Gezondheid alle pijlers

Altijd maar moe?

21-01-2017 20:27 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me altijd maar zo moe! Ik slaap tussen de 8 en 9 per nacht aan 1 stuk door, ga rond hetzelfde tijdstip naar bed en weer op (ook in het weekend), sta niet met een moe gevoel op, maar stort aan het eind van elke dag vaak behoorlijk in. Ik heb dan echt nog heel weinig energie en tel ’s avonds bij wijs van spreke de uurtjes af tot ik weer mag gaan slapen.



Daarbij heb ik ook dagelijks last van pijn in mijn schouders / nek / bovenkant van mijn rug en heb ik periodes waarin ik veel zware hoofdpijn heb (die ook vanuit mijn nek lijkt te komen).



Nu heb ik een redelijk stressvolle periode achter de rug en daar weet ik het altijd aan, maar nu is mijn situatie al een tijd wat rustiger en ik blijf maar zo moe. Daardoor vraag ik me af of het niet iets anders is. Ik ben bij de huisarts geweest en heb bloed laten prikken, maar daar kwam niets uit. Ik eet ‘normaal’ (regelmatig en gezond), rook en drink niet en ik beweeg, dus ik weet niet zo goed wat ik zou moeten doen om me wat energieker te voelen. Anyway, misschien herkent iemand dit of heeft iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Het probleem zit hem blijkbaar in je nek.

Dat kan met stress te maken hebben maar ook met vele uren in een verkeerde houding zitten om maar iets te noemen.

Wat voor werk doe je?
Alle reacties Link kopieren
Als er niets uit is gekomen bij de dokter (gelukkig!), dan vermoed ik dat het misschien toch door de stressvolle periode komt? Hoe lang is die nu voorbij? Ik denk dat dit langer zijn naweeën kan hebben dan je denkt. Misschien zou je vitamine D kunnen gaan slikken?
Alle reacties Link kopieren