Gezondheid alle pijlers

10 kilo afvallen in een maand

28-07-2016 22:25 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Is dit mogelijk en hoe bereik ik dat vooral? Los van dat het ongezond is dat weet ik.



Ik weeg nu 89 kilo en ben 174 lang. Alle tips zijn welkom



Dankje alvast
zal best kunnen, met een salmonella vergiftiging ofzo
Alle reacties Link kopieren
Vast wel maar besef dat het er daarna 2x zo snel en mogelijk zelfs in hoeveelheid bij komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 28 juli 2016 @ 22:26:

zal best kunnen, met een salmonella vergiftiging ofzoDit soort reactie heb ik dus niks aan.
Alle reacties Link kopieren


Oh nee, geen popcorn
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
quote:gordijn87 schreef op 28 juli 2016 @ 22:26:

Vast wel maar besef dat het er daarna 2x zo snel en mogelijk zelfs in hoeveelheid bij komt.Dat besef ik me en is me ook waard
Waarom wil je dit weten? Ik zou beginnen met niet focussen op gewicht, maar op vorm. Oftewel als je af wil vallen ga gezonder eten en daarbij sporten.
Alle reacties Link kopieren
Ben meer opzoek naar tips hoe ik dat doe het afvallen, wat te eten , hoeveel bewegen, dat soort dingen
Alle reacties Link kopieren
Als je startgewicht 250 kilo is moet het wel lukken, bij een startgewicht van 89 kilo lijkt het me lastig worden.
Shakes?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je veel bijval gaat krijgen hier.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Wat te eten? Niks.

Hoeveel sporten? 24/7.



Geen krachttraining, alleen cardio. Je zou toch niet willen dat je spieren ontwikkelt en daardoor minder afvalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:rowanda schreef op 28 juli 2016 @ 22:27:

[...]





Dat besef ik me en is me ook waardWaarom wil je 10 kg kwijt in een maand en dan vervolgens er misschien 20 aankomen, wat is er zo belangrijk ?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht zelf aan 1000 calorieen en dan elke dag 2 uurtjes sporten, uur in de morgen en uur in de avond. En dan twee dag ipv 2 uur sporten, 4 uur sporten.
Alle reacties Link kopieren
quote:rowanda schreef op 28 juli 2016 @ 22:28:

Ben meer opzoek naar tips hoe ik dat doe het afvallen, wat te eten , hoeveel bewegen, dat soort dingenDan moet je je OP even aanpassen, want daarom vraag je of het mogelijk is. Niet hoe je het kunt bereiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:rowanda schreef op 28 juli 2016 @ 22:28:

Ben meer opzoek naar tips hoe ik dat doe het afvallen, wat te eten , hoeveel bewegen, dat soort dingen



gezond eten

3-4 x per week sporten



dan val je vanzelf in een verantwoord tempo af, tenzij er iets ernstig mis is met bv je hormoonhuishouding.



waarom ga je niet naar een dietiste?

en naar een sportschool voor een personal trainer?
Alle reacties Link kopieren
Eten: rauwe kip, beschimmeld fruit en flink bestorven groente.

Sporten: niet teveel, je moet natuurlijk geen spiermassa opbouwen.



Alternatief advies: ga op vakantie naar India en drink driemaal daags een halve liter water uit de Ganges. Drink water, eet niks. Gegarandeerd minimaal tien kilo eraf binnen een paar weken!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:rowanda schreef op 28 juli 2016 @ 22:30:

Ik dacht zelf aan 1000 calorieen en dan elke dag 2 uurtjes sporten, uur in de morgen en uur in de avond. En dan twee dag ipv 2 uur sporten, 4 uur sporten.Zult vast 10 kg kwijt raken maar niet meer kunnen bewegen vanwege blessures of erger. Focus je op een realistisch doen want dat is dit niet. En nogmaal wat is het dat het zoveel waard is.
Alle reacties Link kopieren
quote:rowanda schreef op 28 juli 2016 @ 22:30:

Ik dacht zelf aan 1000 calorieen en dan elke dag 2 uurtjes sporten, uur in de morgen en uur in de avond. En dan twee dag ipv 2 uur sporten, 4 uur sporten.wat jij wil is pure zelfdestructie. echt gekkenwerk. je bent je lijf aan het ondervoeden en pleegt roofbouw door opeens zoveel te sporten. ik neem dat je tot nu toe niet sportte?
Alle reacties Link kopieren
Kwark als ontbijt, 150 ml

Tussendoor fruit

Lunch koolhydraat arm

Tussendoor opkikker

Avond sla en koolhydraat arm

2 liter water op een dag

En 6 dagen minimaal 2 uur sporten



Of je volgt het ziekenhuis dieet
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 28 juli 2016 @ 22:31:

[...]





gezond eten

3-4 x per week sporten



dan val je vanzelf in een verantwoord tempo af, tenzij er iets ernstig mis is met bv je hormoonhuishouding.



waarom ga je niet naar een dietiste?

en naar een sportschool voor een personal trainer?



Ik wil niet naar een dietiste of personal trainer heb daar geen geld voor en nog meer redenen waarom liever niet.



Gezond eten vind ik altijd zo lastig want wat is dat dan precies, hoeveel calorieen mag ik eten en in welke vorm. Hoeveel sporten is belangrijk. Hoop dat hier iemand me mee kan helpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gordijn87 schreef op 28 juli 2016 @ 22:29:

[...]





Waarom wil je 10 kg kwijt in een maand en dan vervolgens er misschien 20 aankomen, wat is er zo belangrijk ?to, geef hier nu ns antwoord op?
Alle reacties Link kopieren
Eens rekenen. Stel je hebt 2000 calorieën per dag nodig. Je eet er 1000 minder, dan val je een kg per wek af. Dat is 4 kg in 4 weken, dat is te weinig. Eet je niks en drink je alleen 4 weken lang val je 8 kg af. En die 2 kg extra ook wel, maar dan aan vocht en spieren. Moet lukken joh.

Daarna ligt wel je hele stofwisseling overhoop, en komt alles wat je dan gaat eten er dubbel en dwars aan en kweek je een leuke eetstoornis, maar het zal het waard zijn.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het inderdaad verstandig is om hulp in te schakelen: dietist en personal trainer. Met name om te voorkomen dat je onhaalbare en zeer ongezonde doelen stelt en ervoor te zorgen dat het resultaat langer blijft dan een jaar. 10 kg in een maand is nu niet bepaald een oppepper voor je gezondheid.
Ik zou niet onder 1500 gaan zitten. Hoeveel beweeg/sport je nu?

Hoe ziet je eetschema er nu uit? Het is makkelijker tips te geven aan hand van bestaand plan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven