Gezondheid alle pijlers

Borst ziet er anders uit

01-10-2014 11:15 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week of 3 voelt mijn linkerborst bij de tepel warm aan en de tepel trekt naar binnen. Zag ik vanmorgen dat er een soort deuk in mijn borst zit.

Aangezien ik niet van het type ben dat gelijk naar de huisarts ga, vraag ik me nu toch af of maar niet gelijk een afspraak moet maken. Wat zeggen jullie?
Enjoy the little things in life
Alle reacties Link kopieren
Met dit soort klachten MOET je naar de huisarts. Echt hoor! Bellen dus.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Dat is zéker iets waarmee je direct naar de huisarts moet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Huisarts!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
dokter, gelijk bellen !!
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
Lees hier maar. http://m.thuisarts.nl/kno ... ng-in-mijn-borsten?mobile
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Je had al bij de huisarts moeten zitten toen hij warm aanvoelde en je zag dat de tepel naar binnen trok. Het kan een ontstoken melkklier zijn maar ook dat heeft behandeling nodig. En je moet natuurlijk na laten kijken of het niet iets veel ernstigers is. Belllen dus en zo spoedig mogelijk een afspraak maken.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Vooral dit stuk uit de tekst is belangrijk. Ik hoop dat je nu inziet dat het echt noodzakelijk is te onderzoeken waarom je borst is veranderd van vorm en waarom je tepel is ingetrokken.



Verandering van de huid of tepel

Deukjes of kuiltjes in de huid kunnen ook wijzen op een verandering in uw borst. Een ingetrokken tepel kan door kanker worden veroorzaakt. Roodheid en schilfering van de tepel komen bijvoorbeeld door eczeem, maar soms door kanker. Ook een wondje dat niet goed geneest is soms kwaadaardig.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Tjonge jonge jonge.... ongelooflijk dat je zoiets eerst hier gaat vragen.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week dinsdag ga ik naar de huisarts. Aangezien we een paar dagen weggaan, lukte het even niet eerder.

Ik houd jullie op de hoogte, ben eigenlijk flink geschrokken toen ik jullie berichtjes las.
Enjoy the little things in life
Wat de rest zegt. Wat moet er bij jou gebeuren wil je wel naar een dokter gaan? Hier zouden bij mij alle alarmbellen afgaan!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik vind het echt onverantwoord dat je pas dinsdag gaat. Dan maar wat later weg hoor, dit is hartstikke serieus.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Dat duurt nog een week! Je zou hier juist prioriteit aan moeten geven, je gezondheid lijkt me belangrijker dan een paar dagen weg. Ongelofelijk.
Ik zou echt prioriteiten stellen. ...Een paar dagen weg is belangrijker dan je gezondheid?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke46 schreef op 01 oktober 2014 @ 11:26:

Volgende week dinsdag ga ik naar de huisarts. Aangezien we een paar dagen weggaan, lukte het even niet eerder.

Ik houd jullie op de hoogte, ben eigenlijk flink geschrokken toen ik jullie berichtjes las.ik schrok toen ik jouw vraag las.... want verandering in de borsten / tepels is niet zomaar niks..
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
Cru gezegd: stel dat het kanker is in het ergste geval... Zou je dan niet spijt hebben als haren in je hoofd dat je een weekendje weg hebt verkozen boven een bezoek aan de dokter? Dat je kostbare dagen hebt weggegooid als het ware? Als je vandaag naar de huisarts zou gaan kan je in het gunstigste geval morgen al de uitslag hebben. Dan zit je toch heel wat prettiger, aankomend weekend? Als de uitslag goed is, bedoel ik?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Helaas valt dit niet onder de annuleringsverzekering.



Maar goed, we gaan nu richting Schiphol.
Enjoy the little things in life
Is dit een grap?
Alle reacties Link kopieren
TO, ben jij een troll? Please, zeg me dat je niet serieus bent...



Vind het echt onbegrijpelijk dit.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:ikke46 schreef op 01 oktober 2014 @ 11:34:

Helaas valt dit niet onder de annuleringsverzekering.



Maar goed, we gaan nu richting Schiphol.



Als je met je vriend gaat, dan is ie een lamzak dat ie je niet eerst bij de huisarts wil hebben.



(En als het "een" vriend of vriendin is eigenlijk ook)



Nou, veel plezier gewenst dan maar op je zorgenvrije vakantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:vogelkip schreef op 01 oktober 2014 @ 11:35:

Is dit een grap?

Denk het helaas niet.

Maar ja aan de andere kant, als TO het al weken heeft, kunnen die paar dagen langer er ook nog wel bij.



TO misschien kun je nog een foto appen naar die vakantiedokter bedoeling waar op tv steeds reclame voor gemaakt wordt?
Wat ik me dan afvraag, hè.... Je hebt een warme tepel. De tepel trekt terug. En dan later ook nog eens een deuk in je borst. Je dacht meteen; ik ga op het viva-forum een topic openen? Je hebt niet even gegoogeld? Want als je dat laatste had gedaan, had je meteen gelezen dat dit serieuze klachten zijn en waar je mee naar een huisarts moet. Dus neem alsjeblieft de adviezen aan die je hier krijgt. Heb je de assistente uitgelegd wat de klachten zijn? Dan kun je toch wel even tussendoor? Echt, ik wil je niet bang maken, maar ik vind dit zorgelijk. En liever bang terwijl er achteraf niks ernstigs is dan dat je kostbare dagen verloren laat gaan. Sorry. Ik vind dit dom.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ze het niet eens verteld.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 01 oktober 2014 @ 11:27:

Sorry, maar ik vind het echt onverantwoord dat je pas dinsdag gaat. Dan maar wat later weg hoor, dit is hartstikke serieus.Eens..maar er zijn ook mensen die bang zijn voor een eventuele diagnose en stellen het (onbewust) uit om naar de dokter te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou nou, niet zo oordelen hoor.

TO zal vast wel bezorgd zijn want ze opent hier een topic.



Zou je zelf een vakantie cancellen waar je NU op weg naartoe gaat?

Ik niet.

Dom, ja. Maar ook menselijk.



Beetje meer begrip zou niet misstaan.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven