Gezondheid alle pijlers

Ervaring cafeine poeder.

02-06-2012 14:20 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van een vriend van mij een potje cafeine poeder gehad. Ik ben de laatste tijd heel erg moe en hij zei dat je je dan weer wat opgewekt voelt. Wie heeft hier ervaring mee ? Het is namelijk niet gewoon bij de drogist te koop maar bij een growshop.

Ben een beetje wantrouwig. Die vriend zei dat het geen kwaad zou kunnen. En dat 1 thee lepeltje door wat vruchtensap genoeg is om weer uit die moeheid te komen.
Ik zou die troep door de gootsteen spoelen.
Alle reacties Link kopieren
Neem dan koffie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou naar de dokter gaan als je je de laatste tijd erg moe voelt ipv aan te klooien met poedertjes :/
Alle reacties Link kopieren
Naar de huisarts gaan en die troep door de gootsteen spoelen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan eerst eens willen weten hoeveel caffeine er in zo'n theelepel zit. Straks zijn het 20 kopjes!



En eventueel je bloed laten controleren als je je zo moe blijft voelen!
Alle reacties Link kopieren
20 kopjes koffie bedoelde ik.
Pak een energie drankje.
Alle reacties Link kopieren
Dat spul uit de growshop benadert het zelde effect als XTC. Coffeine is slecht voor de mens.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Niet doen.. Verschilt qua werking niet heel veel van speed.

Tenminste, als je het snuift.

Geen idee wat het doet als je het drinkt. Kan ook vast niet goed voor je zijn.
Caffeine helpt niet tegen vermoeidheid hoor. Een gezond eet- en leefpatroon wel.
Alle reacties Link kopieren
het ding is dat het werkt als koffie. Je word er wakker van. Maar net als bij koffie gaat het effect verloren dus heb je meer nodig.



Ik denk dat het handiger is om naar de huisarts te gaan en bloed te prikken op B12, D en ferritinine en ijzer.

Kijken wat daaruit komt. Misschien ook op lyme en pfeiffer?



Je kunt het best als ondersteuning gebruiken (doe ik ook met koffie en energiedrankjes) maar niet de hele week en elke dag want dan gaat de werking verloren.
Alle reacties Link kopieren
De Growshop is geen De Tuinen natuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
.
Alle reacties Link kopieren
Ja bloedprikken en alles heb ik al gedaan . Ik ben telkens zo moe omdat mijn lichaam probeert ontstekingen te voorkomen. En daar is eigenlijk niks tegen te doen behalve extra vitamines slikken wat ik ook doe natuurlijk .



Maar dan gooi ik het toch maar weg. Want zoals ik lees is het niet helemaal oke. Ik dacht eigenlijk als ze het verkochten in een growshop dat het niet zoveel kwaad zou kunnen . Maar als het als speed werkt dan blijf ik er netjes van af. Dat is zeker niet de bedoeling
Alle reacties Link kopieren
x-oblak-x schreef op 02 juni 2012 @ 14:36:

Misschien door die bezorgdheid over ***

Dat was jij toch?

Ik kwam nog op voor je op. Toen werd ik bijna naar de brandstapel gevoerd.

*maar ja, als je er wat aan had*



En, eh, ook jij, veel nachten doorwerken...



Ipv. van dat potje kan je beter je neus in de bloemen steken.

Wel powerflowers dan, hè?

(Nee, niet die van Grow, maar die analoog aan je naam.)
Hmm Ik snap heel je berichtje niet .. Kun je het uitleggen ?
Alle reacties Link kopieren
Het werkt wel, maar het zorgt er vooral voor dat je wakker blijft. Je wordt er dus niet minder moe van, en na het drinken van dat spul ben je dus nog vermoeider omdat je een hele nacht niet hebt kunnen slapen. Ik zou een paar weken een mulitivitamine slikken, dat werkt echt beter!
Cocaïnepoeder schijnt je ook wel op te peppen. :-)
Alle reacties Link kopieren
flower_power_girl schreef op 02 juni 2012 @ 14:42:

[...]





Hmm Ik snap heel je berichtje niet .. Kun je het uitleggen ?
= nieuwe nick Nerd
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Overigens werkt het niet als speed of cocaine hoor, wees niet bevreesd. Het voelt alsof je enorm veel koffie hebt gedronken: je wordt alert en wakker, maar je lichaam voelt nog steeds moe.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik niet helemaal met je eens Natonco. Het is inderdaad geen drug zoals die andere maar de werking komt best overeen.

Ik ben 's zo slim geweest om het dus wel te doen, ben 2 dagen wakker geweest. Niet grappig.
Alle reacties Link kopieren
no___ schreef op 02 juni 2012 @ 15:12:

Ben ik niet helemaal met je eens Natonco. Het is inderdaad geen drug zoals die andere maar de werking komt best overeen.

Ik ben 's zo slim geweest om het dus wel te doen, ben 2 dagen wakker geweest. Niet grappig.
@-(
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
I know..



Het was trouwens een "ongelukje".
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je caffeine poeder nemen i.p.v. koffie ?

caffeine poeder is handig als je het wil nemen voor het sporten aangezien je zeer nauwkeurig kunt doseren. Voor een kleine dagelijkse boost kun je beter wat koffie nemen



Caffeine poeder is echter wel goedkoper. Heb het hier gekocht.

http://gymguide.nl/product/caffeine-poeder
Hele pot in een keer opkauwen:



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven