ bij haar. Nu tijdelijke aktieprijs: 100€.



Denk dat je er ook wel een bon voor kan kopen.



Heb er vd week een kerstshoot gedaan met onze 14 -maander, maakt hele mooie fotos!
Alle reacties Link kopieren
Zet een oproepje op een lokale FB groep, zelfbenoemde newborn/cakesmash/huisdierfotografen te over. De prijzen komen ongeveer overeen met wat jij wilt betalen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
http://marjoleindekkerfotografie.nl
Alle reacties Link kopieren
22 Eendjes Kinderfotografie
Alle reacties Link kopieren
M.i. kan je beter wat meer uitgeven voor een fotograaf die bewezen kwaliteit levert dan de helft uitgeven en een slechter resultaat krijgen. 70...100 euro is veel te weinig voor een goede fotograaf. Je betaalt niet alleen voor de tijd maar ook voor de ervaring. Iedereen kan een lucky shot hebben, maar een echt goede fotograaf maakt altijd goede foto's. Het is een vak...
Alle reacties Link kopieren
quote:april88 schreef op 08 december 2016 @ 21:30:

Verder nog:



Fotostudioszilvia.nl



Normaal kost een newbornshoot 150€ bij haar. Nu tijdelijke aktieprijs: 100€.



Denk dat je er ook wel een bon voor kan kopen.



Heb er vd week een kerstshoot gedaan met onze 14 -maander, maakt hele mooie fotos!



Deze! Echt doen. Heeft bij ons de newborn gedaan, zo tevreden dat ik met de eerste kerst terug ben gegaan, en voor de cakesmash en net voor kerst weer. En een vriendin een kerstshoot cadeau heb gedaan.



Prijs is in vergelijking heel goedkoop en kwaliteit is echt mooi, op haar Facebook kan je voorbeelden zien van wat voor soort foto's ze maakt. Ik vind zeker niet alles mooi dat bij haar op Facebook staat, maar in je eigen shoot kan je zelf aangeven wat je wel en niet wil natuurlijk. Ik heb geen foto waar ik niet tevreden over ben. Van de newborn kreeg ik ook echt veel foto's ook, niet een paar zoals je soms bij andere fotografen hebt.



Je mag me ook een pb sturen als je wil, maar ik raad je haar echt aan.



Edit: je kan het ook zeker als bon cadeau doen, heb bij haar wel eens een bon zien staan namelijk. (Was een versierd plankje met daarop een blaadje met tekst met wat voor bon het was).
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op de facebook van Robert van Vliet fotografie.



Heeft mij kleine meid gefotografeerd. Super mooi geworden. Vriendelijk geduldig en veel spullen. Komt op locatie als je wenst
Van de week naar de jumbo gaan! Hun " huis" fotograaf is er weer en het klinkt misschien stom maar zij maakt echt prachtige foto's!
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven