Gezondheid alle pijlers

Afleiding

24-07-2016 20:04 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil jullie allen bedanken voor jullie verhalen en spelletjes op het forum. Het heeft me geholpen om door een moeilijke periode heen te komen en het helpt me nog, nu ik herstellende ben van een ernstige ziekte. Het helpt heel goed om je eigen situatie te relativeren en dingen in een ander perspectief te zien. Vooral sommige hilarische topics en de opmerkingen van sommige forummers kan ik lekker om lachen. Vraag en antwoord topics zijn heel leuk omdat je daar maar een korte concentratie boog voor nodig hebt. Ideaal als je weinig energie hebt.



Wat ik wil zeggen dat andere forummers bewust sommige topics (voor een oplossing van hun eigen problemen of voor de fun) plaatsen maar daarbij onbewust (of bewust) andere mensen ook helpen.



Dank voor de vele leesplezier en de afleiding
Alle reacties Link kopieren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren




Als je dan een plaatje zoekt en Johnny Depp tegenkomt, mag hij niet ontbreken



Sterkte TO
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Life is short. Eat dessert first.
Mocht ik er aan meegeholpen hebben, graag gedaan

En zoniet, dan toch .



En heel veel beterschap!!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte en fijn dat je zoveel steun ervaart hier
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte toegewenst. Afleiding is vaak een goed medicijn. Als je maar geen vlucht wordt
let it roll
Alle reacties Link kopieren
Je=het
let it roll
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie leuke foto's en berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan! Ik hoop dat het je helpt!
let it roll
Beterschap TO



Ik ben vorig jaar ernstig ziek geweest en toen heb ik ook heel veel op het forum gelezen.

Het helpt je de dag een beetje door zeg maar. Een boek kon ik me niet op concentreren maar met forum kun je gewoon een nieuw topic lezen als je de draad kwijt bent van een andere.



Sterkte met je herstel
Alle reacties Link kopieren
Dank je Sandvi. Ik hoop dat je geheel bent hersteld.
Nog niet helemaal, het is een lange weg en niet alles zal weer worden hoe het was maar het gaat de goede kant op.



Ik hoop dat jouw herstel spoedig verloopt
Alle reacties Link kopieren
Iets afbreken gaat heel snel, iets opbouwen kost tijd. Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven