Gezondheid alle pijlers

Buisjes en tinnitus

27-08-2016 20:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

De KNO arts wil bij mij trommelvliesbuisjes plaatsen, maar ik heb tinnitus. De KNO arts zegt dat de kans klein is dat de tinnitus vergert, maar ik lees tegenstrijdige berichten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ja, de KNO arts heeft vast ervaring
Alle reacties Link kopieren
Als je al zware klachten hebt door je tiinitus dan zou ik voorzichtig zijn met buisjes plaatsen. In welke tinnituscategorie zit je ? Mijn man op niveau 4, een luide brom en een hoge piep. Gekmakend.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een second opinion vragen.
Alle reacties Link kopieren
De arts zegt dat de kans klein is dat het je tinnitus verergert, jij leest (op internet?) verschillende dingen en nu wil je van de mensen hier op het forum het Ultieme Antwoord?



Vervelend trouwens dat je wéér een aandoening er bij hebt, of is de rest allemaal verholpen ondertussen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 27 augustus 2016 @ 22:40:

De arts zegt dat de kans klein is dat het je tinnitus verergert, jij leest (op internet?) verschillende dingen en nu wil je van de mensen hier op het forum het Ultieme Antwoord?



Vervelend trouwens dat je wéér een aandoening er bij hebt, of is de rest allemaal verholpen ondertussen?



Ik zoek alleen maar naar ervaringen van anderen, meer niet.

Rest gaat een stuk beter, denk dat er medisch gezien niet zo veel aan de hand was gelukkig. Tinnitus heb ik overigens al jaren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 27 augustus 2016 @ 21:36:

Als je al zware klachten hebt door je tiinitus dan zou ik voorzichtig zijn met buisjes plaatsen. In welke tinnituscategorie zit je ? Mijn man op niveau 4, een luide brom en een hoge piep. Gekmakend.Hmm, ja bij mij is het ook redelijk hard, zeker als het stil is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven