Gezondheid alle pijlers

eng verhaal over tampons

20-07-2007 17:18 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren zo iets raars. Ik was met mijn vriend aan het vrijen en opeens voelt hij een raar stukje. Ik voelen en met veel moeite kreeg ik het eruit. Blijkt het een stuk plastic van een omhulsel van een tampon te zijn. Ik schrok mij kapot. Volgens mij heb ik daar wel 3 weken mee rondgelopen. Dus meiden, pas op daarmee.
Ik heb al een paar keer gehad dat ik het topje van het plastic er niet had afgehaald, trok ik de tampon eruit, was het eerste topje nog heel smal! Erg stom, daarom let ik nu goed op als ik 'm inbreng.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook een keer gehad, maar toen kwam het er al na een halve dag uit. Toen schrok ik al, kun je nagaan als het er drie weken in zat.... 

Het is echt zo'n dingetje om te vergeten.... brr! Onhandig, dat doorzichtige plastic (zeker als je niet helemaal wakker bent enzo)
Alle reacties Link kopieren
Waarom zit er niet een knalroze folietje omheen? Veel handiger toch?Maandverbandjes zitten toch ook niet in een doorzichtig plasticje?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, zo'n ramp is het toch niet?



Vind het wel grappig eigenlijk.;)



Denk iig niet dat het kwaad kan, zo'n stukje plastic.



Als het nou een hele tampon was die er al drie weken zat
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wanneer komt de film uit?
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wanneer komt de film uit?
The Wrath of the Tampon ofzo?
'It could be lupus'
Alle reacties Link kopieren




quote: Vish reageerde



Jemig, wanneer komt de film uit?

The Wrath of the Tampon ofzo?

En wie speelt het plasticje????
Jij!!

niet alles afschuiven op een ander he?:P
Alle reacties Link kopieren
sjonge jonge, je zou eens moeten weten wat ik allemaal laat slingeren in die vagina
Alle reacties Link kopieren
liever niet...
Alle reacties Link kopieren
sjonge jonge, je zou eens moeten weten wat ik allemaal laat slingeren in die vagina




Specifiek in die vagina??

Ik lees net nog dat je twee anussies hebt. Je bent een bijzonder mens Meds!
Alle reacties Link kopieren
Meds krijgt binnenkort ook haar eigen pijler hier op het vivaforum.

Kan ze klagen over al haar problemen.

Voordeel voor ons is dat wij daar dan ook weer dingetjes uit kunnen kiezen om te hebben. Scheelt weer een hoop gegoogle.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ohohoh wat grappig allemaal weer. Het forum is er voor iedereen hoor, niet alleen voor door de wol geverfde types. Als jullie het allemaal al zo goed weten; geef dan een goed advies ipv TO af te fikken.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
twee eenden en een dopsleutel dat is de vangst tot nu toe
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, zo'n ramp is het toch niet?



Vind het wel grappig eigenlijk.;)



Denk iig niet dat het kwaad kan, zo'n stukje plastic.



Als het nou een hele tampon was die er al drie weken zat
Die komt er vanzelf wel uit hoor als hij vol is gezogen!!!



Een  vriendin van mij kon hem er ook niet meer uitkrijgen. Touwtje was erafgebroken.

Naar de dokter.........En die zei dat het niet nodig was om daarvoor te komen. Hij komt er n.l.vanzelf wel uit of bijna uit zodat je hem zo kunt pakken!!!!
Alle reacties Link kopieren


twee eenden en een dopsleutel dat is de vangst tot nu toe



*GROSS*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ohohoh wat grappig allemaal weer. Het forum is er voor iedereen hoor, niet alleen voor door de wol geverfde types. Als jullie het allemaal al zo goed weten; geef dan een goed advies ipv TO af te fikken.


:?





Waarom?

Er hoeft toch geen advies gegeven te worden aan de to?

Ja.. volgend keer even checken of je alles eraf hebt gehaald.



Ik vind de topictitel zo paniekerig, alsof er iets vreselijks kan gebeuren met een tampon.

Ja, het touwtje kan afbreken. Hoef je ook echt niet voor naar de huisarts.



Allemaal zo hysterisch en overdreven.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Nou, er wordt wel zo makkelijk over gedaan dat het vanzelf wel "eruit" komt... maar een vriendin van mij was de tampon vergeten.. totdat het van onder een beetje vreemd begon te ruiken... ze dacht nog aan een tampon maar ze voelde niets.. Zij naar de dokter.. en wat bleek... ja hoor dat ding zat er nog in. Helemaal vast... De dokter kreeg het met moeite eruit.



Is het trouwens niet zo dat je er zelfs dood aan kan gaan als zo'n ding er te lang inzit?
Alle reacties Link kopieren
TSS is de afkorting van Toxic Shock Syndrome en wordt ook wel de tamponziekte genoemd. Het is een uiterst zeldzame (en meestal te voorkomen), maar wel bijzonder ernstige ziekte die kan optreden bij mannen, vrouwen en kinderen en die soms een fatale afloop kan hebben. Deze ziekte wordt in verband gebracht met tampons, omdat bepaalde gevallen van TSS aan het gebruik van tampons zijn te wijten en bepaald medisch onderzoek geeft aan dat het gebruik van tampons het risico op TSS verhoogt. Het is echter aangetoond dat tampons zelf niet de oorzaak zijn van TSS.

TSS wordt veroorzaakt door een bacterie met de naam Staphylococcus Aureus. Deze bacterie komt normaal gesproken voor in de neus, oksels, het kruis of de vagina van ongeveer een derde van alle gezonde mensen. Soms geven bepaalde stammen van deze bacterie een gif vrij dat waarschijnlijk via de bloedsomloop in het lichaam wordt opgenomen..
Alle reacties Link kopieren




TSS is de afkorting van Toxic Shock Syndrome en wordt ook wel de tamponziekte genoemd. Het is een uiterst zeldzame (en meestal te voorkomen), maar wel bijzonder ernstige ziekte die kan optreden bij mannen, vrouwen en kinderen en die soms een fatale afloop kan hebben. Deze ziekte wordt in verband gebracht met tampons, omdat bepaalde gevallen van TSS aan het gebruik van tampons zijn te wijten en bepaald medisch onderzoek geeft aan dat het gebruik van tampons het risico op TSS verhoogt. Het is echter aangetoond dat tampons zelf niet de oorzaak zijn van TSS.

TSS wordt veroorzaakt door een bacterie met de naam Staphylococcus Aureus. Deze bacterie komt normaal gesproken voor in de neus, oksels, het kruis of de vagina van ongeveer een derde van alle gezonde mensen. Soms geven bepaalde stammen van deze bacterie een gif vrij dat waarschijnlijk via de bloedsomloop in het lichaam wordt opgenomen..
Hier moest ik ook gelijk aan denken, zo 'onschuldig' zijn tampons die je 'kwijt' bent volgens mij echt niet hoor!
Alle reacties Link kopieren


 Gebruik tampons met inbrenghuls. Die hebben namelijk helemaal geen plasticjes. Kan je ook nooit vergeten het touwtje los te maken, want ook dat hoeft niet. Probleem opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar hoe kun je in godsnaam vergeten dat je er nog een tampon in hebt zitten? :?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar hoe kun je in godsnaam vergeten dat je er nog een tampon in hebt zitten? :?




Dat zal ik je vertellen :):

ik heb weleens gehad dat ik op het einde van mijn menstruatie zat en

die dag naar de sportschool ging. Na afloop van het sporten wilde ik

nog naar de sauna en ik vind het altijd een beetje een naar gezicht als

je dan dat touwtje tussen je benen ziet bungelen dus had ik het touwtje

als het ware een beetje naar binnen geduwd.



Ik was in die periode nogal gestressed en had veel aan mijn hoofd.

Kortom, ik was nogal vergeetachtig. Aangezien ik ook nog op de laatste

dag van mijn menstruatie zat, en dus geen buikpijn meer had ofzo, en de

tampon bovendien nooit meer 'vol' zou komen omdat ik dus bijna niet

meer bloedde, ben ik hem simpelweg vergeten. Paar dagen later kwam mijn

vriend hem tegen...Gelukkig kon ik nog bij het touwtje en was het

probleem verholpen.





Maar zo kan het dus gebeuren dat je een tampon vergeet. Ik dacht ook

altijd dat je dat echt niet kon vergeten en prompt gebeurde het me twee

maanden laten (dus beware, Calvijn :D).
Alle reacties Link kopieren
Even een ander vraagje mbt tampons, :$ gebeurt het jullie weleens dat de tampon er tijdens het poepen uitkomt? Ik ben dus net naar de wc geweest en heb het idee dat m'n tampon er is uitgekomen, ik kan 'm in ieder geval niet meer vinden (denk aan zaklamp en spiegel erbij :$). Dit is nu al de 2e keer dat dit gebeurt (en het was nog wel een tampon formaat super voor de wat zwaardere dagen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven