wordfeud

05-01-2017 07:20 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil er iemand wordfeud met mij spelen?

Liefst iemand die het spel ook echt afmaakt.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
quote:clueless17 schreef op 05 januari 2017 @ 09:34:

Ik wil ook wel met je spelen!

Ik heb ook mn buik vol van mensen die het spel niet uitspelen, 1 keer per dag een woordje leggen of resignen als je een duur woord legt of niet wil daten Ben je er goed in?
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Dennis en Sssst, heb jullie een pb gestuurd. Clueless en Chrisjoh, jullie hebben die niet aanstaan.
Alle reacties Link kopieren
Mn pb staat aan!

Of ik goed ben vind ik gevaarlijk om te zeggen, maar ik win vaak
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij staat ie nu aan.

Of je wel of niet goed bent met word feud ligt er ook aan welke letters je krijgt .

Net als met kaarten.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh, bij jou krijg ik een foutmelding.



Clueless, volgens mij staat tie nog niet aan bij jou.
quote:Oakes schreef op 05 januari 2017 @ 09:43:

Dennis en Sssst, heb jullie een pb gestuurd. Clueless en Chrisjoh, jullie hebben die niet aanstaan.Ik heb niks binnen
Alle reacties Link kopieren
Nu staat ie wel aan als het goed is.

Tja,met rotletters een goeie move maken is net de kunst
quote:chrisjoh schreef op 05 januari 2017 @ 09:48:

Volgens mij staat ie nu aan.

Of je wel of niet goed bent met word feud ligt er ook aan welke letters je krijgt .

Net als met kaarten.Nou, niet alleen hoor. Ik heb steeds mensen die niet op de gekleurde vakjes letten en gewoon maar wat leggen. Die leggen bijvoorbeeld 'soep' en hadden met 'poes' op een ander plekje meer dan drie keer zo veel kunnen scoren.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 05 januari 2017 @ 10:01:

[...]



Nou, niet alleen hoor. Ik heb sinds mensen die niet op de gekleurde vakjes letten en gewoon maar wat leggen. Die leggen bijvoorbeeld 'soep' en hadden met 'poes' op een ander plekje meer dan drie keer zo veel kunnen scoren.De scrabble koningin, damn je bent goed!
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Spelen jullie standard of random ? Ik altijd random.

Ik kan mijn statistieken niet bekijken omdat ik geen betaalde versie heb.



Mijn laatste spelletjes heb ik 488-381 verloren en 319-406 gewonnen.



Ik speel sinds 2013.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Snoesje, ik speel allebei. Mijn laatste spel was 457 verloren tegen 429.
Alle reacties Link kopieren
Heb nu geprobeerd aneso jou n prive berichtje te sturen met mijn Wordfeud naam.

Hoop dat het gelukt is .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gelukt! Ik nodig je uit.
Alle reacties Link kopieren
Oke.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Grappig dat jullie nog spelen, ik ben afgehaakt na ettelijke keren tegenstanders te krijgen die valsspelen door hun letters in een generator te stoppen voor het duurste woord. Dan is er weinig meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Daardoor ben ik toentertijd ook afgehaakt inderdaad. En door de voorstellen voor gratis seks. Maar eerlijke spelletjes vind ik nog altijd wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Daarom speel ik alleen nog met vriendinnen.

Maar wel een goeie actie dit topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel alleen met vrienden . Een vreemde man al n jaar of twee. Altijd keurig en netjes.

Nog nooit iets raars mee gemaakt. Ik speel het graag en veel .vooral nu in deze rot maanden .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
En ik word alweer ingemaakt...
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
He, dit is een goed idee!! Ik ben vorig jaar gestopt inderdaad, omdat ik de ene na de andere kansloze wordfeuder trof. Maar ik doe graag weer mee (Ik ben nogal fanatiek hierin, dus benieuwd hoe goed iedereen is )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens met vreemden gespeeld, na een stuk of vier woorden kwam er dan een chatberichtje hoe ik heette en hoe oud ik was.



Er kwam nooit meer een nieuw woord als ik antwoordde dat ik Barend heet en 63 jaar ben. Vreemd, toch ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 05 januari 2017 @ 10:56:

Ik heb wel eens met vreemden gespeeld, na een stuk of vier woorden kwam er dan een chatberichtje hoe ik heette en hoe oud ik was.



Er kwam nooit meer een nieuw woord als ik antwoordde dat ik Barend heet en 63 jaar ben. Vreemd, toch ? Met de profielfoto van je opa. Had je een pb gestuurd maar kreeg een foutmelding.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 05 januari 2017 @ 10:56:

Ik heb wel eens met vreemden gespeeld, na een stuk of vier woorden kwam er dan een chatberichtje hoe ik heette en hoe oud ik was.



Er kwam nooit meer een nieuw woord als ik antwoordde dat ik Barend heet en 63 jaar ben. Vreemd, toch ?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat mensen hier nog actief spelen! In mijn omgeving doet bijna niemand het meer helaas.
Ik speel in periodes. Ik stop meestal, tot zover, als ik weer eens genoeg heb van afhakers, slappe tegenstanders, en rare chats ( en dat zijn in mijn geval vrouwen want mannen resignen al direct...) Ik heb geen rating maar ben onder random players mijn gelijke nog niet tegengekomen. Ik probeer wel rond de 500 te scoren voor zover mogelijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven