Leuke coverband voor bruiloft

22-03-2017 22:30 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zoeken nog een leuke coverband voor tijdens de Borrel en het walking diner van onze bruiloft. Ons budget is €1250. Wie kan ons helpen met een leuke suggestie?
Alle reacties Link kopieren
Een walking dinner lijkt me hell. Moeten al je gasten steeds achter dat diner aan rennen. Denk je bij het diner te zijn, loopt het weer een andere kant uit...



Maar zonder gekheid, ik zou gewoon eens op internet kijken wat er in je plaats is, bij vrienden en collega's informeren, dan kan je vaak voor een redelijke prijs best een leuk optreden krijgen, als die band van de andere kant van het land moet komen, is het al gauw duurder... en tegenwoordig zit er in elke plaats wel een aardige coverband die het goed doet op feesten en partijen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Waar is de bruiloft?
Alle reacties Link kopieren
Flat out hadden wij ruim vijf jaar geleden, ik vond ze toen heel goed.
Alle reacties Link kopieren
We hebben op locatie naar ze geluisterd.

Ze wilden ook een maaltijd van ons (op locatie), en een kleedruimte.

Ik vond het feestelijk naar ze te luisteren, was blij dat ze op onze datum nog vrij waren.
Alle reacties Link kopieren
Waar wordt de bruiloft gevierd?
Iets anders: de pianoman
Dubbel Fout vind ik heel goed. Staan dit jaar ook in de landelijke finale van Clash of the Coverbands. https://www.facebook.com/DubbelFout/



Helaas ligt hun site er momenteel uit zie ik en ik heb geen idee wat zij vragen, maar je zou eens kunnen informeren.
Welke regio?
Alle reacties Link kopieren
Succes.

Ik kon voor iets meer budget heel weinig echt goede bands vinden.

Uiteindelijk een zingende DJ gevonden, ook leuk.
Little Sister?
Voor de receptie en het diner zou ik misschien eerder een leuk duo of trio doen. En een band echt voor het feest. Of is het de bedoeling dat er ook gedanst wordt tijdens het diner?
TimeMaud heeft 1.5 jaar geleden op onze bruiloft gespeeld. Wij vonden ze echt supergoed! En past binnen je budget.



Edit: je zou ook TimeMaud duo tijdens het walking dinner kunnen doen en voor het feest uitbreiden naar 3, 4 of 5 bandleden.
Alle reacties Link kopieren
Lapaloozoo
Alle reacties Link kopieren
Moon About
De toekomst is niet meer wat het was
Wij konden voor rond dat budget niets goeds vinden. We zijn dan ook uiteindelijk voor een DJ gegaan.

Was ook heel leuk.
Primed Suspect of Once. Beide met dezelfde zangeres, ze heeft een dijk van een stem. En beide ook heel erg gaaf.
Alle reacties Link kopieren
Cherry & the Sugarstuds vond ik heel leuk.

Maar was op andermans bruiloft dus ik weet niet wat de kosten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Anders kun je kijken op Gigstarter, een soort airbnb voor muzikanten
Alle reacties Link kopieren
Liptease: Rock 'n roll covers in een leuk jasje!
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel een laag budget. Een band moet bekostigen: een busjes, de apparatuur, diverse keren repeteren, bezinekosten.. en wat er dan nog overblijft verdelen onder gemiddeld 3 - 5 man. Ik heb het idee dat veel mensen dit onderschatten.

Als je binnen dit budget moet blijven is het verstandig om je eisen beperkt te houden (de speelduur, de nummers die ze speciaal voor jullie in moeten studeren). Ook helpt het om in je regio te zoeken. Minder reistijd is minder kosten.
Alle reacties Link kopieren
http://www.wijzijndebab.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven