Zalando code?

14-04-2017 19:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Heeft iemand toevallig nog een kortingscode voor Zalando liggen? M'n karretje is 60 euro dus als iemand er nog eentje heeft die op alle bedragen werkt graag!

(Google heeft niks voor me deze keer helaas, die verwijzen je alleen naar de outlet waar artikelen 20% korting hebben maar die wil ik niet ;))
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Zalando is volgens mij de laatste tijd veel zuiniger met korting! Kan het vaak ook niet vinden of pas bij besteding vanaf 150 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kortingscode liggen van 12,50 euro, maar minimale bestelbedrag daarvoor is 75 euro.

Laat maar even weten als je geïnteresseerd bent, dan pb ik je de code.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
quote:zenga schreef op 14 april 2017 @ 19:54:

Zalando is volgens mij de laatste tijd veel zuiniger met korting! Kan het vaak ook niet vinden of pas bij besteding vanaf 150 euro.Ik dus ook! :/ Super jammer
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Calamitycat schreef op 14 april 2017 @ 19:58:

Ik heb een kortingscode liggen van 12,50 euro, maar minimale bestelbedrag daarvoor is 75 euro.

Laat maar even weten als je geïnteresseerd bent, dan pb ik je de code.Dank je! Maar ik wil niet nog meer bestellen (met jouw code en dan meer bestellen kom ik nog op hetzelfde bedrag uit haha)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
da's waar. Succes, hoop dat je nog wat reacties krijgt.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Calamitycat schreef op 14 april 2017 @ 20:06:

da's waar. Succes, hoop dat je nog wat reacties krijgt.Me too! Anders jammer dan maar niet geschoten is altijd mis toch ;)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
EGGHUNT17NL, 10%
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 14 april 2017 @ 20:17:

EGGHUNT17NL, 10%'De kortingscode is niet geldig in deze shop! EGGHUNT17NL' :(
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar gewoon bestellen, thanks anyway!
Internagelaktisch
quote:Calamitycat schreef op 14 april 2017 @ 19:58:

Ik heb een kortingscode liggen van 12,50 euro, maar minimale bestelbedrag daarvoor is 75 euro.

Laat maar even weten als je geïnteresseerd bent, dan pb ik je de code.Durf het bijna niet te vragen..
Alle reacties Link kopieren
quote:shift.delete schreef op 14 april 2017 @ 21:32:

[...]



Durf het bijna niet te vragen.. Mag je vast hebben! Dan heeft iemand nog iets aan m'n topic lol
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:shift.delete schreef op 14 april 2017 @ 21:32:

[...]



Durf het bijna niet te vragen.. Juist fijn dat ik er nog iemand blij mee kan maken Ik pb je de code.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
quote:Calamitycat schreef op 14 april 2017 @ 21:55:

[...]



Juist fijn dat ik er nog iemand blij mee kan maken Ik pb je de code.Wat lief, dankjewel
En Maaique bedankt : )
Zou de code vanaf 75 euro nog een keer geldig zijn? En zo ja, zou ik die dan misschien ook mogen gebruiken Calamitycat?
Alle reacties Link kopieren
Marie, op de bon staat dat deze maar één keer bruikbaar is. Je mag het van mij proberen hoor, maar graag hoor ik dan eerst van shift.delete of zij de code al gebruikt heeft. Hopelijk kijkt ze nog even op dit topic. Als ze de code al gebruikt heeft, wil ik je deze best via pb sturen maar ik betwijfel of de code dan nog zal werken.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Thanks, maar ik heb al een andere code gebruikt
Ik heb ook een vol karretje (iets voller, max bedrag maakt vandaar niet meer uit :hihi: ) kan flink wat nieuws gebruiken. Iemand toevallig nog een code die hij/zij niet van plan is te gaan gebruiken?

Ik hoop het :) :A:
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2018 09:59
Reden: Dit bericht is verwijderd i.v.m. laster.
99.42% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven