Gezondheid alle pijlers

Arts wil helpen bij mishandeling die ik niet heb toegegeven.

21-02-2014 13:21 104 berichten
Ik weet het even niet meer.

Ik ben bij een arts geweest voor bepaalde verwondingen op het moment dat mijn man even weg was werd mij gelijk gevraagd wat er echt gebeurd was, ik heb gezegd dat het een ongeluk was.



Nu moet ik binnenkort aan die verwonding geopereerd worden maar ik moest eerder terug door complicaties.



Op het moment dat ik bij hem kwam had ik een andere lichte verwonding ik zat nog niet en hij vroeg gelijk hoe ik daar aan kwam.



Ik vertelde hem klunzig te zijn.



Aan het einde van behandeling kwam hij er weer op terug en zij hij opnieuw dat hij me wilde helpen maar dat ik wel zelf om hulp moet vragen en sat hij nog niet weet hoe hij moet helpen maar dat hij daar alle moeite voor zou doen.maar dat ik het hem dan toch toe moet geven.



Maar goed zoals jullie al begrijpen komen deze verwondingen er niet zomaar maar het is iets van de laatste tijd daarvoor nooit.



Ik weet niet zo goed wat ik moet doen hij heeft gezegd dat ik contact op kan nemen, maar ik bedoel dan moet ik die afdeling bellen en wat moet ik dan zeggen.



Ik zie hem hem nog wel terug voor operatie maar ja.



En kan hij wel wat doen en als ik nou eerst ja zeg en me dan toch bedenk.



Wat nu?
Misschien een gesprek aanvragen met die arts? Onder het mom de operatie voorbespreken bijvoorbeeld.
Ik snap er niks van, hoe kom je aan die verwondingen? En waarom zou je niet eerlijk erover zijn?
Alle reacties Link kopieren
Je man heeft je dus zo mishandeld dat je daarvoor naar de huisarts moest. En erger nog, er aan geopereerd moet worden. En die arts ziet met zijn heldere verstand dat je mishandeld bent en biedt je zijn hulp aan.

En jij weet niet wat je moet doen????



Nou, met beide handen aanpakken zou ik zeggen!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...