wordfeud

05-01-2017 07:20 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil er iemand wordfeud met mij spelen?

Liefst iemand die het spel ook echt afmaakt.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond deed word feud vreemd.kreeg steeds als ik m aanklikt Facebook .

Nu kan ik m aanklikken en blijft ie heel zenuwachtig knipperen.

Heb mijn iPad al gereset.niks lukt

Hoop dat mijn medespelers van viva dat zijn er twee.dit lezen.en weten waarom ik niet meer reageer.

Ga mijn Wordfeud app er af gooien.en n nieuwe installeren .hoop dat ik iedereen terug kan vinden.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Je hebt me weer!
Alle reacties Link kopieren
Ja gelukkig maar.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
En nog iemand .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik speel ook nog steeds met een aantal van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het toch een walgelijk spel, als je onwijs lekker begint en dan de laatste acht (!) beurten gewoon geen klinkers meer krijgt.

Ook niet na een ruilbeurt
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt blijf ook meestal met n Q zitten.en volgens mij zit er n overschot aan.NNNNNNetjes.in.heb er soms 4 of 5 tegelijk. Toch blijft het leuk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik speel ook voor de lol, maar erger me aan mensen die blijven passen, terwijl ik ook pas, maar ver voor sta met punten..
Alle reacties Link kopieren
quote:kitty26 schreef op 18 april 2017 @ 21:05:

Ik speel ook voor de lol, maar erger me aan mensen die blijven passen, terwijl ik ook pas, maar ver voor sta met punten..

Ze kunnen waarschijnlijk niets leggen.



Of begrijp ik je verkeerd?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Dat passen kan ook tactisch zijn. In het ideale geval zou het maar 3 keer moeten kunnen.

Die vele Q's en Y's zijn me ook opgevallen, misschien werd het Engelse alfabet als standaard genomen.

Oh en over tactisch spelen gesproken; als ze nooit iets weggeven en veel woordjes als he, oh, huh leggen en/of Engelse woorden of helemaal rare woorden, speel ik geen tweede keer met ze. Heb ook weleens opgegeven om er vanaf te zijn.

Dat is toch ook niet leuk spelen. Fijner is met lange woorden en dat je snel kunt spelen. Ik denk het liefst maar 1 of 2 seconden over een zet.



Ik zeg er ooit overigens nooit iets over zoals die persoon deed bij lotte35



Wat mensen bij mij waarschijnlijk irritant vinden dat ik altijd tot het laatst doorspeel ook al zou er geen kans voor me zijn om te winnen. Maar dat komt omdat ik via pc speel en dus de scores niet zie....
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik doe mee!
Alle reacties Link kopieren
KopjeKoffie, doorspelen is altijd sportief!
Alle reacties Link kopieren
Of je achter staat of voor. altijd de pot uitspelen.opgeven vind ik niet sportief .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:chrisjoh schreef op 19 april 2017 @ 08:08:

Of je achter staat of voor. altijd de pot uitspelen.opgeven vind ik niet sportief .Helemaal mee eens
quote:kitty26 schreef op 18 april 2017 @ 21:05:

Ik speel ook voor de lol, maar erger me aan mensen die blijven passen, terwijl ik ook pas, maar ver voor sta met punten.. Na drie keer is het spel dan toch uit? Je kunt niet blijven passen na drie keer keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 18 april 2017 @ 23:34:

Die vele Q's en Y's zijn me ook opgevallen, misschien werd het Engelse alfabet als standaard genomen.

Oh en over tactisch spelen gesproken; als ze nooit iets weggeven en veel woordjes als he, oh, huh leggen en/of Engelse woorden of helemaal rare woorden, speel ik geen tweede keer met ze. Heb ook weleens opgegeven om er vanaf te zijn.

Maar de Q en de Y zitten er allebei maar één keer in hoor, elk spel.

En ik denk dat je niet graag met mij zou spelen, want ik vind het juist gaaf om met kleine woordjes veel te scoren. Soms kun je met één letter hoger scoren dan met zes. Soms komt het spel dan vast te liggen. Dat is natuurlijk niet leuk, maar wel een uitdaging om er weer uit te komen. Die uitdaging mis ik als mensen steeds lange woorden leggen, waardoor winnen veel makkelijker is.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Oh ok, doorspelen zal wel een wordfeud dingetje zijn. Als je bijvoorbeeld naar Snooker kijkt, een echte gentlemensport, is opgeven bij niet meer in te halen achterstand juist gewoon.



Met korte woorden kun je inderdaad ook scoren maar ik merk niet dat ik vaker verlies omdat ik lange woorden maak. Bij lange woorden zijn er juist meer mogelijkheden om dubbele of triple woordwaarde te behalen. Het is natuurlijk wel zo dat wanneer de één lange woorden maakt en de ander nooit, dat degene met de lange woorden in het nadeel is. Och ja, ieder het zijne, ik heb liever niet dat het vastligt.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Het is ook gewoon een kwestie van geluk hebben.

Als je allebei steeds lange woorden kunt leggen, is dat inderdaad leuk spelen.

Maar als iemand twee keer een bingo kan leggen, en de ander heeft precies die twee beurten alleen maar klinkers, dan kan die laatste het bijna wel shaken.



Maakt het spannend, maar is ook wel rete-irritant
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Twee keer een bingo in één spel is me geloof ik nog niet gelukt. Creatieve vondsten vind ik ook altijd leuk, ook al de tegenpartij ze maakt. Ik geef dan ook meestal een compliment.

Ik ben eigenlijk ook niet competitief, zou het eigenlijk meer moeten zijn, vooral in het dagelijks leven.

Bij Wordfeud heb ik verschillende vaste leuke tegenstanders en sommige laat ik soms expres winnen, anders vind ik het zielig
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook leuke medespelers.o.a twee via viva.

Een medespelers (niet van viva)heb ik die ik wel eens laat winnen.zij kan er werkelijk niks van.

Verder probeer ik wel te winnen. Gaat best wel om en om.alleen met twee medespelers lukt het mij bijna nooit. Maar ik geef niet op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer altijd wel te winnen maar bij sommigen lukt me dat vrijwel nooit

En kwestie van geluk ook inderdaad. Soms kun je echt niets met de letters die je krijgt. Speel spel wel altijd uit, maar ken ook niemand die snel opgeeft op wf (gelukkig)
Alle reacties Link kopieren
quote:kitty26 schreef op 18 april 2017 @ 21:05:

Ik speel ook voor de lol, maar erger me aan mensen die blijven passen, terwijl ik ook pas, maar ver voor sta met punten..



Begrijp ik niet goed. Wat wil je dan dat ze afhaken.?

heb nooit over nagedacht. Ik pas als ik niks meer kan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik sta ruim voor, heb alleen nog bijvoorbeeld een Q waar ik niks mee kan. Dus ik pas, mijn tegenstander past dus netjes mee. Dan snap je de hint toch dat ik voor sta, dus het spel niet beeinigd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 19 april 2017 @ 08:45:

[...]



Maar de Q en de Y zitten er allebei maar één keer in hoor, elk spel.

En ik denk dat je niet graag met mij zou spelen, want ik vind het juist gaaf om met kleine woordjes veel te scoren. Soms kun je met één letter hoger scoren dan met zes. Soms komt het spel dan vast te liggen. Dat is natuurlijk niet leuk, maar wel een uitdaging om er weer uit te komen. Die uitdaging mis ik als mensen steeds lange woorden leggen, waardoor winnen veel makkelijker is.Oh is dat je geheim
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:kitty26 schreef op 19 april 2017 @ 17:39:

Ik sta ruim voor, heb alleen nog bijvoorbeeld een Q waar ik niks mee kan. Dus ik pas, mijn tegenstander past dus netjes mee. Dan snap je de hint toch dat ik voor sta, dus het spel niet beeinigd?Die hint zou ik dus ook niet snappen en vrolijk mee gaan passen. Passen doe ik wanneer ik niet kan. Als tegenstander ook niks kan, en past, is spel vanzelf keer afgelopen toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven