Tijdelijke woning Eindhoven

23-08-2016 23:51 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik ben Sharon, 28 jaar en woon momenteel in onderhuur in een appartement in Eindhoven. Helaas moet ik 5 september het appartement weer verlaten omdat de bewoner weer terugkomt van haar reis.

Dus ben ik weer op zoek naar een (tijdelijke) woning in Eindhoven. Ik heb de afgelopen 10 maanden onderhuur gedaan bij mensen die op reis gingen. Ivm verhuizing naar Delft in december, waar mijn vriend woont, zal ik ook nu weer een tijdelijk onderkomen in Eindhoven moeten vinden (van september - november).

Ken of ben jij iemand die bijvoorbeeld op reis gaat of die om een andere reden een huurder zoekt voor zijn / haar appartement dan hoor ik het graag .

Max budget is €680 all inclusief. Ik ben een nette jonge vrouw.



Groetjes Sharon
Alle reacties Link kopieren
Hallo Sharon, ikzelf heb helaas niets te huur voor je, maar ik weet wel dat de Gemeente Eindhoven vaak panden heeft die bewoond "moeten" worden om krakers en vandalisme te voorkomen. Bij mij in de buurt zijn ook meerdere panden zo bewoond.

Wij hebben (als gezin) een jaar in een woning gewoond wat gesloopt ging worden (hadden huis verkocht maar nieuwe huis werd nog gebouwd)...

Ik zou gewoon de gemeente Eindhoven eens bellen (niet geschoten is altijd mis ...)
Alle reacties Link kopieren
Sta je open voor anti-kraak?

Ik weet dat in het voormalige schoolgebouw van Het Stedelijk College woonruimte beschikbaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven