Gezondheid alle pijlers

Curanol

26-07-2016 09:08 11 berichten
Ik ben zwanger en heb een aambei die, heel vervelend, steeds naar buiten komt na de ontlasting. Ik heb er geen last van, behalve als hij dus naar buiten is gekomen. Sorry voor de details.

Nu lees ik overal lovende verhalen over curanol, en ik heb zelf de zalf al wel eens geprobeerd, alleen dat vond ik zulk vies spul!



Heeft er iemand hier ervaring met alleen de tabletten? Of werkt het echt het beste in een combi zalf/tabletten? het liefst zou ik de zetpillen willen geloof ik, maar die lijken er niet meer te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat hier in de stad verkoopt nog gewoon van die Curanol zetpillen.

Zal vast niet de enige zijn.

Curanol wordt ook door apotheken verkocht, daar zou je ook kunnen kijken.
Alle reacties Link kopieren
De zetpillen kan ik bij onze groothandel ook niet meer bestellen zie ik. En op de website van curanol zelf staan ze ook niet meer, dus denk inderdaad dat die uit de handel zijn. Je kan net geluk hebben dat ze nog ergens te vinden zijn, maar die voorraad zal niet meer aangevuld worden denk ik.

Zelf geef ik de voorkeur aan zinksulfaatvaselinecreme. Dit is via de apotheek te krijgen en is ook eerste keus bij aambeien. Misschien dat je dat kan halen?
quote:-Belle- schreef op 26 juli 2016 @ 09:18:

De zetpillen kan ik bij onze groothandel ook niet meer bestellen zie ik. En op de website van curanol zelf staan ze ook niet meer, dus denk inderdaad dat die uit de handel zijn. Je kan net geluk hebben dat ze nog ergens te vinden zijn, maar die voorraad zal niet meer aangevuld worden denk ik.

Zelf geef ik de voorkeur aan zinksulfaatvaselinecreme. Dit is via de apotheek te krijgen en is ook eerste keus bij aambeien. Misschien dat je dat kan halen?



Dankje voor het kijken! Jammer, voor mijn gevoel werkt dat het directst. Maar dat zal wel niet zo zijn, anders was het er vast wel in gebleven.



Werkt zinksulfaatvaseline ook voor binnen in? Het is denk lastig om de zalf naar binnen te duwen?
Alle reacties Link kopieren
Vies spul? Je moet het niet opeten he..



Ik gebruikte eerst alleen de zalf toen ik zwanger was maar dat hielp niet, in combi met de tabletten was het zo weg..
Alle reacties Link kopieren
quote:jurkmetstipjes schreef op 26 juli 2016 @ 09:25:

[...]





Dankje voor het kijken! Jammer, voor mijn gevoel werkt dat het directst. Maar dat zal wel niet zo zijn, anders was het er vast wel in gebleven.



Werkt zinksulfaatvaseline ook voor binnen in? Het is denk lastig om de zalf naar binnen te duwen? Werkt ook voor binnenin, je brengt het aan/in met je vingers. Even vingercondooms erbij kopen in de apotheek
quote:bam1984 schreef op 26 juli 2016 @ 09:26:

Vies spul? Je moet het niet opeten he..



Ik gebruikte eerst alleen de zalf toen ik zwanger was maar dat hielp niet, in combi met de tabletten was het zo weg..



Lol, heb ik dat dus verkeerd gedaan de hele tijd!



Belle, je brengt het dus toch ook inwendig in.
Alle reacties Link kopieren
De tabletten en zalf staan in het Kruidvat krantje van deze week.
Alle reacties Link kopieren
In het ziekenhuis waar ik ben bevallen raden ze de combinatie van zalf en tabletten aan. Na bijna 3 weken zijn de aambeien nog niet weg, maar al wel zeer veel kleiner geworden.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
De combinatie van zalf en tabletten werkt als een tierelier. Toen ik bevallen was had ik er iets meer uitgeperst dan alleen de baby. Binnen een paar dagen merkte ik al resultaat. Wat boeit jou nou of t vies spul is, je smeert het toch maar in je kont.
Alle reacties Link kopieren
Maar wel met vingercondooms he, gatekeeper...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven