patroon candy jurk la maison victor

30-04-2016 23:43 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft misschien iemand de lente editie 2014 of het patroon van de candy jurk van la maison victor? En zou je die aan mij willen verkopen? Ik wil het jurkje graag maken, maar het patroon is overal uitverkocht.



Als iemand beter kan googlen dan ik en me kan zeggen waar het nog wel te koop is, ben ik ook heel blij.

Op internet lees ik dat de candy jurk ook in editie 2 van 2015 stond in een zwart/wit-printje, maar daar zie ik het patroon niet in de index staan. Wie weet of de candy jurk daar ook met patroon in stond? Dat nummer is namelijk nog wel na te bestellen.
Alle reacties Link kopieren
https://webshop.gbrouwer. ... MV.013&unitcode=STK&cpl=1



Hier kun je hem (volgens mij) bestellen. Zie niks staan over uitverkocht ofzo, maar ik moet wel zeggen dat je hem pas kan bestellen als je ingelogd bent en dat heb ik niet geprobeerd aangezien ik geen account heb.



En volgens deze pagina van de zelfde site is het complete nummer ook nog bij ze te bestellen.

http://www.gbrouwer.nl/ni ... tie-2-2014-zomer_382.html
Alle reacties Link kopieren
Dankje, die site had ik ook gevonden, maar dat is een groothandel die niet aan particulieren levert (zag ik toen ik een account wilde aanmaken).
Alle reacties Link kopieren
quote:simbatje schreef op 01 mei 2016 @ 00:08:

Dankje, die site had ik ook gevonden, maar dat is een groothandel die niet aan particulieren levert (zag ik toen ik een account wilde aanmaken).Helaas. Dat wist ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Kun je ze niet gewoon mailen en uitleggen dat het patroon nergens meer te verkrijgen is? Dat je hem heel graag als particulier wil kopen? Eventueel zou je een naailesdocent kunnen vragen om hem voor jou te bestellen.
Via de groep " naaien voor vriendinnen" op Facebook.
Alle reacties Link kopieren
Komt die ook niet los uit als kooppatroon?



Geen mensen in je omgeving van wie je hem kan lenen of de bieb?
Alle reacties Link kopieren
quote:jules schreef op 01 mei 2016 @ 07:17:

Kun je ze niet gewoon mailen en uitleggen dat het patroon nergens meer te verkrijgen is? Dat je hem heel graag als particulier wil kopen? Eventueel zou je een naailesdocent kunnen vragen om hem voor jou te bestellen.



Dit staat op hun site;

"Wij leveren ter bescherming van onze huidige klanten en toekomstige klanten uitsluitend aan bedrijven die de producten doorverkopen aan de consument of onze producten gebruiken voor productie doeleinden en vragen daarom een eerste minimale orderbedrag van € 250,-"



Dus dan zou je een naailesdocent moeten vinden die al klant bij hun is of eentje die in één keer voor 250 euro bij hun wil bestellen. Wordt ook lastig ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
http://www.veritas.be/esh ... 50226-patronen/P-1263982-



Hier staat hij ook. De site laadt alleen niet helemaal goed op mijn mobiel, ik kan geen aantal aanklikken, maar ik weet niet of dat aan de site ligt of aan mijn mobiel.
Alle reacties Link kopieren
Beelicious, ik heb me aangemeld voor de facebook groep. Als niet-lid kan ik niet zien of ze ook patronen verkopen, maar wie weet.



Damas, zowel het losse patroon als de editie lente 2014 zijn niet meer leverbaar. Dinsdag ga ik kijken in de bieb. Op de website lijkt het echter alsof ze niets van Le maisonnette Victor in hun collectie hebben.

In mijn omgeving heeft niemand dit patroon, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je? Je mag hem wel lenen? Ik wil hem niet kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Stripverhaal bij veritas is hij ook niet meer leverbaar. Ook de Franstalige versie niet. Ik kan hem alleen op een verlanglijstje zetten, niet in het winkelmandje stoppen. Ik heb veritas gemaild met de vraag of er nieuwe exemplaren gaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Myself82, lief van je! Ik woon in ; is dat in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je bij een oproep op de fb groep naaien voor vriendinnen om het patroon te mogen overtekenen en kopiëren van de handleiding zeker mensen uit Eindhoven vind!



Succes, ik woon helaas 2u rijden bij je vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat patroon twee dagen geleden voor mijn tweelingdochters besteld en betaald op een Nederlandse website.

Het wordt 12 mei geleverd door de leverancier na herdruk.
Alle reacties Link kopieren
Ietjefietje, dat klinkt perfect! Bij welke webshop heb je het besteld? Dan ga ik dat ook doen.
Alle reacties Link kopieren
QIk heb net voor je gekeken en je kan hem nog bestellen.

Ik heb hem besteld via xxxx.nl (ik heb het weggehaald)

Dan ga je naar de webshop en daarna naar patronen en daar staat het patroon voor € 9,00 euro.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
Laat even weten als je het gelezen hebt, dan haal ik het weg
Alle reacties Link kopieren
Ietjefietje, ik heb je link gemist, maar net heb ik het patroon ook besteld bij een webshop die 12 mei levert. Heel erg bedankt!



Alle anderen ook bedankt voor de moeite!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven